@eva ik weet het zo uit mijn hoofd niet dus kijken we zondag even goed? pb je wel even xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dat lijkt me wel, ze zal geen 5 cm groeien in 3 maanden. De tijd dat onze kindjes enkele centimeters per maand groeiden hebben we wel gehad...
klopt maar vroeg het me gewoon af. en soms maken ze ook nog een groeispurtje door he zoals julia nu alle broeken zijn gewoon te kort :S xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
meiden ik ga off ben weer alleen dus koud in bed morgen weer vroeg werken dus ook vroeg weekend blijf duimen voor funny!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik kom ook nog gauw even hai zeggen voor ik ga slapen Jammer nog geen babynieuws van Funny. We duimen verder Kaatje hey Levi is vandaag 1,5 jaar oud! Ha ha jouw taalgebruik is geweldig ! Queen gefeliciteerd meid! Heel goed gedaan! Parr arme Kate . Geef haar maar een dikke knuff van Kyano! Eva hi hi ja super leuke foto ! Hoe gaat het met je schouder? Azeb idd als Isis 1x slapen niet trekt, kunnen ze haar toch het beste 2x op bed leggen. Gelukkig toch gewoon een logeeradres! Anno oef lastig zon driftbui Lola hi hi en dan zeggen ze nog wel dat meiden graag shoppen Even DC : Zo hier een gezellige bepavond gehad, eerst mijn moeder en toen mijn vriendin aan de telefoon Alleen van mijn moeder een minder berichtje; ze heeft osteoporose in haar heup en de scan wees uit dat het nog net niet in haar rug zat Vandaar ook dat door die val gelijk haar heup gebroken was. Nu moet ze 5 jaar lang tabletten slikken om dit tekort weer aan te vullen. Pff moeilijk hoor, hopelijk gaat het niet verder.
Ochtend update van FunnyMe Vannacht 2 1/2 uur aan de ctg gelegen met weeen. Helaas bleef ik op een vingertopje ontsluiting dus medicijnen gehad om te slapen en lig nu weer aan de ctg.
hahah Kaatje, je bent me net voor Kwam ook snel ff de update geven. Hopelijk zet het vandaag goed door! Fijne dag allemaal
@lola jeetje nu al 98 robin zit nog in 80 dit gaat met sommige dingen naar de 86 toe. het ligt ook wel aan welke winkel je koopt vind ik rene heeft vb 104 maar van de h&m neem ik meestal een maat groter want dat valt klein vind ik ik koop het meestal op de gok en pas het thuis heb echt geen zin in die strijd in de winkel hihi. @azeb gelukkig heb kan je toch logeren het weekeind en met de meeting mee. hoop dat vandaag funny's ventje geboren gaat worden. verder weinig dc te melden hihi
@ Kaatje: thanks voor de update....nog steeds afwachten dus... Hier een heerlijke nacht gehad, Aimar en de kat niet 1 keer gehoord En Aimar werd ook pas om 7:05 vrolijk kletsend en zingend wakker. Hij zit nu naast me te tekenen....nouja te rollen met zijn krijtjes Zo grappig ik had zijn naam op het vel geschreven en nu gaat hij precies daar tekenen op de de letters Ik luister nu naar de cd van Caro Emerald....echt een goede cd!
@ Tweety: H&M klein??? Hier valt het meestal groot.... Aimar heeft boven maat 80 en onder 74, hij draagt wel al 80 maar die blijven nog steeds te lang. En ik heb dan wel broeken met elastiek erin, anders zakken ze van zijn kont....
Ow is zij dat Ze deden vorige week ook een liedje van haar bij x factor. Je kan wel merken dat ik niet thuis ben in de muziek
Hihi Aimar staat lekker te dansen Weet je wat ik wel apart vind? Aimar kan nog niet langer dan 2-3 sec los staan, maar zet wel 2 á 3 passen. Niet dat dat veel is, maar meestal gaan kindjes eerst goed los staan, voordat ze los gaan stappen toch?