September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia ik zou niet durven ;)

foover haha nou ik zou er neit mee gaan lopen...

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En geheel wetenschappelijk onderbouwd! 8)

3. Schrok flink van het verhaal over Funny Me. Ging de aanloop naar de bevalling al niet soepel, krijg je ook nog zo'n akelige nasleep... :)

Ik hoop dat ze snel opknapt, zodat ze ook snel volop van haar kereltje kan genieten!

@Kaatje: Wat heeft Milou een mooi plekje gekregen :)! Mag ik de bol ook eens van dichtbij zien?
    Vrolijke banner heb je trouwens...

Is er hier trouwens iemand die gisteren naar 'Over mijn lijk' heeft gekeken? Ik vind dat zó'n heftig en tegelijk mooi programma. Met veel respect en de nodige humor gemaakt ook. Heb telkens de tranen hoog zitten als er naar kijk...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vorige keer 18 kilo in totaal en dat was dan ehhmmm 1/5e van mijn oorspronkelijke gewicht :p
    Maar jij hebt wel een heerlijk goddelijk lijf... ik moet het helaas al doen met een klomp overgewicht whahah.
    Ik hoop dat ik na de zwangerschap eindelijk de moed kan verzamelen om af te rekenen met een hoop kilo's.
    Ik zou heel graag 80 kilo willen wegen...voor veel mensen is dat een flink gewicht, voor mij een maatje superslank :D

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ lola: ik heb de vorige serie Over mijn Lijk wel gezien, maar wist niet dat het er nu weer was. Vond het briljant en mooi en verdrietig tegelijk.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Van mij mag je komen hoor! Als het niet besmettelijk is, is er niets aan de hand!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb er al flink zin in!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #5108 Ingeltje, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
    Zo. Hier net in bad geweest. Julian is weer goed gaan slapen gelukkig.. lijkt nou eindelijk te zijn doorbroken.

Verder gaat het lichamelijk allemaal niet zo lekker op het moment. Geestelijk ook niet trouwens.
    Het werken vergt toch best veel van mijn lijf. Ik was juist zo blij nog nergens last van te hebben, vorige keer was mijn lijf al veel eerder 'op'. Maar begint nu toch wat tegen te sputteren. Ik heb veel pijn met zitten op het werk en huishouden thuis.

De vermoeiheid, ach, daar vecht ik toch al niet tegen, dus dat is ook nog niet heel erg.
    Vind mijn humeur op dit moment het ergste. Ik kan de hele dag wel janken en ik word boos om de raarste dingen. Gijs zegt ook dat ik van Julian weinig kan hebben en uit mijn plaat ga om de stomste dingen.
    Voel me ook heel onzeker op het moment over de opvoeding. Julian is natuurlijk flink aan het uitproberen en ik kan het op 1 of andere manier gewoon niet hebben.
    Bah.

Verder geen medelijden nodig hoor ;) voel me enerzijds ook heel gelukkig met de kleine baby in mijn buik. Heb heel veel zin in kleine kruimeltje en geniet ook met (half)volle teugen!

Moest het wel ff kwijt...

Fijne avond allemaal! Gijs is eindelijk dit weekend vrij, dus we kunnen in ieder geval de zorg delen dit weekend! Yeah!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Over mijn lijk: niet gezien. is toch dat programma van mensen die opgegeven zijn ? heb vorig seizoen wel gezien.

Lola, dit is hem nu in het donker.Bovenop ligt wat van haar as.
    is van deze glasblazerij
    Kroes Glasblazerij

10. hmmm ga zo toch maar mijn bedje opzoeken
    zo gezellig elke avond alleen thuis
    overdag ook want dan ligt rik te slapen, heb gelukkig julia dan nog.
    morgen slaapt hij ook een gat in de dag en dan weekend samen

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ja, ik! Ik heb de twee vorige reeksen ook gezien. Meestal lees ik ook het forum (nu nog niet gedaan) dus ik heb de vorige mensen ook nog lang gevolgd. Ik schrok wel van die jongen van 15, ik vrees dat hij écht niet lang meer leeft...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, knuff. maar weet wel een beetje wat je mee maakt hoor. Hier natuurlijk geestelijk ook niet op en top. nog vol van hormonen en kan ook erg weinig hebben. Levi is ook heerlijk aan het uit proberen. Was hem van de week zo zat. Constant dat gekloot met die luier verschonen. Voor ik het wist had hij een tik op zijn blote kont te pakken *schaam* ... hij bleef toen trouwens wel stil liggen

13. @ingeltje dikke knuff meis, denk aan jezelf he en gelukkig samen vrij dit weekend

@kaatje ik vind het echt super mooi die bol!!!

OML niet gezien, kijk dat meestal via uitzending gemist
    kan namelijk mijn tranen dan niet binnenhouden dus dat doe ik als ik alleen ben wel haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: hele dikke knuffel meid!

@all: weltrusten! Ik moet morgen weer eens werken (weer een open dag). En overmorgen is D-day!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier is het vooral schreeuwen... hij luistert soms gewoon zo slecht (en dat ligt met name aan mezelf natuurlijk) dat ik op een gegeven moment alleen nog maar kan schreeuwen.
    Ook de katten die gisteren bijna mijn mooie beeldje (tijdens een dolle vecht-achtervolging) kapot gooiden kregen er gruwelijk van langs. Was echt woedend. En daarna enorm schuldgevoel natuurlijk.

16. ik ga ook off truste meiden
    morgen nog van alles doen
    kom wel even spieken en dan iig tot zondag!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, komt wel weer goed. deze fase eist gewoon een hoop geduld, en ook moeders geduld raakt wel eens op ;)
    Als je straks in je verlof zit en niet meer "moet" heb je weer alle tijd om je geduld terug te vinden en van Julian te genieten

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik sluit ook af.. trusten allemaal!

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    welterusten meiden die gaan slapen.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff ik hoop het.. Gijs zei ook al dat hij dit helemaal niet van mij kende.. ben normaal altijd heel geduldig..
    Voelt echt even flink kut.
    Soit ;) ik ga er een nachtje over slapen ;)

Deel Deze Pagina