goedemorgen, jannes veel plezier bij max. meeting meiden veel plezier! cossy wel vroeg maar gaaf tot zo ga nu ff rondje met de pup. Ennu kyani is helemala neit in de rhummetje Ze ligt nu alwee rop bed terwijl dat nooit lukt voor half 1!
Goedemorgen! Gister niet zo'n geslaagde verjaardag van hubbie gehad omdat Teun ziek was. Hij was al huilerig en jengelig maar werd ook steeds warmer. Dus ik zei al van "hij lijkt wel koorts te hebben", mijn souders dachten van niet want zijn nek voelde niet warm Nou, ik getempt 39,2. Dus toch. Verder was het wel gezellig en we hebben hier met zn alle ertensoep gegeten. Alleen was Teun dus niet echt in zijn hum en ook doodop van alle drukte. Toen ik hem om 18.45 uur in bed legde deed hij meteen zijn ogen dicht, vond het wel zielig voor hem. Gisteravond is hij 1x wakker geworden rond 22.00 uur en toen heb ik hem 10 minuten mee naar beneden genomen om wat te drinken en te troosten. Daarna is hij weer gelijk gaan slapen en werd om 07.30 uur wakker. Vandaag lijkt het weer iets beter te gaan. Ik vermoed dat er weer een tandje aankomt, hij heeft ook dunne poep. We houden maar een rustig pyamadagje hier. Gisteravond gehoord van souders dat de 3de ivf behandeling van neef en vrouw weer mislukt is. Zo verdrietig voor ze. Ze gaan nu de adoptieprocedure in.
Queen: lekker gewandeld? Cossy: gaaf joh!! Nu al Sannemart: oh wat vervelend.. koorts Wat naar voor je neef en vrouw Sjonge wat een boel sneeuw is er gevallen! Er ligt hier nu in totaal wel zo'n 15-20 cm op de tuintafel buiten! Woensdag krijgt mijn vriendin een echo. Ze is dan bijna 34 weken. Als het kindje dan niet gegroeid is, gaan ze het waarschijnlijk al halen... niet leuk.. alles komt vast goed met het kindje, maar de eerste maand van je baby- en kraamtijd in het zkh liggen is echt niet leuk (tweety, jij kent het maar al te goed natuurlijk). Je wil je kindje gewoon thuis hebben...
Sannemart: he wat sneu voor je neef zo word je steeds maar weer met de neus op de feiten gedrukt dat het gewoonweg een godswonder is als je zwanger raken mag! ( en deze goed mag voldragen!) Wat sneu dat Teun gister zo ziekjes was, vandaag iid maar lekker rustig aan! Queen: wandelse.. en knuffs voor Kyani!
Ik lees dat er dames gaan meeten. Veel plezier! Wel foto's maken he! @Kaatje: Levi ook weer een tandje. Welke is er nu door? @Cossy: wat geweldig zeg. Ik kan me voorstellen dat je staat te stuiteren. Tis toch een wondertje. @Jannes: veel plezier op kraambezoek! @Parr: hoe gaat het nu met Kate? @Queen: jeetje wat veel sneeuw, hier ligt 2 cm denk ik.
Ja verdrietig he. Ze zijn beide gezond, en nog best jong (32) en al een paar jaar bezig om een kindje te krijgen. Zij is al een keer aan haar eileider geopereerd want die was niet helemaal goed. Echt een oorzaak hebben ze nooit gevonden. Maar alles mag niet baten helaas. Dan ben ik nu ongeduldig en soms onzeker of een 2de gaat lukken bij ons. Maar al je zo'n verhaal weer hoort dan ben ik weer heel dankbaar dat wij Teun hebben.
wandelen, was wel even lekker hoor sneeuw, nu de zon schijnt verdwijnt het wel weer wel jammer maarja dinsdag gaat weer sneeuwen
@Ingeltje: wat spannend voor je vriendin. Hopelijk is de beeb goed gegroeid en mah hij/zij nog lekker even blijven zitten. Hoe is het met de keuken, helemaal af al? Ik las dat het laminaat er in ligt. En hoe is het met de nachten met Julian? Slaapt hij weer een beetje door?
