September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja gaat vandaag wel. Ben iig met mijn goede been uit bed gestapt. Was de afgelopen 2 dagen wel anders. Vooral zondag bleef Ferry maar even uit mijn buurt...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje geen lekkere nacht dus.
    Hoe gaat het vandaag met jou :D

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ga maar lekker spuwen hoor :D

afspraak heeft vriendin afgezegt nu zit ik thuis want heb me pa gezegt dat hij de auto wel mocht pakken aangzien het goed regende net :S.
    NU wel spijt van omdat ik nu nergens heen kan.

Kyani is trouwens helemaal d eoude maaar vannacht dus wel wakker geweest en 2x gespuugd maar nu merk je neits meer aan der.

Drinken, hebben jullie nog tips? Kyani drinkt nu nameliojks neits meer alleen der peutermelk.

Dit krijg ik er niet meer in:
    - water
    - diksap (roosvice)
    - normale melk
    - thee
    - water
    - appelsap
    Yoki gata er wel goed in maar dan mag en kan gewoon niet. Als ze meer dan 150ml daarvan drinkt merk je dat heel goed aan haar ontlasting namelijk.

weten jullie nog iets? koffie gaat wel maar dat mga ze gewoon neit van mij (wel af ent oe 3 theelepels verder neits).

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Weet je.. ik snap wel dat wij een hecht clubje zijn etc. Maar sommige kunnen gewoon echt niet volledig meekletsen en bijlezen zoals bijv Jekkia etc.
    Maar als zij hier een reactie neerzet is t toch verder ook prima?
    Ik vind gewoon dat je wel iedereen daar vrij in moet laten, maar ook kwa reageren.
    De meeste zullen er dan dus overheen lezen ofzo.. Maar maakt toch niet uit dan? Ik heb niks tegen Devilchase of anderen die alleen maar af&toe komen zoals Tinkerbel o.a..
    Wil niet gelijk een discussie beginnen hoor, maar vond t wel erg lullig neergezet allemaal. Deel dan meer de mening van Funny over gewoon niet lezen als je t stoort of als je t raar vind.. Want het blijft natuurlijk wel een openbaar forum gewoon.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, hoe merk je die Yogo aan der ontlasting dan?
    Sorry verder geen ideeën, Mike drinkt ook amper wat. Ben al blij als hij zijn melk gewoon opheeft al is hij wel helemaal vd Groeimelk af nu! :D Slaapt gewoon door op 60ml melk voor t slapengaan.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben vandaag lullig. Jekkia vind ik heel anders, maar goed ik ga er ook geen discussie van maken

Missy, heb je al andere sappen geprobeerd als sinasappelsap of ananassap ofzo ? Of misschien dat aanlengen met water als ze het te zoet vind

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, was ook niet alleen persoonlijk op jou bedoelt hoor. Jij mag best af&toe even spuwen. ;)

Denk dat je Queen bedoelde met je antwoord.. Maar om zelf ook even antwoord te geven, heb inderdaad appelsap etc geprobeerd verdund te geven. Denk dat hij gewoon niet veel dorst heeft omdat hij niet lekker is..

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik bedoelde idd Queen

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Volgens mij bedoelje mij ;)
    Kyani krijgt dat wel ja maar daar zit ze bij te koren. Dus eigenlijk daarna neit meer geprobeerd.

missy, ze poept de kleur van der yogi en is heel erg dun als ze dat drinkt.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Klopt, dat is het ook. Ik ben echt geen voorstander van PM (Sara heeft er denk ik in totaal 2 gehad tot nu toe), maar waarom een kindje in hoge koorts laten liggen draaien als het niet nodig is...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, zag ik nou Aimar bij de babyvandemaand verkiezing ? Heb natuurlijk even op hem gestemd :)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: ja klopt! :D AIMAR DOET MEE AAN DE BABY VAN DE MAAND VERKIEZING....dus stemmen allemaal :)

Ik voelde me gisteren zo beroerd....echt mega oorpijn en keelpijn. Had hier nog een kort berichtje gepost over dat ik ook maar verkouden blijf, dan weer gaat het goed en dan is het weer terug. Vandaag dus ziek gemeld. Hou gewoon een dagje rust, en gebruik neusspray en hoop dat mijn vriend zo even otalgan gaat halen....

