September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben ik weer.
    Levi had vandaag niet zoveel zin in de gym. Raar want er was een bak vol auto's en een hele autobaan aangelegd.
    Nu is hij sowieso niet helemaal op en top fit dus hoop niet dat hij ziek wordt voor zondag.

Nog niets van Funny gehoord dus hoop dat de weeen opwekkers hun werk doen.

Cossy, schattig he. Levi brabbelt ook iets wat op asjeblieft en dank je wel lijkt

Jannes, klinkt alsof jij heerlijk aan het genieten bent van je verlof :D

gebroken vliezen Toen ze mijn vliezen braken kreeg ik een weeenstorm van 2 1/2 uur en toen was Levi er

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Fijn zegt dat P. dat ziet :)
    Enne, Luuf stinken? :(

PS wat is Pepe le Pu? :)

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    straks wordt het nog verkozen tot woord van het jaar :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee dan doen we de gene van wie het afgeleid is te veel eer aan ;)

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Vindt dan niemand het een beeeeeeeeeetje sneu? :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wie ? onszelf of haar ?

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hoi ivette, ook een september 2008 mama?
    Klets gezellig mee :D

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Pfoe, dacht dat ik mooi bijgelezen was, maar we zijn natuurlijk al donderdag, dus ik begin maar met reageren op gisteren ;)

funny: Pffff, duurt het weer zo lang :( Je leest het waarschijnlijk niet (ik hoop dat je nu echt aan het bevallen bent of al bevallen bent). Vind zo inleiden ook maar niks. Met 42 weken kan ik er idd wel inkomen, maar voor die termijn als je lichaam zelf nog absoluut niks aangeeft... Soit. Fingers crossed hier.

@tweety:
    Oh bah. Hoop dat er toch geen operatie nodig is, maar klinkt niet goed :( Oh een bladzijde verder klinkt het al wat beter, hopelijk kan de fysio er idd iets aan doen.

@eva: Zo eten wij hier ook vaak fruit :D Oh, wat fijn dat er mensen komen kijken. Ik duim dat ze helemaal ondersteboven zijn van jullie huisje :D

@freesia: Lekker geluierd gisteren? En is de voet nu al wat beter? :(

woordjes: Ik lees maar niet meer wat sommige ukken al zeggen, want dan verlies ik misschien de trotsheid die ik heb als IrisBkind wat nieuws zegt :p;)

@sannemart:
    Nacht :( Wanneer kan je bij de VK terecht? Ik duim dat alles goed zit. En leuke zandbak... vraag me af of die op het balkon past hier...

@steen:
    Jeej, kippen :D Succes ermee!

@queen: Leuke foto"s van Kyani! En ziet er een leuk treintje uit :D

@hummelke: Oh, fijn een poetshulp. Zou ik ook wel willen, maar helaas. Al moet ik zeggen dat het tot nu toe allemaal wel meevalt hier. Hoop dat ik m'n goede voornemen om geen zooi van nieuwe huis te maken volhoud.

@ingeltje:
    Hoe is het vandaag met de pukkel? :D Ok, sowwy, dat soort dingen is echt heel vervelend :/

Oh oh, snel doorlezen en typen, want m'n moeder zal zo wel terug zijn met IrisBkind.

@parr:
    Fijn dat hubbie het ook ziet. Maar blijft vervelend dat smoeder niet wil luisteren :x

@jale: Lieve foto's :)

En dan even DC of mogen we dat ondertussen niet meer zeggen omdat het niet politiek correct is? ;)

Heb vandaag m'n moeder op bezoek die nu even gaan wandelen is met IrisBkind. Ze zullen zo wel weer terug zijn, want tijd voor lunch en dutje. Ik zit hier te wachten op TNT post die hopelijk een pakketje van bol.com langsbrengen. We hebben een tweede controler voor de WII besteld (zwarte ;)), paar DVD's (waaronder de nieuwste BBC docureeks Life... ziet er erg mooi uit) en Zelda voor op de Wii. We zijn uit de bol gegaan met bestellen. Uit de bol op bol.com. Teehee. Sorry :p;)

Gisteren is m'n nieuwe doek aangekomen, maar geen idee wat de TNT met dat pakketje gedaan heeft. De envelop hing - in schoon Antwaarps - in frennen vaneen (in het NL: helemaal gescheurd, amper er nog omheen). En de doos van de draagdoek was zelf ook zwaar beschadigd. Gelukkig zit de doek in de doos in plastic, waardoor die ongedeerd uit het avontuur is gekomen. Soit.

