Ach.. dat kan je er dan even echt niet bij hebben hè? Knuff! Ik snap je helemaal.. ik barst soms ook in tranen uit op dit soort momenten...
kaatje jazekers. Alleen contact is soms zo weinig hij is soms weinig online vanwege zijn werk en ik vanwege kyani of sta online en ben er neit
kaatje, friesland valt reuze mee maa rhij heeft geen rijbewijs dus meot zowieso van mij kant komen . Hij is net als mij iemand die moeilijk met ov reist
Dat is wel jammer Ga je idd niet regelmatig iets afspreken. Maar wel super leuk dat hij ook een zontje heeft ( ziet hij die regelmatig? ) kun je samen naar Ballorig enzo Kinderen breken ook gelijk heerlijk het ijs
Hihi je kan zekers gedachten lezen! Was namelijk mijn bedoeling ook haha zo heb ik toch kyani eventueel als neits is word en gespreks onderwerp haha. zoontje ziet hij om het weekend bij hem thuis
ow je hebt hem nog nooit in het echt gezien. Dan zeker naar Ballorig ! als het niets is verstop je je gewoon in de ballenbak
hoi meiden! Knuf voor missy, het houdt maar niet op met Mike he.... knuf voor Freesia, alweer verkouden.... knuf voor Hummelke, kan me voorstellen dat dat niet fijn is als Ilse niks wil en jij alleen maar moe bent... Ingeltje: wat een mooi verhaal van dat kloppende hartje. Kaatje: fijn dat de eerste dag, en dus de eerste drempel, genomen is. Ik hoop dat je collega's uiteindelijk ook een vorm kunnen vinden om gewoon met jou om te gaan. Hier alles prima. Vandaag prima werkdagje gehad. Morgen begint de eindcito, daar ben ik dit jaar voor het eerst samen met een collega verantwoordelijk voor. Best spannend vind ik, maar ook wel leuk. Heb hem zelf gemaakt en vond hem wel te doen. Met Isis gaat het prima. Ze gaat steeds vaker even los staan. Vanmiddag wilde ze zelf bijna lopen maar wist even niet hoe vertelde Azebman. Beetje wiebelen met de voeten enzo. Hihi geinig. Duurt vast niet lang meer. Liefs Azeb
Met de meeting loopt Isis ! Maakt iedere school voor zichzelf de Cito toets ? Dacht altijd dat heel het land dezelfde toets kreeg
kaatje, het hele land maakt dezelfde toets inderdaad. Maar je neemt hem gewoon zelf af op je school. Net zoals het eindexamen op de middelbare school zeg maar. En we hebben hem vorige week al op school gekregen zodat we konden controleren of we genoeg boekjes hadden enzo.
hoi hoi, Femke ligt heerlijk in haar bedje, ze heeft eigenlijk niets meer gegeten vandaag. Wel wat gedronken, maar houdt ook niet over....vanmiddag en vanavond geen diarree meer gehad, wel echt enorme stink winden.... @Hummelke, knuff meis! @Queen, oh hot news! hihi jullie eerste date bij Ballorig! @Kaatje, fijn dat je eerste werkdag er weer op zit! @Jale, fijn dat het goed gaat bij jullie. @Wupje, hoe ging je man's eerste werkdag? Wij hangen lekker op de bank, kom tussendoor nog wel ff spieken. Fijne avond
@kaatje: fijn dat de eerste werkdag weer overleefd is. Toch goed denk ik om weer eens wat anders om handen te hebben. @freesia: ja ik had dat ook idd! Forse verkoudheid met keelpijn en koorts en daarna een neusverkoudheid toen ik net dacht dat het was afgelopen. Daar heb ik nu sinds vandaag ook geen last meer van, alleen klink ik nog een beetje nasaal. Beterschap! @queen: leukleuk!!!
@queen o spannend hihi hier is vanavond de kapster weer geweest iedereen is weer lekker kort geknipt zelfs bij mama is er deze keer een flink stuk vanaf gegaan zeker 30 cm ik kan het nu nog maar net vast pakken vanachteren hihi. ach ja je moet eens wat anders doen toch