sannemart, ahh arme Teun, en dan net op papa's verjaardag. Schoonouders denken het altijd beter te weten he Wat naar voor je neef en zijn vrouw
hallo meiden! Anno: wat balen zeg van de kachel! Veel plezier met Wupje en Eva! Parr: hoe is het nu met Kate? Pfff we zitten in de auto en ik word zo langzamerhand misselijk van het lezen en nu typen dus ik laat het hier even bij! Alles goed hier. Liefs Azeb
Keuken vordert gestaag. Gijs moet veel werken, soms weken van 6 werkdagen, dus dan schiet het niet meer zo op. Maar laminaat ligt er idd. Nu nog het afwerken. Tegels, verven, behang boven de kastjes en dan zijn we er zo'n beetje. Julian slaapt op zich prima. Heeft af en toe een paar nachten achter elkaar dat ie veel wakker wordt. Maar vannacht geen enkele keer, dus het zal nu wel weer een tijdje goed gaan!
@Kaatje: Teun is net zover met zijn tanden. Ik denk dat dezelfde tand die net bij Levi door is ook bij hem aan het drukken is. Teun is echt van elke tand/kies ziek geweest met koorts
@Cossy, wat leuk zeg! Ik hoorde t met 12,5 week met de angelsound terwijl op de verpakking staat boven de 14weken. Verder weet ik t niet meer, mijn hoofd is echt een zeef en ben zelf ook ziek aan t worden. Mike blijft koortsig en nu ook benauwd en hoesten/kokken. Echt enorm zielig, dus we zijn beetje druk met hem..
Net naar de eendjes geweest met de slee. weer leuke foto's maar liggen weer beneden dus die houden jullie nog tegoed. SanneMart, zielig he. Levi had bij de eerste 2 tanden geen last. Daarna wel pijn. Nu bij zijn 2 kiezen die vorige week doorkwamen ook koorts. Laat die tanden maar snel door komen Levi ligt op bed dus wij gaan ff plat met een dvd-tje
hoi hoi, Rustig dagje hier..... Vanmorgen gezellig met Femke naar mijn ouders geweest. Slee meegenomen en daar heerlijk buiten geweest. Ze vond het prachtig. Nu ligt ze total loss in bed En mama op de bank @Sannemart, beterschap voor Teun! @Cossy, wat leuk dat je het hartje gehoord hebt! Ik had ook zo'n ding, maar heb het hartje bij Femke nauwelijks gehoord... @Missy, beterschap voor jullie! @Queen, veel plezier in de sneeuw. @Kaatje, joehoe weer een tandje voor Levi. @jannes, hoe was het op kraamvisite? @Parr, hoe gaat het nu met Kate?
Hallo allemaal, @Parr: hoe gaat het met Kate? Heeft ze nog koorts? @Sannemart: wat vervelend, Teun ziek. Hele dikke beterschapsknuf! @Missy: hè bah, ook al wat ziekjes... Beterschapvoor jullie allebei! @Cossy: wauw, dat is al vroeg zeg! Lijkt me wel fantastisch om te horen. @Jannes: klinkt inderdaad als een druk dagje gisteren! Veel plezier met Max vandaag. @Yule: goed dat jullie zo nuchter in het hele huizen-aannemer gedoe staan. Lijkt me niet makkelijk. @Kaatje: hoe gaat het met het potje vandaag? @ de meeters: veel plezier vandaag!
Wij zijn na het ontbijt richting Gaia-park gegaan. We konden vandaag nog met korting ons jaarabonnement verlengen dus dat hebben we gedaan. Het was er werkelijk waar prachtig met een flink pak sneeuw en een stralend blauwe lucht. Na een rondje langs de dieren (bijna allemaal in hun binnenverblijven) zijn we weer naar huis gegaan. We waren om 12.30 uur thuis, toen heb ik pannenkoeken gebakken waar Quinten heel erg van heeft gesmuld. Nu ligt hij net in bed. Ik ga nog even wat bijlezen en straks in bad. Lekker boekje lezen ofzo. Tot later!
Nou net terug van kraamvisite. Zijn van 11.30 tot 13.30 daar geweest. Ohhhh wat een klein hummeltje (vanochtend 2580gr), maar zo aandoenlijk. Vriendin is alweer bijna de oude en voelt zich prima. Grote broer moet beetje wennen, maar die heeft nu natuurlijk gewoon lekker met Sara kunnen spelen. Deze week snel nog eens gaan...