September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Bart smit heeft dat bij ons :D
    Ik ga vrijdag misshcien andere 2 delen ervan halen :D
    Als jullie niet hebben wil ik best voor je halen een keer ;)
    Duurtste is 29,95 en dat is die ze nu heeft gehad.

Wist namelijk niet dat kyani het geduld ervoor zou hebben maar dus wel :D
    En aangezien er heel wat speelgoed weg is moet er toch wat nieuws bij. Kyanihad nog heel wat baby speelgoed staan :p

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja dat zei eva ook al op hyves reactie :D

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier dus ook veel babyspeelgoed waar ze niks mee doet, of alleen 1x mee gooien.
    Veel klein grut zeg maar, ballen, blokken, stapelbekers, etc.
    Nu ligt het in 2 grote kisten maar ze doet er niks mee.

Ik ga een schifting maken wat weg kan naar zolder en wat ik op haar kamertje ga zetten.
    En dan wat nieuws erbij weer.

Morgen even langs IKEA voor het keukentje als het op voorraad is.

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    AAAAAAAAAAHHHHH WIEHOOOOOEEEEEEEEEJOOOOOOOOOO!

Er willen mensen naar ons huis komen kijken overmorgen om 15:00 :$ Dat wordt dus stofzuigen, opruimen whahahahah ik moet nog zoveel doen!

@ Yule: oh hoe heb jij dat toen voor elkaar gekregen?

Vanavond heb ik vergadering, morgen werken en team-uitje...heb mijn werk al gebeld, of ik vrij kan krijgen morgen, dan is Aimar op het KDV en kan ik als een wervelwind door het huis heen, maar zij bellen mij later pas terug. Ik heb mijn vriend geprobeerd te bellen of hij morgen vrij kan krijgen en dan dus ook hetzelfde kan doen en ook mijn lieve mams wil mij komen helpen. Aaaaah, ik hoop zo dat ze ook een bod gaan doen, wil zo graag weg hier........ben er helemaal hieperdepieper van....Nu hopen dat ik vrijdag niet zwaar teleurgesteld ben als ze er vanaf zien....;)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: dat ikea keukentje is gaaf! Weet alleen niet of Aimar het ook wat vindt....

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vroeg me al af wie de pagina laat verspringen,maar het is eva met super goed nieuws ! Spannend meis.
    Hebben jullie zelf ook al een ander huis op het oog ?

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: super zeg!
    Tja hoe ik dat heb gedaan... wij hadden wel iets meer tijd, meestal een dag of 3 om alles op te ruimen etc.
    Vooral veel leeghalen wat ruimte staat in te nemen. Geen losse prullen.
    Bloemetje neerzetten. Evt. kattenbak in berging of buiten zetten.

Waarom zou Aimar het niks vinden? Jongetjes vinden koken ook leuk hoor. Eigenlijk is alles wat papa en mama doen leuk.
    Vrienden van ons hebben voor hun 2 zoontjes ook een keukentje en een poppenwagen. Worden ze echt geen homo van. Wél een betere man later, ben ik van overtuigd. Niet te vroeg de mannenrol erin stampen. Dat kan de rest van zijn leven nog.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    pagina verspringen?
    daar heb ik geen last meer van bedenk ik me nu met een breedbeeldscherm.... relaxed!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, heb je ruimte onder je bed ? Kan je ook een hoop spullen verstoppen ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, heb 17 inch beeldscherm maar door Eva haar mega schreeuw van blijdschap:D moet ik van links naar rechts scrollen

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Eva, whoei wat spannend!! Komt helemaal goed met de grote opruiming, geen paniek! (ken mezelf namelijk, en het valt achteraf altijd mee :D)

Queen, wat een superfoto's weer, leuk speelgoed! Heb ooit bij Intertoys Hello Kitty spul gezien.

DC:
    Voet, ik ben gister door mijn enkel gegaan en nu is mijn voet bont en blauw en auwie...

Heb net de film 'As it is in heaven' gekeken, een Zweedse film. MOOI!!! Echt een aanrader, enorm mooi verhaal. Heb heerlijk zitten simpen en ben nu helemaal vrolijk (ja dat kan allebei tegelijk :D)

I love mijn Freesiadag tot nu toe!
    (jaja ik weet dat ik nog zou stofzuigen en dweilen, verpest het nou niet :x)

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, dat was hier dus ook.
    Alles in een zak gedaan enzet op internet kijken wat eengek er voor wil geven :p
    Staan nu echt alleen nog maar speelgoed voor haar leeftijd wel nog ballen en blokken en stapelblokken.

Eva, spannend! Hard werkendus om allees scoon te maken.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia au door enkel gaan is pijnlijk.
    Intertoys kom ik niet moet je altijd stuk voor lopen hier in de stad :p ben ik soms te lui voor :D.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, anders stofzuig en dweil je gewoon een keer niet. Kan best af en toe.

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    stofzuigen wel gedaan, dweilen hihi ja moet hier ook nog steeds :p Komt nog wel een keer zo vies is de grond nog niet hier :D.

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Sannemart, fijn dat Teun afgelopen nacht beter heeft geslapen. En de misselijkheid gaat steeds beter hoor, maar als ik te drukke dagen heb en slecht slaap is het meteen weer volop aanwezig. Ik snap je onzekerheid wel hoor. Bij is het juist andersom. Bij Ilse had ik nergens last van nu alle kwalen.

Wupje, 42 weken is nu ook de max he, ik ben een maand te laat geboren, hihi. Vroeger mocht dat nog.

Queen, lieve foto's!

Eva, leuk joh, spannend hoor! En nu niet meer forummen, maar poetsen ;)

De boodschappen zijn weer gedaan, ook even kattenbrokjes bij de DA gehaald, Ilse vond het allemaal prachtig! Net lekker samen gespeeld. Ze begon nu toch moe te worden, dus vraag ik aan haar: wil je gaan slapen boven. Pakt ze de koekjestrommel (was ze net mee aan het spelen) en loopt samen met de trommel naar de deur hihi. Echt heel schattig. Zij vond het minder schattig toen ik zei dat de koektrommel beneden bleef. Maar nadat we uitgebreid gezwaaid hadden naar de koektrommel was het toch goed.

Eigenlijk moet ik dweilen, maar heb geen zin. We kregen gisteren trouwens goed nieuws, als het goed is hebben we een poetshulp gevonden! Ikke helemaal blij. Zeker voor als ik straks een dikke buik krijg en nummer 2 er is. Wij veroorloven ons nooit veel luxe, maar dit is echte luxe vind ik...heerlijk.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, lekker !
    Poetsvrouw blijft hier bij dromen denk.. vind het huishouden ook niet erg om te doen hoor,maar beetje hulp zou altijd welkom zijn

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Whahaha, jij bent echt grappig :D Ik zuig en dweil al maar 1 keer per week :) En morgen komt smoeder, dus ik moet wel.

Poetsvrouw, lijkt me heerlijk, maar eigenlijk (als ik niet zo lui was,) is het wel goed te doen, we hebben een makkelijk huis wat schoonmaken betreft.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Steen leuk de kippen komen eraan :)!

Queen geweldige foto’s van jouw meisje!

Eva spannend!!!! Komt vast goed met opruimen, of is het zo’n zooitje bij jullie ;) :D

Freesia nou hup meid pak die dweil nu eens :D ;)
    Fijn dat je zo lekker geniet vandaag, heb je ook verdiend!!

Hummelke wow een maand te laat!!! Oh een poetshulp is ook echt luxe.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja dan moet het nu wel echt gebeuren ja

Deel Deze Pagina