Belt mijn werk terug na mijn ziekmelding over hoe en wat precies, durven ze te vragen of ik niet misschien een halve dag kan komen werken. (waarschijnlijk omdat ik zei geen koorts te hebben...) Nee dus want ik heb pijn (en achter een buro zitten lukt dan misschien prima, maar heb echt geen trek in huilende baby's en schreeuwende peuters om mij heen nu....ben al blij dat Aimar bij mijn moeder is...laat staan al die kdv kindjes om mij heen.....;)

Ik was ook wel even verbaasd om een berichtje van Devilchase te zien. Ze is natuurlijk vrij om te posten en te reageren. Maar snap de verbazing dus wel....

Ik ben wel even kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben....haak hier weer in!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Groot gelijk dat je niet gaat ! ziek is ziek hoor. snap wel dat het voor je werk niet uitkomt aangezien je niet nog 10 collega;s hebt die je werk op kunnen pakken maar dat is nu niet jou probleem

14. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Ik had hetzelfde idee als jou hoor Kaatje. Maar soms vergeet je dat je er meer mensen zijn die wel meelezen en dus alles weten wat er speelt, maar dat anderen dit niet weten omdat je bijna nooit wat schrijft. Dus ik dacht laat ik meteen wat schrijven, dan weten jullie dat ik jullie trouw volg:D:D

Gisteren uiteindelijk om 9.15uur vertrokken van huis en was om 10.40uur op mijn werk. Ik moest eigenlijk om 9uur beginnen, maar hier in westfriesland lag het hele wegen netwerk op zijn gat. Ik ben heel wat vrachtauto's tegen gekomen die gewoon de berm ingegleden zijn en daar dus niet meer uitkwamen. Was hier echt een ijsbaan. Maar we hebben het overleefd.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig maar ! Zag gister idd de beelden op tv. Ben dan toch blij dat ik maar 7 min. in de auto zit.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Pff.. voel me nu net zo beroerd als me moeder en Mike. Duik zo lekker onder de wol als Mike gaat slapen en dan maar hopen en duimen dat hij even lekker slaapt zodat ik ook wat opknapt.
    A belde net op, hij is lekker van morgen t/m vrijdag vrij! Had nog genoeg vrije uren en zo kon hij mij een beetje helpen hier zodat ik kan rusten en vrijdag weer beter ben om te werken.

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar is ook wat ziekjes...ik vermoedde al een tijdje oorpijn, maar hij begon dus zondagavond al met hoesten. Mijn moeder heeft hem gisteren bisolvon en tussikind gegeven en na het eten hoestte hij me toch een berg slijm op! Ook de neusspray doet zijn werk, hele bedje vol snot na vannacht... :$ Nouja het gaat dus de goede kant op. Vanmiddag ga ik hem halen, eten we bij mijn ouders mee en dan vanavond allebei vroeg ons bedje in!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Queen lastig dat Kyani nu moeilijk drinkt. Tips heb ik niet want ik weet van Kyano (zal het aan de naam liggen…….:D ;)) dat als hij iets echt niet hoeft, ik het er ook met geen mogelijkheid in krijg. Eigenwijs boefje

Eva oh ik ga gauw even stemmen op Aimar!
    Beterschap! En een dagje ziek zijn moet kunnen, en dan zeker niet een halve dag werken want dan raak je het nooit kwijt.

Foover oef een heel ritje dus voordat je op je werk was.

Missy wat een goed idee van A!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik denk dat je ondertussen wel al op het andere forum gelezen hebt :D

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoi meissies!
    Hoe is het hier?
    jullie hebben veel gebept zeg!
    ga dadelijk ffteruglezen hoor..
    heb ook wat op het andere forum gezet..
    mijn pc loopt steeds vast dus iedere keer moet ik helemaal over nieuw .. irritant! wss videokaart kaduk!

Deel Deze Pagina