yule, pap eet kyani niet meer en flessen geven wij lauw (ze drinkt liefste koud maa rja lijkt mij niet lekker ). Ik zag het pas met broodje eten tussen de middag. Oh ook kapper geweest lekker, ja mij vroegen ze ook om te verfen eh nou nee nu niet andere keer weer. Shopse bij ikea en veel plezier bij smoeder.
Eerst even DC. Milou* is thuis ! Op de heenweg heeft Levi ons nog heel erg laten schrikken. We hadden voor het eerst de porteble dvd speler mee dus hij zat achterin lekker Bumba te kijken, en op een gegeven moment kijkt Ferry achterom, hangt hij helemaal slag voorover in zijn stoeltje. Dus Ferry zegt de auto stil en geeft hem een por. Lag ( nou ja hing ) hij gewoon te slapen. Ben toen toch maar achterin naast hem gaan zitten. Bij het crematorium hadden ze de bol heel netjes neer gezet, kaarsjes erbij ect. Doen daar echt alles met super veel respect. Nu heeft ze dus eindelijk een mooi plekje.
@Queen, ieww wat een foto. Ziet er idd uit als een blaar ben benieuwd wat de HA zegt. @Kaatje, wat prachtig zeg. Staat Milou* nu zo bij jullie thuis zoals op die foto? Echt heel mooi geworden! @Wupje/Pisum, ik denk dat Mike ook al ruim 13/14 kilo weegt haha de veeeeel vraat!
Mike is nog maar 2 x zo voorover in slaap gevallen. 1 x bij Truus thuis wassie blijkbaar gaan zitten in zijn bed en zo in slaap gevallen en 1 x bij me moeder en die heeft hem toen plat gelegd.
missy ben ik ook benieuwd naar. kyani laat namelijk neit goed in de rmond kijken. Wat ik wel snap na soms medicijnen erin moeten proppen
Queen, leuk ja haar zo kort ! Lekker vlot. Kyani was dus geen probleem bij de kapper. mooi ! Ziet er idd uit als een blaar,maar toch wel erg groot voor een warme aardappelblaar ofzo.. Zou het even goed in de gaten houden Eva, spannend hoor dat straks die mensen komen. Moet je het huis uit of mag je blijven ? Leuke foto Anno, idd wel heel raar dat je zo een berichtje via hyves krijgt of je een oppas zoekt Pisum, haha denk ook wel dat Rayyan de 14 kilo red ja haha. Levi denk 12 Dorientje heb haar anderhalve week geleden ofzo gemaild maar nog niets terug Foto van Milou's plekje Ja zo staat het nu. Op een plankje in de huiskamer. Rechts is een kaart die we mee hebben gekregen uit het ziekenhuis, hier staat de datum en tijd op dat Milou is geboren en overleden. Daar achter staat de asbus met het restant as.
Ik had vanochtend Funny nog even gesmst. krijg net dit terug Update FunnyMe Bevalling was erg zwaar en bleef bloeden. Na dat ze 3 liter bloed was verloren met spoed geopereerd. 6 zakken bloed gekregen. zit volgens de gyn op bijna 4 liter bloedverlies totaal
Ik kreeg net een sms van Funny: ze heeft een hele zware bevalling gehad. Ze bleef bloeden en nadat ze 3 liter bloed verloren had is ze geopereerd. 6 zakken bloed bijgekregen en volgens de gyn heeft ze totaal bijna 4 liter bloed verloren....
kaatje we houden het zeker in de gaten Doe ik eigenlijk al hele tijd omdat kyani de laatste tijd wel erg vaak wat heeft Vind dat jullie het mooi hebben neergezet zo.
Hihihi die Levi! Jill valt altijd voorover in slaap in haar autostoeltje. Wat een prachtig plekje van Milou*! Heel erg mooi. Queen, ben benieuwd wat de dokter ervan zegt. Jeeeejj, ik zie beweging op de camera
in slaap vallen in de autostoel, kyani niet die legt der hoofdje altijd zelf al naar achteren tegen de steun aan.
Zo daar ben ik ook weer Rustige nachtdienst gehad. Vanmorgen een paar uurtjes geslapen en toen ik wakker werd, was heel m'n huisje weer heerlijk schoon! Snel Femke gehaald, die had weer de grootste verhalen en ligt nu lekker op bed, na natuurlijk de eitjes uitgehaald te hebben. Ze liet er eentje vallen in het hok, dus ik heb ook een heerlijk gebakken eitje op, haha! @Eva, veel succes vandaag! @Queen, leuke foto's. Mmm lijkt inderdaad een blaar, goed dat je de ha even belt. @Kaatje, wat een prachtig plekje hebben jullie voor Milou*. Knuff! @Wupje, smakelijk! Inderdaad vrij laat dan voor de lunch...hoe laat gaat Kyano naar bed 's morgens? Trekt hij het vanaf nu dan tot vanavond? @Yule, leuk naar Ikea! Veel plezier. @Ingeltje, super dat jullie vannacht een betere nacht gehad hebben!
hahah inderdaad weer dubbel, maar zo zie je maar weer dat wij hele trouwe buddy's zijn! hihi nog een naberichtje: Luca doet het goed, is wel wat misselijk. Funny heeft een ballon met een halve liter vochter in haar baarmoeder (ik ken dit niet?!?!) en gazen. Verder een catheter en een paar infuzen en nog een wonddrain. Ze hopen dat er vanavond iets uit kan, ze heeft 6 keer per dag paracetamol en ook nog eens 6 keer per dag morfine...arme meid
ah arme funny. Beterschap hopelijk knap jij ook snel op knuff Wel fijn dat Luca het allemaal goed doet.
steen info over ballon in baarmoeder even gegoogld Tijdens de ingreep brengt de gynaecoloog een latex ballon via een slangetje in uw baarmoeder. In deze ballon zit een zeer klein afgeschermd verwarmingselement. De arts vult de ballon via het slangetje met een vloeistof. Dit gebeurt totdat de ballon de grootte en vorm van uw baarmoeder heeft aangenomen. Als de ballon op de juiste druk en temperatuur is, wordt in ongeveer vijftien minuten uw baarmoederslijmvlies door verhitting verwijderd. Op de verhitte gebieden van uw baarmoederslijmvlies vormt zich littekenweefsel. Hierdoor vermindert het bloedverlies tijdens uw menstruatie