September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje leuke banner.

Parr geen bezwaar.

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen,

Ik heb geen bezwaar tegen verkouden kindjes/mama's. Ik ga zo even werken, tot later!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: dat is toch niet de buurjongen die ook altijd zijn muziek zo hard heeft staan????

Hier weer een butnacht gehad...Aimar werd rond 1:00 wakker en was niet meer van plan om te gaan slapen...ik heb niet op de klok gekeken maar het duurde lang voordat hij weer sliep....pffff. Vandaag maar 2 slaapjes doen en er tussenin gaan we met z'n 3tjes naar een belangrijke voetbalwedstrijd van een vriend van ons kijken.

Ik heb trouwens ook geen problemen met verkouden kindjes op de meeting....

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen *Gaap*
    Ik ging om 00.30 en Ferry kwam 02.00 thuis.
    Vind het heel niet erg als hij een avondje weg is maar dat hij dan zo naar rook en drank stinkt als hij bij je in bed rolt. gatver.

Eva. haha nee, het is mijn buurjongen van 3 huizen verderop. Diegene die ook op die foto met Levi staat ( paar huizen terug ) die is vandaag 15 geworden
    Veel plezier bij de voetbal vandaag

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, nee idd dad niet fijn en lekker.

Eva butnacht

Kyani der ''blaar'' is al heel stuk kleiner. Trekt dus al helemaal weg.
    Ze is op en top vrolijk.
    Zithier naast mij met der hello kitty duplo te spelen.
    Haha en het hello kitty poppetje is een telefoon lol.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    geweldig he die fantasie die ze nu krijgen.
    Fijn dat haar blaar minder is !

7. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Kaatje ik vind jullie plekje voor Milou erg mooi. Wat een mooi idee die bol. Vooral zo 's avonds met het licht erin erg mooi.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier zeg.
    Net even gewandeld, eendjes gevoerd en nu aan een bakkie koffie en de cakejes die over zijn van gister

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi heb aan één iemand een tv-tje + GameCube verkocht die ik op marktplaats had staan. En maar voor 5 euro minder als dat ik er eigenlijk voor wilde hebben.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Altijd leuk als je je spulletjes snel verkoopt!

Het is hier idd rustig zeg! Ik ben een filmpje aan het uploaden van mijn hunkie die nu echt los kan stappen! Lopen kan ik het nog niet noemen, maar ben wel supertrots! Staat op mijn hyves en zet straks nog een youtube link neer. 8)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    (filmpje: let niet op mijn vriend die net uit bed was en dus in pyjama/ochtendjas en raar haar er op staat... :))

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden !!! :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :)

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen! Kan nog net.

Nou Jill bleef wakker worden en huilen, was gewoon niet lekker. Later bleek waarom, ze ging midden in de nacht ineens rechtop zitten (lag tussenin) hoestte even en kotste zo de tagliatelle met zalm, prei en champies over ons heen ;)
    Het gekke was, ze ging daarna vrolijk zitten kletsen en zelfs zingen :( Na het verschonen van de hele bende, viel ze gewoon weer in slaap. Wel wat onrustig dus we hadden een k#tnacht.
    Vanmorgen eruit, heeft ze lekker een boterham gegeten. Ze ziet zo wit als de muur maar is gewoon vrolijk en gezellig. Wel ook de ene spuitluier na de andere.
    Ze ligt er nu weer in en ik kruip nog even terug met Freesiaman, oh lala! :D

Eva, ik zie geen hunkfilmpje :(

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
  16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva leuk filmpje

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, ahh heeft Jill dus echt dwars gezeten

Ferry is nu Levi op bed aan het leggen. Wasmachine staat aan,dus pakt hij de bus met waspoeder, zet die voor de machine. gaat er op zitten en roept "wauw mooi" :D

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nou dat zou Jannes gezegd kunnen hebben :D

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik ben wat aan het bijlezen en ik zie vanalles voorbij komen: pizza's, cake, chips, taart, McDonald's.. en dan krijg ik enoooooooooorme trek daarin :D

Dus ik zeg dat zo tegen hubbie, antwoordt hij: ja maar we gaan toch wel af en tot naar de Mac en chips eet je ook wel eens. Alsof we dat nooit eten.

:x maar daar gaaaaaaaaaaaaaaaat het toch niet om! mannen :x
    (ok en ik ben zwanger :D)

20. Wij zijn niet de enige met een rotnacht, lees ik... :(

@Freesia: Wat Jill heeft doet me denken aan die keer dat Jasmijn het Noroviris had: Eén keer flink spugen (met een flinke boog zelfs...) en daarna een hele poos de ene spuitluier na de andere. Ze was al die tijd wel vrolijk, maar zag erg bleek en haar gezichtje werd op en gegeven moment ook wat smalletjes. Beterschap!

@Eva: Ik hoop dat je vandaag wat kans krijgt om bij te slapen, want veel slaap heb jij vannacht niet gehad. Super dat Aimar steeds beter gaat stappen :)!

Hier dus een kindje met veel last van jeuk. Emma heeft niet echt veel pokken, maar die ze heeft bezorgen haar dus wel veel last. Gisteravond heeft ze tot 2 uur 's nachts gehuild en heb ik met haar beneden gezeten. Ze bleef ook maar draaien en wrijven om van die jeuk af te komen. Best zielig, ik weet hoe vervelend jeuk is.
    Tegen de ochtend dus mega vroeg wakker, ook weer jeuk. Roy is met haar opgestaan en heeft mij laten slapen (tot 10.30 uur, schaam schaam...)

Deel Deze Pagina