September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het grappig dat Raven al best "moeilijke" woorden zegt

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik sta er echt van te kijken wat sommige kindjes zeggen robin zegt niet erg veel woordjes rene was ook laat met echt praten dus het komt wel.

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: wat bedoel je dan met moeilijke woorden? (voorbeeldje)
    zoals vrachtwagen ofzo (wat Levi zegt?)

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Heej,

Ik kom ook nog maar eens langswaaien. Heb wel heeeeel diagonaal teruggelezen sinds pakweg anderhalve week geleden, maar ga echt niet beginnen aan reageren :p

Alles gaat z'n gangetje hier (ondanks alle perikelen van vorige week). Alleen hebben we nog steeds geen modem van UPC gekregen. Hebben nu ook al een aantal keer gebeld en IrisBman zei dat ze bij UPC ook niet wisten waar onze modem was :x:$:x:$:x Lekker dan. Hij had de indruk dat ze die dingen gewoon niet op voorraad hebben ofzo. Blijven stalken dus. Kost ons natuurlijk handenvol geld, want die telefoontjes zijn natuurlijk niet gratis. En komt natuurlijk nog bij dat we nu meer betalen omdat we wel lekker betalen voor iets wat we nog niet hebben. Ik ga vanavond denk ik nog maar eens bellen. Ik wil m'n draadloze netwerk en m'n vaste telefoon. Tot nu toe nooit problemen gehad met UPC, maar dit begint een beetje belachelijk te worden :x

Zo, nog ff doorsurfen en dan weer flink aan het werk. Zit alleen op kantoor, dus ik krijg alle telefoontjes :x Heb dus ook gezellig in m'n uppie aan m'n bureau moeten eten want je kan de telefoon toch niet alleen laten. Jeej. Soit.

Hoop dat jullie wel een leuke dinsdag hebben ;):D

5. Hè, wat sneu... Ik kan me voorstellen dat ze zich toch min of meer op een inleiding heeft ingesteld. Wat zal ze dan teleurgesteld zijn... :(

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule,nu is vrachtwagen idd ook niet zo heel makkelijk haha.
    ehh even kijken in je lijstje.
    smeerkaas, schildpad, zeepaardje en dikkie dik zie ik Levi nog niet zo snel doen.
    Al zij Levi net wel iets wat op badeendje leek en mompelt hij iets van "dank je wel"

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Update van FunnyMe , haar baarmoedermond is nog niet helemaal verstreken. Ligt nu wel aan de ctg en de eerste tabletjes worden zo ingebracht.

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Spannend voor Funny... hoop dat het deze keer vlotter gaat met inleiden dan bij de meiden. Toen duurde het heel lang :( Ik duim iig! *duimt*

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o spannend voor funnyme duimen draaien door dat het snel gaat.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whooeeehahahahahah *piest in broek*

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

Net naar Gyn geweest en ondanks dat het lichamelijk allemaal heel positief was, ben ik toch teleurgesteld. Bloeddruk goed, gewicht goed, kindje goed en hoef niet onder zijn controle te blijven. Nergens voor nodig dus mag terug naar VK. Nou allemaal positief toch.

Maarrrrr dan het gesprek over de natuurlijke bevalling: mijn lichaam bepaalt of het wel of niet gaat gebeuren en het moet voor de 40 weken natuurlijk op gang komen.

Mijn lichaam weet blijkbaar zelf heel goed of mijn KS wond het wel of niet aankan en moet dus zelf het werk doen. Ze willen niets stimuleren, want misschien wil mijn lichaam dat niet. Dus ik mag niet gestript worden, niet ingeleidt, geen wee-opwekkers tijdens bevalling EN moet elke uur een CM ontsluiting hebben. Heb ik dat niet, dan wordt het te zwaar voor mijn baarmoeder en wordt het alsnog een KS.

Nou ik vind het nogal wat. Hij gaf heel aardig aan dat het dan in nog steeds 80% van de gevallen steeds lukt. Vond ik een heel mooi percentage. Maar na het maken van de echo zei hij dat die kans aanzienlijk kleiner werd want het kindje heeft een groot hoofdje en ik ben nogal smal, dus dikke kans dat het niet past en de bevalling dus niet doorzet.

Ik moet nu met ruim 39 weken bij hem terugkomen. Ben ik dan niet bevallen dan gaan we stappenplan bespreken. Maar ik hoop vurig dat ik hem snel weer zie en mijn lichaam gewoon doet wat hij hoort te doen.

Woordjes: ben ik nou zo'n ontaarde moeder dat ik die niet opschrijf? Ik geloof het eigenlijk wel.

@Funny: je leest dit niet, maar spannend! Veel succes!

@Freesia: had je mijn krijtjes bestelling gezien op het andere forum?

@Ingeltje: wat fijn voor je vriendin! Gefeliciteerd. En jij huilt volgens mij in een week meer, dan ik in een jaar...haha...

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *proest*

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

:$ :$ :$
    Ik denk dat ik Kyano even een paar daagjes bij Raven op cursus stuur goed?? :D ;)
    Kyano doet het lekker op zijn eigen tempo en dat is niet erg. Ik merk dat er de laatste week wel wat woordjes bijkomen dus hem lukt het straks ook wel. Even denken welke woordjes hij zegt:
    Mama, papa, bumba, open, trap, weg, raam, eten, eentje (als hij een koekje wil :D) Verder kom ik nu even niet.
    Melk en appel zijn de nieuwe aanwinsten.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, kan me het wel voorstellen hoor.
    Is je ks de vorige keer mee of tegen gevallen ?
    Hoop ook dat je lichaam gewoon doet wat hij hoort te doen en je gewoon normaal kan bevallen.

En dat groot hoofd ,zeiden ze bij Levi zijn echo's ook steeds,maar heb er niet echt last van gehad ( pijn deed het toch wel ) maar ben natuurlijk ook wel breder aangelegd dan jou

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Irisb grrr balen die UPC :x!!

Funny me oh spannend!! We duimen :)!

Jannes ik duim voor je meid dat jullie kleine meid gewoon via de natuurlijke weg ter wereld komt!

Hier lekker een rondje gewandeld in de pauze. Ik wilde eigenlijk een leuk spijkerjasje bij de V&D gaan kopen maar helaas was dat al uitverkocht :(
    Binnenkort maar eens een dagje gaan shoppen met hubbie of een vriendin.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: ik vond de KS zelf heel erg meevallen. Was na een week ook weer gewoon op de been en heb er vrijwel geen last van gehad. Maar nu met Sara erbij wil ik gewoon liever geen KS. Maar ja, als het moet, dan moet ik er maar aan geloven.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik vond vooral de eerste dagen na de ks erg moeilijk. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en de eerste dag (bevalling in de nacht) dus niet uit bed en eenmaal thuis de eerste paar dagen maar 1x trap op en af :( Dat vond ik toen erg lastig en lijkt me erg moeilijk te combineren met al een kindje.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee idd, daarbij mag je denk 6 weken niet tillen ? Idd niet echt handig. Duim dat het niet nodig is

Nu ga ik die kruimel even uit bed halen want die breekt de boel af

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

showoff!!:x

:p;)

20. 4days

4days Niet meer actief

Wow, knap zeg!
    Vince zegt er nog maar een paar: Papa, Mama, Oma (mmma), Ja, Koe (kan hij ook het geluid van, hihi), Boekje, Koek, Kijk (als hij iets ziet), en verder nog een aantal zelf verzonnen woorden die hij wel heel consequent gebruikt, zoals Nini, dat gebruikt hij zowel voor speentje als ook voor drinken. :D

Deel Deze Pagina