Even een korte update van mijn kant (lang leve het internet in het zh) tussen de ctg's door. Baarmoedermond is inmiddels helemaal verstreken. Zit op 1cm ontsluiting. Heb 2x microlax gehad en daarna een megaclysma maar ben helemaal leeg. Als het goed is werkt dat ook mee voor de ontsluiting. Het verbaasde de verpleegkundige net wel dat ik nog niet genoeg ontsluiting had voor het breken van de vliezen. Maar misschien om 18 uur???
Pfff...ik ben al begonnen met alle overbodige prullen en spullen uit de woonkamer weg te halen. Mijn vriend kan altijd makkelijk vrij krijgen en nu niet....ja morgen kan hij 3 uurtjes later beginnen... Ik bel zo nog eens naar mijn werk maar leidinggevende heeft vakantie dus weet niet wie ik moet hebben om vrij te kunnen krijgen Zo even wat plantjes met Aimar halen om de boel op te vrolijken, hij is het alleen spelen ook een beetje zat... @ Wupje: het is niet echt een zooitje hoor, maar wij hebben wel altijd en overal prullen liggen....Jannes zou gillend gek worden in mijn huis
Funny. Fijn wat van je te horen. schiet niet op he Hoop dat ze om 6 uur je vliezen kunnen breken en je vandaag jullie mannetje nog vast hebben.
Volgens de gyn is hij er dan met een paar uurtjes. Ik reken er maar niet op (dat de vliezen gebroken kunnen worden), kan het ook niet tegenvallen.
Ik hou jullie op de hoogte via steen en kaatje. Ik ben er weer vandoor. Stukje lopen (en hopen dat het goed op gang komt)
@sannemart die hebben wij hier ook bij de intertoys vandaan @funny suc6 meis ik hoop dat het straks een stuk is op geschoten.
@Eva, super dat jullie kijkers voor het huis krijgen! Succes. @hey Funny, zat net nog aan je te denken. Schiet nog niet echt op dus! Hopelijk kunnen ze om 18 uur iets voor je betekenen. Succes en ik hoor het wel! De kippen zijn gearriveerd, Femke vindt het helemaal prachtig!
Steen, ooohhh ik vind kippies zo gaaf! Wat voor soort is het? Funny, ik duim voor je meis!! Baby zet hem op, je mama wil je heel graag zien!
Funny ik hoop dat het snel doorzet voor je. Ik heb toch leuke schoenen gekocht voor Lotte. Echte stoere gympen. Vind ze zelf helemaal geweldig. Ik zou ze eigenlijk zelf ook wel willen hebben, maar helaas gaan ze maar tot maat 26. Mevr. heeft inmiddels maat 23
ik las net ergens iets over een keukentje krijg net een mail van toy's xl met een lief (vind ik) hello kitty keukentje erin misschien leuk voor de meiden mama's Hello Kitty: Keuken -
Ben benieuwd of Funny om 18.00 uur wel klaar was om haar vliezen te breken. 10-3-10 zou toch wel een mooie datum zijn