Bericht van Funny: Om 18 uur nogmaals een tablet gehad, Nu rommelt het flink, maar we weten inmiddels dat dat ook niet alles zegt. Ik vind 10-03-10 morgen dus wel een mooie dag om te bevallen. we zullen zien of uk meewerkt.
ow had zo gehoopt dat ze het nu al bijna achter de rug had. Pillen helpen iig al om het te laten rommelen.
Vervolgbericht Funny: Volgens een student had ik 3 cm ontsluiting, maar iemand anders zie later 1 a anderhalf cm. Ze wilden m'n vliezen al breken, maar helaas nog even wachten. Misschien morgen?
Nog geen babynieuws van Funny Me dus, jammer. Vooral voor haarzelf... @Parr: Dikke knuffel voor jou en je moeder. Het is moeilijk als je je zorgen maakt om je moeder... Het formaat voor een banner is op dit forum 480 x 120 pixels. Daar heb ik me ook keurig aangehouden. Je tip over het masker ga ik zeker uitproberen... @Queen: Gefeliciteerd! Ik hoop dat het je goed gaat bevallen... Woordjes: Kan ik kort in zijn: 7 stuks. Ik zal toch blij zijn als Emma meer gaat praten, want ik merk de laatste tijd dat ze geregeld gefrustreerd raakt omdat ze me iets niet duidelijk kan maken...
Lola, daarom ben ik ook erg blij dat Levi zoveel praat. Hij kan nu echt vertellen wat er is. Gister was hij aan het huilen ( net als wel vaker ) en zei nu "moe" "moe" dus heb hem om 10.45 op bed gelegd. Voorheen was het maar gissen waarom hij huilde
Hey meiden!! Oh wat spannend van Funny zeg! Ik hoop dat het doorzet. Parr: bah wat balen dat het nog niet duidelijk is voor je moeder. Ik hoop dat ze snel vinden wat er nou aan de hand is. En beterschap voor jullie drietjes! Yule: wat een lijst zeg, echt knap wat Raven allemaal al zegt. Tweety&Queen: Ik hoop dat jullie allebei komen met Robin, Rene en Kyani. Jannes: kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik hoop echt dat het alsnog gewoon goed gaat. Queen: hoera, je hebt een baan!! Gefeliciteerd! Oke, nu nog even DC (moest er even over nadenken voor ik door had wat jullie bedoelden. Pfff wat een enorm bord voor de kop inderdaad.... Echt onfatsoenlijk). Hier alles goed. Isis was, zoals meestal op dinsdag, superchagrijnig toen ze thuis kwam. Ze slaapt op dinsdag meestal 1 keer en trekt dat toch slecht als ze op de creche is. Nu wil de middagclub van de woensdag haar ook graag op 1 slaapje hebben (dan slaapt ze meestal nog wel twee keer), maar ik vind dat toch wel lastig hoor want ik ben toch echt heel erg van: moe = slapen, maakt me niet uit hoe laat. Maar goed, ook nog goed nieuws: die vriendin van me waar ik zou logeren had een ziek dochtertje, maar gelukkig is ze al aan het opknappen! Dus ik kan er vast zaterdag gewoon logeren. Freesia: zal ik het geld naar je overmaken? Ik moet je rekeningnr wel hebben van de Mei Tai destijds. Of wil je het liever zondag contant? Liefs Rikste
funny jammer hopelijk morgen een wolk van een baby in je armen praten: julia praat veel erg handig maar de laatste 2 dagen is het de ene driftbui naar de andere vanmorgen bijvoorbeeld mevrouw had besloten een koek te willen ipv een boterham ja mooi niet dus een huilende julia tot aan de auto die niets had gegeten, geen oogdruppels had gehad en mama te laat op het werk vanavond bij het eten begon ze gewoon weer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vandaag met mijn moeder en kids gaan shoppen voor de outfitjes voor de bruiloft van mijn zus begin juni. Ze trouwt in Italië, dus mag het erg zomers zijn en omdat ik graag voor deze gelegenheid de kids identiek wil kleden, moesten we er op tijd bij zijn. Maar na bijna 3 uur winkelen zijn we geslaagd voor schoenen en de jurkjes. En daar schrok ik wel een beetje. Voor Emma haalde ik maat 92 uit het rek, maar dat bleek dus gewoon te klein ! Maat 98 pastte wel perfect... Voor Jasmijn ook nog geslaagd voor een leuke jas. Nu nog een keer gaan kijken voor de leggings en de vestjes. Maar dat gaat ook nog wel lukken. Maar ik was echt opgebrand toen ik thuiskwam. Jeetje, wat is het vermoeiend met twee dames die absoluut geen zin hebben om te passen en er dus steeds tussenuit willen... Ik denk dat ik de rest maar op de gok koop en thuis laat passen.
Azeb, super dat je daar zaterdag gewoon kan logeren ! En ehh je verraad je nickname nu ( zie afzender )
JOu verslaan Eh als je in alkmaar gaat bevallen! Anders nee funny hopelijk morgen dan. Maar nartuurlijk hopen wij dat doorzet.
Lola, krijg het al warm van het idee om twee kinderen mee te slepen, om te kleden ect. Koop voor mezelf ook alles op de gok en pas het thuis. Maar ben nu wel heel benieuwd naar de setjes
@lola wat leuk!!! mar ben je niet bang dat 98 ook niet meer past in de zomer?? of was dat ruim? julia vind het heerlijk om te winkelen haha net als mama @azeb wat fijn dat je toch kunt logeren!!! volgens mij heb ik jou nog nooit gezien! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Aimar vindt het niet zo leuk om te winkelen. Wel als hij zoals bij de Ikea in een hoog karretje kan zitten, maar in de buggy vindt hij het niks. Kan het me ook wel voorstellen, hij kijkt dan alleen maar tegen schappen/rekken en langslopende benen aan..... @ Anno: een lekker eigenwijs driftkikkertje is madammetje dus vandaag! Maar wel een hele lieve....
@eva nou lief is ze niet altijd hoor, 2 keer per dag je kleren nat op het kdv omdat ze niet wil drinken bijv maar ja mama en papa hebben nogal een temperament dus x2 wordt julia haha komt wel goed hoor wordt er alleen soms onzeker van, wil dan niet haar zin geven maar weet wel dat het dan over is. maar doe het niet hoor, maar wel moeilijk doen we zondag meteen ff datum prikken?? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Anno: ja dat van dat temperament van jullie 2 had ik al eens wat opgevangen Ik snap je 'onzekerheid' wel hoor! Ik kan de 18e sowieso niet.....de rest is nog vrij dacht ik.....
Ik ga off. Even douchen en dan mijn bedje in. Morgen is Levi naar mijn schoonmoeder dus heb even een dagje voor mezelf. Lekker !
Euh... dat maatje 98 was dus voor Emma, niet voor Jasmijn! Laat ik hopen dat ze daar de hele zomer nog in past... Op de gok kopen voor Jasmijn doe ik niet meer. Ze heeft door het bolle buikje een wat lastig figuur. Heb al te vaak een miskoop gedaan, nog een geluk dat Emma daar dan wel in groeit...