September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wij gaan lekker ons bedje opzoeken
    die gebroken nachten beginnen op te spelen.
    lekker even lezen en dan slapen
    morgen werken

truste

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Anno en Lindaa

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga zo ook afsluiten, even Aimar's tas inpakken voor morgen en dan mijn bed in.
    Morgen een lange werkdag en aansluitend eten bij een vriendin (ex-collega). Heb er zin in, even lekker bijkletsen :).

Slaap lekker allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Eva

Ik ga er ook maar op tijd in, moet morgen werken :( zie er echt wel tegenop. Gelukkig is het maar 4 uurtjes.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lindaa, das idd stom :D wel mooie avater ;)

kaatje s6 morgen met werken.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.
    truste

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik heb ook echt moeten lachen om de foto van ons boefje tegen de stoeprand aan. Het gekke was hij viel en wij moesten lachen want het was al duidelijk dat hij zich niet bezeerd had, maar vervolgens vond hij het wel interessant want hij bleef gewoon liggen. Of hij was gewoon heel erg moe :D

Lindaa oef wat een actie vandaag zeg :$! Behoorlijk schrikken dus

Hummelke knuff meid en doe lekker rustig aan!

Missy balen zeg dat Mike zoveel last heeft van de koorts en hoesten :(

Eva veel plezier morgen! Altijd gezellig even bijkletsen :). Dennis vond trouwens dat jij dat heel goed kon, kletsen :D

Kaatje heel veel succes morgen!!

Anno ik hoop dat jullie kunnen doorslapen!

Ik ga ook afsluiten.

Welterusten allemaal en tot morgen!

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    leuke foto's

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heej,

Ik zag weer superleuke foto's voorbij komen! Heerlijk zo'n gezellige meeting :D

Kaatje, succes met werken morgen meis. Zal wel effe raar zijn :(

Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad. Feest gevierd en heerlijk gegeten. Een nicht teruggezien die ik al 20 jaar niet had gezien, geweldig! En teveel gedronken :) Maar was niet echt dronken hoor :D Gewoon gezellig 8)
    Waren pas om half 3 's nachts thuis, Jill sliep gewoon door in de auto. Thuis werd ze helaas wakker en bleef maar huilen, helemaal van slag. Om 3 uur maar tussenin genomen en heerlijk uitgeslapen met zijn 3-en. Beetje brak dus vandaag rustig aan gedaan. Mijn moeder was heel blij met haar sieraad!

Gaan zo naar bed, morgen weer een nieuwe werkweek, bleugh.
    Ik ga echt zo snel mogelijk een week vrij inplannen, ben een beetje tja, hoe zal ik het zeggen? Toe aan een week vrij :D

Trusten dames!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
  11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ingeltje ik dacht dat ze wel aanklikbaar waren, de laatste keer dat ik keek iig wel :p Had iig mijn blog link in mijn lap tekst gezet :p

@lindaa hahaha michelle lijkt mij wel ik had het mijn ouders ook geflikt en mijn vader moest de deur inslan met een bijl *bloost* Mijn moeder was ook in paniek geraakt, vooral omdat ik ook op een gegeven moment moest huilen..

@hummelke oef :( knuffs meid

@meeters hele gave pics en het klinkt heel erg gezellig :D

@eva je had zo te zien geweldige zonlicht om te gebruiken! dan maak je echt prachtige pics, de beste vind ik, zonder flits en toch stabiel 8)

@freesia leuke filmpje 8)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ wupje: jaja zo heeft iedereen een talent...bij mij is dat blijkbaar kletsen :D

@ Parr: ja idd, er was een supermooie lichtinval!

@ Freesia: leuk filmpje! Je kan van een afstand al zien dat het Jill is in de wagen (ja duh...jij past er niet in... ;)) door die wiebelende voetenzak! :D En dat lachje op het laatst, recht in de camera, SUPERcute! Fjn dat de verjaardag van je moeder zo geslaagd was! En dat ze het sieraad zo mooi vond!

Hier heerlijk geslapen! Voordat we gingen slapen hebben we Aimar nog wel veel horen hoesten, af en toe leek het net of hij stikte :$ Zo sneu....dus even bij hem gaan kijken, maar daarna heeft hij lekker doorgeslapen.

13. 4days

4days Niet meer actief

Eva -> Wat een leuke foto's zeg!

Lindaa -> Nou dat is ook schrikken! Daar moet ik inderdaad ook voor uitkijken, vince zet constant de knip erop. Dat wordt dan ook echt een aam intikken, of wachten in de hoop dat hij hem weer eraf haalt, hahaha. Gelukkig kreeg de buurman de deur open! :)

14. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Zo hier een poging gedaan om de kids naar paps en mams te brengen, maar ben heel snel weer omgekeerd. Het stond helemaal vast op de provinciale weg richting mijn ouders. Blijkt dat het tot aan hun helemaal vast staat. Dat is ongeveer 10 kilometer verder. Dus ik ben maar weer terug gegaan. Straks maar even overleggen met mijn werk. Het is hier helemaal wit en spekglad. Misschien dat het over een uurtje beterder is.:D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Slechte nacht gehad. Kon niet in slaap komen. Niet zo zeer doordat ik vandaag moet werken maar door de rugpijn

Freesia wat een leuk filmpje weer. Wat is Jill toch een schatje

16. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje heel veel succes vandaag!!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Aaaaah wat een schatje! :D

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: heel veel succes vandaag!

@Foover: ik hoop dat het straks beter is op de weg.

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Femke heeft tussen half 12 en half 2 liggen spoken. Ze lag gewoon met haar speentje in, maar was heel zielig aan het huilen. Ze is vanaf half negen wakker, maar een klein zielig vogeltje, we liggen nog lekker op bed en ze wil alleen maar op mijn buik liggen en lekker tutten. Net wel een boterham en beker melk op. Ik denk dat ze misschien toch wat last van haar buikje heeft?!??!

@Kaatje, veel succes vandaag!

@Eva, fijn lekker doorgeslapen!

@Foover, ik heb hier nog niet naar buiten gekeken, ben benieuwd hoe het hier is met de sneeuw.

Wij gaan zo toch maar eens aankleden, maar eens zien wat deze dag ons brengt.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm is dat nou een talent.. of een handicap? ;) :D

Deel Deze Pagina