Whahaha Tweety, hier direct dezelfde gedachte! @Freesia, oh die zijn leuk ja. Doe mij ook maar. Maar ik kom niet naar de meeting, vind je het een probleem om te op te sturen? @Funny heel veel succes! ik ga werken, doei doei
Funny, spannnendddddd!! Ik denk aan je! Steen, ik moet ze naar iedereen opsturen Ze zijn niet op tijd voor de meeting.
Freesia wil je ze voor mij ook bestellen. Zien er erg leuk uit. Wil je ze ook naar mij opsturen? Thanks Funny spannend voor je. Veel succes.
Freesia, ik weet wel wat jij kan gaan beginnen aan handel als jullie filiaal daar dicht gaat ! Tussen persoon van Etsy
@ Kaatje Is mij ook al door mijn hoofd geschoten Maar goed, ik moet er een salaris van 800 euries uit over zien te houden, wordt wat lastig ben ik bang
@FunnyMe: Als het goed is, lees je dit niet meer voordat je weer thuis bent mét je kereltje... Maar ik wil je even héél veel succes wensen en een heel fijne bevalling natuurlijk!
@freesia: heb net op het andere forum nog 2 zakjes bij je besteld en ook al geld over gemaakt (22,50 euries)
grrrr hubbie is net gaan kijken voor de slinger bij de bas hebben ze ze niet binnen gekregen alleen de bordjes en bekertjes. zo kan ik ook reclame maken en vervolgens niet uit leveren aan de winkel. is er iemand die ook weleens bij de bas van der heijden (diks of digros) komt en eens kan kijken of ze ze wel hebben.
Update over FunnyMe . Het is nog maar de vraag of ze vandaag ingeleid gaat worden,want er is een gyn ziek dus loopt gigantisch uit daar. Gelukkig heeft wel haar eigen gyn dienst.
helaas pindakaas een vriendin van me heeft leuke drinkbekers voor 2,50 pst te koop zal op het andere forum ff foto's zetten mocht iemand ze willen kan ik ze eventueel meenemen naar de meeting.
Goedemorgen!! Effe een momentje pauze op het werk Erg druk hier dus de dag zal zo voorbij zijn. Kaatje hi hi leuke discussie over jouw gyn! Ingeltje oh wat fijn dat je vriendin bevallen is! Hopelijk gaat alles goed! Tweety wha ha ha helemaal mee eens! Sommige mensen leren nooit of hebben gewoon geen interesse in andere en lezen echt niet terug. Funny oh hopelijk mag je nu eindelijk gaan bevallen. Toi toi!! Oei al een minder goed berichtje via de sms. We duimen voor je!
In navolging van Kaatje heb ik ook even een woordenlijstje gemaakt van wat Raven nu zegt. Papa Mama Oma Opa Mila Stijn Bob Baby Kindje Eten Drinken Beker Lepel Bord Stoel Bank Staan Zitten Liggen Springen Klimmen Wassen Trekken Tillen Stappen Dansen Zwemmen Fietsen Tekenen Bouwen Drogen Slapen Bed Deken Speen Badkamer Douche Bad Zeep Watje Doekje Pap Brood Koekie Taart Appel Peer Banaan Kiwi Yogh *yoghurt* Vla Kaas Smeerkaas Melk Water Sap Klaar Op Leeg Hier Stoep Buiten Binnen Sneeuw Regen Open Dicht Af Vast Boek Doosje Puzzel Bal Papiertje Pen Sleutel Pop Beer Kikker Konijn Koe Kip Paard Schildpad Giraf Aap Slang Dolfijn Pinguin Vogel Poes Vissen Vlinder Rups Zeepaardje Sterren Maan Licht Auto Fiets Vies Bak *prullebak* Broek Schoenen Sokken Jas Sjaal Wanten Dikkie Dik Elmo Pino Bumba Jarig Hoera Dag Doei Hallo Voeten Oren Ogen Neus Haren en natuurlijk: Deze (dat gebruikt ze als ze niet weet hoe iets heet)