hey meiden !! Ben ik ook weer Ik heb een beetje terug gelezen maar was niet te doen , als ik alles moet gaan terug lezen is het wel heel veel FunnyMe , hubje en de meiden , GEFELICITEERD met jullie zoontje en broertje Luca ! Geniet er lekker van met z'n 5jes !! Kapper Jaimy is nog nooit naar de kapper geweest maar ik ga binnenkort wel met der naar de kapper. even de puntjes laten knippen maar verder niks. We hebben zo lang gewacht tot ze wat lange haartjes kreeg en het is bij haar ookal zo dun. Hier gaat het eindelijk weer rustig , heb vandaag voor het eerst weer in zeker een paar weken tijd de PC weer aanstaan. Heb er gewoon geen zin en behoefte aangehad om er achter de zitten. Hoe gaat het hier ????
Fanny, Fannyman, Anna en Sophie, VAN HARTE GEFELICITEERD met de GEBOORTE van jullie zoon en broertje LUCA!!!!
Goedemorgen allemaal Hier niet best geslapen.. verkoudheid is naar mijn borstkast verplaatst @kaatje Milou* thuis! heel fijn!!! knuffs @ingeltje YES! @sannemart fijn dat het goed gaat! @miracle hello sweetie!! sorry de rest kwijt.. ben erg duf en vraag mij af of werken straks wel goed gaat
GEFELICITEERD FUNNY, FUNNYMAN EN DE GROTE ZUSSEN MET DE GEBOORTE VAN LUCA!! Mooi gewicht heeftie hoor en hopelijk gaat alles goed!!
Kyani vondhet super leuk bij de kapper . Ze had hele verhalen en stal de show bij alle mede werkers. Ze heeft er prima geamuseerd daar. Ze werkte prima. Zo goed zelf dat ik zei doe mij ook maar meteen haha zijn we bijna tegelijk klaar. Dus volgende keer weer gewoon samen heen Oh en mij resultaat willen jullie nartuurlijk ook zien NOu vooruit dan maar
thnx, was ook de bedoeling missy parr, wat een poepie ah zo lief! die oogjes ook wupje thnx is helemala goed gegaan hoor kaatje, milou* weer thuis oh dat is fijn.
Zo, en dan nu even rustig reageren.. Teun zit even tv te kijken, ff lekker makkelijk. @Kaatje: fijn dat je Milou eindelijk kunt ophalen. Heb je al een mooi plekje in gedachte in huis voor haar? Sterkte met ophalen iedergeval. @Miracle: welcome back! Hoe bevalt je werk? @Queen: leuke foto's! En een leuk kort koppie hoor! Teun moet binnenkort ook maar eens.. tot nu toe heb ik zelf af en toe de schaar ten hand genomen en de punten bijgeknipt. Hij heeft toch slag/krullen dus als het fout gaat zie je het toch niet, maar echt een goed model erin knippen kan ik natuurlijk niet. @Parr: knuf, balen dat je slecht geslapen hebt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
@Azeb: hopelijk kun je zondag gewoon komen en voelt je kleine meisje zich dan weer wat beter. @Ingeltje: fijn een goede nacht en een goed humeur! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Hier net een afspraak gemaakt voor de echo: 7 april, spannend. Verder niet veel te melden.. hou een rustig dagje thuis. Ik moet nog wat voor mijn werk doen en verder niets... Teun kan zich de hele ochtend niet echt zelf vermaken (ja 10 minuten en dan 1 uur niet) dus hij wil ook veel aandacht. Dus nu is de tv wel even makkelijk (wel fout maar ja). Zo gaan we samen weer even tekenen denk ik...
SanneMart, Leuk ! Maar wel druk nu.... Balansen is begonnen en we hebben een paar gesprekken en training gehad en voor de boeg. Zo lekker in de avond uurtjes ( niet echt :/ ) Over 2 maanden contract bespreking , duurt nog ff maar ben wel benieuwd. Al denk ik wel dat die goed verloopt...
@miracle welcome back @kaatje lekker milou* weer thuis!! @queen leuk, lekker kort zo hier de boodschappen weer binnen nu even alles verzamelen voor de belastingaangifte, kan rik dat straks wegbrengen dan heb ik alleen de was nog op mijn lijstje voor vandaag en verder niks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo hier ben ik ook dan eindelijk.... Funny, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Luca Sem!!! Ik hoop dat je lekker kan genieten van je 3e wondertje in je kraamtijd! Ik ga ook even DC-en: Nou hier heel druk geweest met opruimen, stoffen, schoonmaken etc. Mijn mams is zo lief geweest om gisteren alle ramen te lapen en een deel van de badkamer te poetsen. Wat is het toch een schat Gisteren moest ik werken en 's avonds had ik een etentje met het team van mijn werk. Dus Aimar snel opgehaald van het KDV en naar huis gegaan om me om te kleden. Mijn vriend ging Aimar eten geven....nou krijsen! Heeft wel alles opgegeten maar bleef maar huilen, hij wilde alleen maar bij mij zijn. Wel sneu voor mijn vriend die zo goed zijn best deed En ook sneu voor mij, want had niet de rust om me rustig om te kleden en op te frissen....uiteindelijk is papa met hem Bumba gaan kijken zodat hij een beetje afgeleid was. Gelukkig ging het toen ik weg was prima en is hij lekker gaan slapen. Wel werd hij vannacht 3 keer wakker, ontroostbaar. Ik denk toch echt last van zijn doorkomende hoektanden....als het vannacht weer zo is, dan geef ik hem wel een zetpil. Gisteren kwam er op het KDV een moeder naar mij toe om te zeggen dat ze Aimar zo'n mooi mannetje vond. Ik voelde me natuurlijk supertrots 8) Etentje wasd gezellig gisteravond, was pas om 23:30 thuis. Na de onrustige nacht ben ik nu dan ook een beetje brak...maar geen tijd om brak te zijn, dus de badkamer gesopt en veel opgeruimd. Leuke foto's van Jill voorbij zien komen, fijn dat Julian vannacht goed geslapen heeft, leuk om Miracle weer voorbij zien te komen, lief hondje van Parr's souders gezien, Jannes heeft nog steeds een baas met stress en wat balen dat je auto kapot is Pisum....... Ik ga weer verder hier. Misschien heb ik straks nog even tijd voor het andere forum. Neem mij het niet kwalijk als ik dus nog niet op belangrijke dingen gereageerd heb..... Aaaaaaah over 4 uur komen er mensen naar ons huisje kijken Vind het zo spannend....