September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje bedankt voor je antwoord. we horen het van de week (hoop ik) wel hoe het zit.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb je mijn kaartjes nog gehad?

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ja je moet alles gaan schoonmaken, de friteuses, grills, afwassen, doorspoelen, schrobben, krabben etc etc. Je hebt deze taken: Grills, Vet, Afwas, Lobby/Counter en dan heb je soms mensen tot 23u die de overige opruimen en schoonmaken (denk aan de vriezers bijv.)

Ik heb net 2 foto's gemaakt van Kate's spikkels. Die zet ik in onze kletstopic op de andere forum! Ze heeft nog steeds niks op haar armen en benen. Nou enkelen op haar benen. En weer zij is iets warm maar geen koorts zo te voelen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is idd wel intensiever

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ja heb ze gehad sorry heb het erg druk gehad het weekeind.

@parr hebben jullie ook nog een schoonmaak ploeg die na sluit komt om alles schoon te maken hebben ze hier in dordt wel weet ik van mijn nichtje die er werkte.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety hadden we voor mijn tijd wel ja... maar de baas vindt dat wij het ook kunnen doen mumblegrumble.. normaal sluiten de deuren om 23u en proberen we 1u te redden, maar soms wordt het wel later. Nu sluit de deuren nog om 23u maar de drive pas op 24u dus ben benieuwd hoe het gaat zo

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    foto's staan er

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb gereageerd.

Ferry belde dat hij een extra rit heeft dus pas over een uur thuis.
    Ga ff boodschappen doen met Levi

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Hmm fijn vooruitzicht...

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Funny me, drukkend gevoel op schaambot ha dik ook en is erg onprettig vooral als je een bewegelijk kindje hebt :D

Pisum wel fijn extra echo.

Kaatje, ik wordt over 2 weken gebeld voor de bloeduitslagen. Heb al 2 recepten gekregen voor orgametril gekregen.
    Waarmee ik mag gaan beginnen na ons telefoon contact. Elke keer voordat ik aan zo een kuur begin van 10 dagen moet ik bij haar in het ziekenhuis komen voor kort gesprekje en een zwangerschapstest (ja ja al heb je geen sex!) moet toch.
    Ze gaat het dus 4x in het jaar opwekken.
    Hoe wa sje eerste werkdag (heb overheen gelezen denk ik)?

Tweety toch inschrijven bij kvk. Hubbie werkloos balen.

Parr, kate nog niet beter beterschap voor haar.

Ziekenhuis hoe gegaan is lees verslagje aan kaatje :D. Verder wel erg gelachen bij de bloed afnamen (wel ja 6 buisjes!!!).
    Was een gezin voor mij 2 jongens en een moeder, die konden allemaal niet recht op blijven staan nadat er bloed was afgenomen :D ze waren alle 3 flauw gevallen :(. Dus al met al bijna 45 min vertraging met prikken, had alleen hun voor me.
    Was wel gezellig hoor met de bloed prik verpleegkundigen.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dat was ik! Maar de eerste kno-arts moet het nogmaals beoordelen...
    Het voelt alsof er een aambeeld aan de bovenkant van mn schaambeen drukt. Af en toe knakt mn schaambeen ook???

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jammer van het welkomscomite ;) Maar wel fijn dat je het overleefd hebt. Viel het een beetje mee?

13. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Even een update:
    Ze is alweer 1 week oud, wat gaat de tijd snel! En het gaat eigenlijk hartstikke goed. Vorige week had ze een dag dat ze last had van ondertemperatuur, dus moesten we haar goed warm houden met dekentjes en kruiken. Maar nu gaat het weer goed en is haar temperatuur ook weer beter. Ze is een tevreden en rustig meisje, dat weinig huilt, maar als ze iets niet wil dan laat ze het zeker merken....

Gizem reageer echt beter dan ik had kunnen dromen op haar, en eigenlijk op alle veranderingen. Ze is heel lief en wil graag knuffelen en kusjes geven. Af en toe als ze iets wil en ik ben bezig met Yeliz kan ze een beetje jaloers doen, maar dat is eigenlijk ook wel logisch. Ze kreeg tot vorige week altijd alle aandacht.

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jale, wat fijn dat gizem zo op haar reageerd en dat alles goed gaat met yeliz.

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Leuk wat van je te horen Jale!
    Klinkt echt super.. En fijn dat Gizem t ook prima doet met de kleine erbij. :)
    Geef je BV?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Erg fijn om te horen dat het goed gaat Jale! En dat Gizem een gezllige, lieve grote zus is :D

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Missy: Yeps geef BV

Ja ze is echt de grote zus. Als ze nu hier beneden in haar wiegje staat en ze begint te huilen, dan komt Gizem naar een van ons toe, pakt je hand en dan trekt ze je mee om te kijken bij Yeliz....

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awwwwww *zwijmel*

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ok nu ben ik weg *zwaai* ben denk ik pas na 1u weer .. kan toch nooit meteen slapen na sluit :D fijne avond ladies en voor jullie alvast truste :p :p

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    #620 Jannes, 1 feb 2010
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
    hahaha... had ik bij Sara ook!! Eerste paar keer dacht ik echt "wat hoor ik toch". Was heel normaal zei de VK.

Deel Deze Pagina