Heyhey Kate voelde vanochtend nog een beetje warm aan dus alvast een zetpil gegeven. En was goed ook want wij waren eventjes op de koffie bij Paul's ouders en zij begon weer wat warmer te worden. Je ziet het wel aan haar ogen dat zij niet helemaal lekker is maar verder alleen de verhoging/koorts, meer niet, ook geen verkoudheid of zo Zij wou haar lekker broodje ei ook niet eten dus als zij weer wakker is dan een bakje yoghurt met wat fruit. Ik heb trouwens mijn blog een new look gegeven en uiteraard staan er ook nieuwe creaties op Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?! Ik heb ook besloten om meer engels teksten aan toe te voegen want ik heb een gadget die laat mij zien dat mensen over de hele wereld weleens een kijkje komen nemen! Had gisterenavond zelfs California en Tasmanië er zelfs bij!! @cossy wow dat is zeker vroeg! heerlijk die treintje @lindaa veel pelzier in de sneeuw! @queen hoe is het nu met haar? @sannemart ah gossie ook ziekjes Ik merk het ook meteen hoor en dan niet aan haar nek maar gelijk aan haar hoofd! Het is toch een vertrouwd iets, hun lichaams warmte, dat wij dan toch gelijk door hebben dat het hoger/lager is! En ontzettend jammer dat de 3e ivf mislukt is @ingeltje hou die sneeuw daar! Hier hooguit 5cm van 2 dagen sneeuw en het is al hard aan het smelten! Helaas is er ma en di weer sneeuw op de planning @jannes heerlijk genoten dus @kaatje jeetje nog eentje erbij
jannes fijn dat leuk en gezellig was. Wel licht dat kindje (had dit een reden? of gewoon normaal?). Hoe gaat verder met jou zwanegrschap?
parr, ze is nog ziek. HIer haar en took een zetpil gegeven voor het slapen. Ze zit met een temp van 39,8. En hangerig.
@jannes, oh leuk zo'n klein ukkie! @Pupke, klinkt als een geslaagde ochtend! Beterschapsknuffel voor Kate en Kyani
Jannes leuke ochtend dus Helen,mooi blog + uitwerkingen knuffel voor de zieke kindjes *heb zin om tegen de muur te schoppen* stomme buurjongen ook met zijn hardcore :x
Pisum, heb op het moment zoveel frustratie in me dat als ik mijn bom laat ontploffen ik in mijn eentje een hele knokploeg ben Buurjongen is gelukkig ook alweer gestopt.
ik heb wel wat lesjes in de wachtrij staan dus nog even geduld heb jij je alweer aanwezig gemeld dan?
@Kaatje: leuke foto's! @Queen en Parr: balen dat jullie meisjes nog steeds zo'n koorts hebben Ik ben net lekker uitgebreid in bad geweest, heerlijk liggen lezen. PupkeMan is samen met Quinten de was aan het opvouwen, goed geregeld hè?
@Kaatje: leuke foto's! Wat lijkt Levi toch op jou zeg. @Parr en Queen: beterschap met de meiden. @Pupke: goed geregeld! Hier dus een rustig dagje. Hubbie is bij vrienden voetbal kijken. Dus vandaag met Teun alleen. Ik heb nog even 2 uurtjes kunnen werken (ik had het vrijdag niet af gekregen) dus dat is lekker klaar. Gelukkig is Teun een stuk beter dan gister maar nog niet helemaal 100% zichzelf.
Queen: heeft Kyani niet al langer dan 4 dagen koorts? Parr: beterschapjes voor je lieverd! Je moet je links in je onderschift eens aanklikbaar maken dan komen we vaker kijken.. ben weer jaloers op je mooie crea's!
SanneMart, lijkt me echt heerlijk om werk te hebben wat je thuis kan doen. Ja zie nu ook wel vaak mezelf terug in Levi ( van foto's van vroeger dan )