@ Anno: ohoh da's niet fijn die bijna-schoorsteenbrand Moeten we extra kleding meenemen morgen? Cake is bijna klaar! Oja is het misschien een idee om de slee mee te nemen morgen??? Of ligt er bij jullie niet genoeg sneeuw? @ Wupje: Jullie durven het dus wel aan om morgen te gaan rijden ondanks de sneeuwval? Wij denk ik wel. Jaja Kyano is een boef! Goed dat je dat door had! Ga weer My name is Michael kijken en dan ben ik weer online.
@Parr: PM is niet allen pijnbestrijding, maar ook koortsverlagend. Dus mocht het hoog blijven, is het misschien toch een optie.
Parr hi hi het is nog best lastig om Nederlander te worden Eva ja ik denk dat we het morgenvroeg pas definief kunnen zeggen maar vooralsnog zijn we gewoon van plan om te komen. Ik hoop dat de wegen een beetje begaanbaar zijn.
hhmmmm dat is een optie idd Jannes, ik ga haar dan anders tempen voordat wij naar bed gaan als zij nog warm aan voelt. Zij hoest af en toe maar verder niks. @wupje
@ Parr: oh is Kate een beetje ziekjes? Beterschap dan maar! Aimar was ook wat aan het hoesten en had aan het eind van de middag verhoging. Net voor het slapen was het nog maar 37.6....ik denk kiezen aangezien hij ook 4 poepbroeken had vandaag.... @ Wupje: kan je mij misschien je nummer PB-en? Kunnen we elkaar op de hoogte houden van de sneeuwhoogtes Meiden, ik ga de cake even uit de vorm halen en inpakken voor morgen. Morgen gaat de wekker al vroeg Raar voor een zondag, maar waar
Hallo mama's, We waren tegen 21.30 uur van een geslaagd etentje bij een oud-collega en zijn vriendin. Was erg gezellig en Quinten heeft zich keurig gedragen. Hij was heel vrolijk, ondernemend en een klein beetje ondeugend . Hij bleef tot het einde lief, terwijl hij toch 1 1/2 uur later dan normaal in bed lag. Ik ga nu ook naar bed, ben moe. Truste!
@pupke klinkt zeer geslaagd! @meeting ladies rij voorzichtig en veel plezier! Net weer bij Kate geweest en getempd. 40,5 Dus zetpil erin. Beide vindt zij niet fijn dus was zielig ziekjes huilen Paul ging drm ook mee naar boven. Lekker water gedronken en heb besloten haar pyjama broek uit te doen. Zij zweet niet en ik wil haar niet tot haar romper uitkleden, vind het voor de nacht te fris, want nu is het nog warm in huis. (zij slaapt nu zo: lange romper, pyjama shirt, mouwloos HEMA winter slpzak en dekbed.) Dekbed ook losjes op haar gelegd. Lekker geknuffeld en weer in bed gelegd. Zij slaapt niet zo te horen maar zij heeft er verder geen last van. Zij was ook alert en had een plas luier.
@parr: klinkt idd niet verontrustend, alle 'controles' waren normaal dus. Niet leuk dat ze ziek is maar zo te horen hebben jullie het goed in de gaten allemaal. Bij 40,5 zou ik ook een zetpil geven, wel rekening mee houden dat als de zetpil uitgewerkt is, na een uur of 4-6 de koorts plotseling weer hoog kan oplopen. Dat is op zich niet erg maar dan weet je het. Ik zou ook voor optie gaan zoals je het nu opschrijft. Dat scheelt een hoop geld en tijd.
Wauw er ligt weer een enorme berg sneeuw zeg! Hoewel ik het aan de ene kant lastig vind, vind ik het toch ook weer elke keer wonderlijk mooi... Ik duik ook bedje weer in. Allemaal een fijne nacht en meetingdames: veel plezier morgen! Rij voorzichtig.
Zo ik ga ook slapen! Ook hier nu toch erg veel sneeuw gevallen. Ik hoop dat het goed gaat morgen op de weg. Parr knuff voor Kate! Arm meiske Pupke leuk zo'n gezellig etentje en goed van Quinten! Beetje ondeugend mag wel
Welterusten allemaal! Wij hebben een gezellige avond bij vrienden gehad. Nu lekker naar bedje. Tot morgen! xx
parr, beterschap voor kate. Morgen geen plannen misscien met pa en de twee honden park in met kyani als ze wilt. Verder ga ik nu slapen, al voel ik mij echt niet moe...
YESSSS IK HEB NET HET HARTJE GEHOORD!!! Zelf gevonden met de angelsound, voor het eerst! Oooh ik ben zo blij, had het nog nooit gehoord! Sta helemaal te stuiteren nu! (volgens mij behoorlijk vroeg, niet? met 9w6d... Had eigenlijk niet verwacht het ook daadwerkelijk te vinden, hihi.)
Goedemorgen! Cossy: wat superrr!!! JUICH JUICH! Parr: hoe gaat het nu met kate? knuffs en beterschap! Meeting ladies: veel plezier, en voorzichtig op de weg! Pupke: leuk dat je een geslaagd etentje gehad hebt meid! Jannes: veel plezier vandaag bij de kleine Max!
Ik ga nu lekker poetsen.. en later mssn met Chell en de honden ff rollebollen in de sneeuw! (nou ja de honden dan haha)Die vinden dit weer prachtig! en Chell ook! ( zal wel weer een drama worden om haar later naar binnen te krijgen haha)