Met IrisBkind is alles goed. Hij heeft tegenwoordig een lichte stofzuigerobsessie. Dus hij pakt je beet bij een stuk kleding en sleept je dan naar de kamer waar de stofzuigers staan. Als je dan niet de deur opendoet en gewoon terugloopt, komt hij je gewoon opnieuw halen :D Er wordt hier nu dus elke dag gestofzuigd. Of twee keer. Of drie. ;)

Fijne donderdag allemaal!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij mij was het bij rene ik had vanaf smorgens 6 uur al weeen we goed te doen niet overdreven pijnlijk en co om 10 uur 2 a 3 cm co smiddags om 4 uur nog steeds 2 a 3 cm dus door gestuurd naar het zh met niet vorderende ontsluiting om 7 uur infuus aangesloten, vliezen gebroken en om half 1 was rene er. wel na een uur persen pfff als ik daar nog aan denk.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    volgens mij was het idd ook ivm de conditie van funny en dat de beeb erg groot was dat ze d'r eerder gingen inleiden.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #4771 Ingeltje, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    Ehhh... ik zal er over nadenken.

Dit is Pepe le Pew:

Bekijk bijlage 57771

12. kwam ff kijken voor babynieuws maar dus nog niks
    balen zeg dat het weer zo lang duurd

als julia wakker is gaan we shoppen, vanavond is mijn vader er weer zoals elke donderdag dus misschien pas tot morgen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Och, die leest toch nooit mee! ;)

Mijn pukkel is gelukkig gisteravond geboemst!! Mis hem wel een beetje hoor.. jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt :(

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    snik onze auto is overleden :(
    heb het ff op het andere forum gezet, daar was ik net.

iemand nog tips hoe we nu toch nog enig geld voor deze kunnen krijgen? :( we zullen wel een andere moeten kopen..

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw IrisB!! De bacterieën zijn dus hard op de vlucht in huize Bosmans! Die weten niet wat ze meemaken whahahahha

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #4776 Ingeltje, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    Oh neeeej :( Sloopregeling, geldt die nog? Kon je 1000 euro voor een oud 'wrak' terugkrijgen...

https://www.nationalesloopregeling.nl/checkkenteken.html

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nog even op Parr: sjongejongejongejonge... jouw smoeder blijft gewoon bezig hè? Zei denkt echt beter te weten hoe ze met JOUW kind om moet gaan :x

Kaatje: Levi toch niet ziek worden hoor!! Niks d'r van!

KPN monteur is niet geweest. Volgens mevrouw aan de lijn moest ik nog maar even wachten. Dat heb ik tot 10 uur gedaan, daarna in bed gedoken. Straks maar wéér bellen dan :x
    Wel heerlijk 2 uurtjes geslapen/gedoezeld. Julian slaapt zelfs nog steeds :$:$ vanaf net na half 10 al... op zich wel lekker, hoeft hij vanmiddag denk ik bij opa en oma niet nog een slaapje.
    Toch heb ik liever dat hij 's nachts slaapt en 's ochtends niet zo vroeg komt.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm vreemd ik krijg mijn getypte tekst uit word niet ingekopiëerd :(

Irisb ha ha Kyano is ook zo dol op stofzuigen, trekt mij ook altijd mee naar het poetshok :D Voordeel het blijft spik and spam op deze manier ;)

Ingeltje och arme jij pukkeltje geboemst :( ;)
    Zo Julian slaapt idd al lang zeg!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, ow nee he. ga zo even op het andere forum kijken.
    Idd een sloop proberen of even googlen op "garage's" die overleden auto's vragen ( voor de onderdelen )

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :$:$
    :$:$

OMG!!

Meiden na deze schaamteloze fout zie ik mij genoodzaakt onder te duiken.. gullie ziet mij wel weder!

Byebye en FunnyMe: alvast gefeliciteerd, want het kan nu niet lang meer duren!

Tot vanaaf.. xxx

Deel Deze Pagina