Hey meiden, Ik lees nog wel mee (schrijf niet mee wegens tijdgebrek om te lezen en ik wil niet alleen ego plaatsen). Ik wil toch eventjes Funny Me heel veel succes wensen. Ik hoop dat je vliezen al gebroken zijn en je je kleintje over een paar uurtjes lekker in je armen hebt! groetjes, Ingrid
Hier in een rothumeur.. zomaar.. kom dus maar niet meekletsen vanavond.. voor ik alleen maar vervelende dingen zeg... Jullie vragen je natuurlijk wel heel erg af hoe het met de pukkel op mijn bips gaat... kan ik me voorstellen hoor... Gisteren was hij nog zó groot dat hij een eigen postcode heeft gekregen.. maar inmiddels lijkt de druk er wat af te gaan. Ik hou julllie uiteraard op de hoogte, maar ik denk dat het nieuws van FunnyMe vanavond even voorrang heeft Lieve Funny heel veel succes meid, duim voor je! xxx en allemaal een fijne avond
en verder heb ik snel terug gelezen in de hoop dat er nieuws was van funny dus even uit mijn hoofd reageren @funny hopelijk zijn je vliezen gebroken en lig je nu te bevallen succes meis zandbak: hebben we zelf gemaakt, is best groot en best diep, dan is het ook nog leuk als ze groot is. en verder ben ik het kwijt. even DC: morgen zwemmen en daarna met een vriendin winkelen en van het weekend niet veel verder, behalve zondag natuurlijk!! hou vanavond even een bankavondje maar kom wel spieken voor nieuws. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hi hi ook wupje was nieuwsgierig , maar helaas nog geen babynieuws. Wij gaan vanavond een lekkere tv-avond inplannen Ben echt even brak van die 2 super drukke dagen op het werk. Morgen nog een dagje en dan weer weekend gelukkig. Foover gaaf nieuwe gympen! Oh ze zijn ook erg leuk! Ik ga vrijdag ook weer naar de schoenenzaak waar we Kyanos eerste schoentjes gekocht hebben. Ik heb het vermoeden nl dat ze te klein aan het worden zijn. Hij heeft nu maatje 22. Ingeltje knuff meissie! Och en even mopperen bij ons is toch ook leuk ! ANNO!!!!! Grrr nu moet ik weer helemaal naar rechts scrollen door dat bericht te quoten :x Oh leuk dagje op de planning dus morgen. Veel plezier! Zo ik ga GTST kijken.
whhahahahahaa evil me!! dat helpt wel om even flink te lachen en van mijn boze bui af te komen maar erg vervelend.. ik zal hem even wat bijwerken
ik ben blij dat ik help om van je boze bui af te komen ingeltje zo en nu kruip ik de bank op lekker gtst en hart in actie kijken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Eva: wat goed dat jullie kijkers hebben. Ik moet vaker vragen hoe het ermee is..haha @Funny: succes meid! Ik hoop morgen te lezen dat jullie knulletje er is. @Queen: leuke foto's! @Kaatje: is het nog gelukt met je toilet? @Lola: ben heel benieuwd hoe je meiden er op de bruiloft uitzien. Vast enig! @Foover: wat een onwijs leuke gympies. @Ingeltje: waarschijnlijk trekt die pukkel het goede humeur uit je.
Voor wie zondag met de trein naar de meeting komt. Zie net in het foldertje van het kruidvat dat ze weer treinkaartjes hebben. 12.50.. Dus voor degene die meer kwijt zijn aan hun treinkaartje. sla je slag !
hey meiden! Oeoeoeoe spannend met Funny! Ik hoop dat het doorzet nu. Eva: hoera kijkers, leuk! Hier alles goed. Morgen heb ik een vergadering van de OC van de creche. Er is wat gedoe over de groepsgrootte. Met name bij de peuters is de groep regelmatig te groot qua kinderen per vierkante meter. Hoe groot zijn de groepen bij jullie kinderen op het kdv en hoe zit dat bij Anno en Eva op het werk? Met isis is alles goed. Ze loopt nu zo goed dat ze eindelijk per 1 april of 1mei over kan naar de peutergroep. Hoera! Oh en ik heb zin in zondag!! Groetjes Azeb