September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    ehm sorry voor m'n gequot!

Allereerst hier nog een keertje:
    Funnyme en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luca! Geniet ze!

hihi en ik had die naam ook onthouden ;)

Ik heb vannacht een vrij rustige nacht gehad, we een paar heftige casussen (schrijf je dat zo?)
    Vanmorgen thuis eerst de kippen naar buiten gelaten, ze hebben het trapje nu goed door, dus hebben heerlijk buiten gescharreld!
    Ik heb lekker geslapen tot 17 uur, de oppas was hier in huis, dus dat was fijn. Femke heeft gezellig gespeeld. Na het eten kwam het buurmeisje nog even naar de kippen kijken en hebben we de hond even uitgelaten en de meiden hebben nog even samen gespeeld. Femke geniet daar altijd zo van, erg leuk!
    oh ja, en we hebben de eerste eieren al! Twee stuks vandaag, hihi.

Ik ga lekker bankhangen en kom tussendoor hier spieken. nog een nachtje werken en dan lekker weekend!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, dat is idd ook nog wel een goede,maar kan ik niet hier in het dorp halen...

Morgenochtend gaan we Milou* eindelijk! halen

3. Funny Me, GW, Anna en Sophie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje!

Ik wens jullie vijven héél veel geluk...

4. Parr, iets vetelt me dat jij met zonneschijn niet de zon aan de hemel bedoelt, maar iets anders.

Je wilt er niet over praten, maar ik wil je wel even een knuffel geven...

5. Jaaa eindelijk
    gefeliciteerd
    geniet er van
    leuke naam.

xxxxxxxxxxxxxxx

6. Misschien kan ik je opbeuren... Jasmijn ging voor het eerst naar de kapper toen ze 19 maanden oud was. Oké, het ging alleen om het matje in de nek. Maar toch...

De tweede keer had de kapster al wat meer werk en vanaf de derde keer wordt ze 'echt' geknipt. Er is dus hoop (ook voor Emma...)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Gastouder: Jullie moeten niet zo onzeker zijn over de hechting hoor. Een kindje hecht zich altijd het meest aan vader/moeder (als die tenminste voor het kind zorgen en de thuissituatie stabiel is etc).
    Raven is wel gehecht aan onze oppas, maar dan meer als 3e hechtingsfiguur, dat wil zeggen dat ze zich daar ook heel veilig voelt. Maar ze voelt zich altijd nog veeeeeeeel veiliger bij ons. Nu gaat ze 2x per week en heeft het er heel leuk, draait mee in het gezin en is er echt op haar gemak. Het is gewoon een constante factor in haar leven. Natuurlijk zou het raar voor haar zijn als ze daar niet meer heen zou gaan, maar we laten het geleidelijk overgaan als ze naar school gaat. In elk geval zal de oppas de eerste schooljaren nog de BSO doen 2x per week.
    En we kunnen het inmiddels ook erg goed met hun vinden dus ik zou me ook kunnen voorstellen dat we het oppasgezin los daarvan zouden blijven zien. Bijvoorbeeld bij verjaardagen ofzo.

Waterpokken en zwanger: is alleen gevaarlijk als de moeder het voor het eerst krijgt rond de bevalling, omdat het dan op de baby kan worden overgedragen en die kan er heel erg ziek van worden (hersenvliesontsteking).

@pisum: jeetje wat een gedoe zeg van jullie auto, daar zit je echt niet op te wachten!!!!

@steen: oh jee jullie gaan omkomen in de eieren straks!

@funnyme: gefeliciteerd met jullie zoon en broertje LUCA!

8. @Pisum: Wat kl*te van jullie auto, zeg! Ik heb op het andere forum hezocht, maar je berichtje niet kunnen vinden...

@Azeb: Wat vreemd dat de vlekjes weer weg zijn, maar fijn natuurlijk. Is Isis verder ook weer wat fitter?

@Freesia: Ik vind de foto van Jill met haar oma zó lief...

@Queen: Succes bij de kapper morgen!

Er zijn bij Emma in de loop van de dag niet veel pokken bijgekomen. Ze is wel erg hangerig en warm. Twijfel dus of ik haar morgen naar het kdv moet laten gaan...

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dank je lola, gaat wel lukken anders binden we er wel vast op de stoel :p

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dat meisje uit Dordrecht wat vermist is blijkt een nichtje van een (oud) collega van Intratuin te zijn.
    Hoop maar dat ze levend gevonden wordt.. schrik sowieso van het feit hoeveel kinderen er in Nederland ( en over de rest van de wereld ) vermist zijn.
    Vraag me toch altijd af waar die kinderen blijven ect

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Funny: gefeliciteerd met de geboorte van Luca, ook voor GW en de kids! Leuke naam!

Zo en nu ga ik naar bed, net de vakantie geboekt, in juni weekje naar de belgische kust, kan me nu al op verheugen!

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    welterusten meiden.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste ! Succes bij de kapper morgen

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Noujaaaaa zeg... zal ik Gijs even met de knokploeg van Pupke langssturen? :x

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihi wat een droppie!

Heey zegt Julian: mij beker!

(alle kindjes dronken elkaars drinken op.. met Kate als slimste, die had zelf water en zocht de lekkerste drankjes uit hihihi)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik gok dat Levi en Raven niet ziek worden ;)

Morgen zal Levi zijn een na laatste tand wel door springen want zag hem al op knappen staan vanavond.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Krijg net telefoon dat Jill's vriendinnetje Maila het Rotavirus heeft :(
    We worden aan alle kanten aangevallen ;)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihihi

*ziet Jannes al dromen van een harige baby*

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia ahh nee he. Hou Jill maar ver bij haar uit de buurt dan ivm de meeting zondag.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Soooo true ;)

Deel Deze Pagina