September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Zal dan wel aan de naam liggen :D
    Bij kyani is dat dus ook zo ;)

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    kaatje ik ben het echt met je eens. Vond het ook zo raar: even commentaar leveren op een verhaal van Parr en verder helemaal niks.
    Laat dan in elk geval weten dat je mee leest en hoe het met je is ofzo.
    Even een vriendelijk 'hoi en sorry dat ik er zo weinig ben' is toch niet te veel gevraagd. Zeker als je het wel belangrijk genoeg vindt om Parr tips te geven over het gebruik van paracetamol!

(en nu doe ik mijn mobiel gauw weer weg want er zitten hier 29 kinderen een toets te maken....).

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Foei.......mobiel internetten in de klas! :D

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi de juf geeft het 'goede' voorbeeld :D

Ik ga even pauzeren en denk een kopje soep eten :p

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben trouwens wel "blij" dat sommige het nog met me eens zijn. Was al bang dat ik ergens onder een steen moest kruipen en er met de zomer pas weer onder vandaan kon komen :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Baal als een stekker. We hebben net Levi zijn gordijnen opgehangen,maar zijn dus geel ipv wit.

We hebben dezelfde kamer gekozen als in zijn ouder kamer, zodat alles een beetje een geheel wordt.
    In de winkel waren de gordijnen naar ons idee dezelfde kleur als in de oude kamer. Maar nu zijn ze dus veel geler. ( zie foto )

Ga even mailen of er misschien iets fout is gegaan bij de fabriek.
    http://i50.tinypic.com/2qb85dv.jpg

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ziet er idd anders uit qua kleur....misschien de lichtval? Of misschien dat die oude al wat zijn gebleekt door de zon??? Gok ook maar wat hoor....zou idd even mailen naar de fabrikant of de winkel bellen.

Ik ga even breien (nouja poging doen tot...). Mijn vriend is net naar de apotheek geweest voor me, maar de apothekersassistent zei dat otalgan niet van toepassing was en dat ik alleen die neusspray moest gebruiken. Had gevraagd om zoutoplossing maar heb een ander flesje gekregen.... ;) Nouja mijn neus is langzaam open aan het gaan, maar voelt wel branderig dat spul ;)

Zo nog even lekker een uurtje mijn bed in of op de bank.....

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag!

Ik heb weer even een worddocumentje bovengehaald, zodat ik rustig kan reageren. Heb beetje globaal bijgelezen nu, dit weekend ben ik niet eens aan zwp toegekomen (alleen ander forum gekeken, dat is te overzien ;) ).

@parr: Zo-hé, arme Kate wel heel veel koorts zaterdag :/ Hoe is het nu met haar?

@freesia: Dikke knuf van een medeverkoudene ;) Hoop dat het nu wel eens ophoudt, want ben het nu wel zat >.<

@eva: Veel breiplezier :D Wat ga je maken? Je hebt dat ongetwijfeld wel ergens neergezet, maar dan heb ik eroverheen gelezen. En ook al verkouden, beterschap!

@yule: Argh, ik las iets over huisperikelen :( Hebben jullie intussen al een beetje duidelijkheid? Hoop dat het snel allemaal goedkomt.

@missy: Ook al beterschap!

@azeb: Jaja, mobiel internetten terwijl die arme kindertjes een toets zitten te maken :D

raar commentaar: Idd, een beetje raar om zo uit het niets wat neer te zetten. Al geef ik toe dat ik ook niet 's werelds trouwste forummer ben. Nu ja, ik lees wel, maar schrijven schiet er vaak bij in. Soit.

Verder doet m’n hoofd het niet :p Sowwy.

Hier korte nacht gehad, maar niet door IrisBkind. Wel omdat ik ook verkouden ben, ik hoest me de longen uit het lijf als ik plat lig (en proberen om zittend te slapen was ook een flop), dus het duurt héél lang voor ik eindelijk in slaap val. En dat nu al 3 of 4 nachten op rij. Heb ook een heel pijnlijke tong (met blaasjes tegen de avond :( ). Ik dacht al dat ik spruw had, maar volgens de huisarts is het een bijverschijnsel van de verkoudheid. Ben er ondanks taart edm al een kilo mee afgevallen, want ik kon de voorbije dagen amper eten. Liep vorige week nog te roepen dat ik blij was met verkoudheid zonder snot (waardoor ik wel steeds een dag out ben), maar een week op 50% lopen is ook niks. En dat hoesten. Argh. * einde zeurmodus *

In de leuke modus hebben we natuurlijk het huis. Is allemaal goed gegaan gisteren (ook IrisBkind bij de notaris :D ). IrisBman is nu vloerbedekking eruit aan het slopen en vanavond komt de schilder kijken. Hebben gisteren nog een lastminute kleurwijziging aangebracht. Morgen gaan we fijn shoppen bij de IKEA (bed, mediameubel, … ) en maandag komen ze het laminaat in de 2 kamers waar dat nodig is leggen. En dan inpakken, inpakken, inpakken. En een weekje later verhuizen :D (En uitpakken, uitpakken, uitpakken :p )

Gisterenavond ook m’n eerste les van cursus EHBO voor kinderen gehad. Blij dat ik dat eindelijk ga doen. Wel grappig dat het allemaal moeders waren :D (Cursus was voor “ouders” , maar het zijn de mama’s die komen blijkbaar. Al hoorde ik wel van sommige mensen dat hun man het ook wilde doen, maar vrouwen eerst dus :p ) Kijk al uit naar volgende week, al zijn we gewaarschuwd dat het zwaar wordt. We gaan o.a. reanimeren en dat gebeurt natuurlijk op baby/kind-poppen. Hakt er volgens leraar wel in (en ik kan het me ook wel voorstellen, want moet al slikken als ik sommige foto’s in m’n boekje bekijk).

En de paar felicitaties die ik gehad heb: bedankt, maar ik ben idd donderdag pas jarig (dank je Ingeltje om dat te onthouden). Ik mag nog 1,5 dag genieten van een 2 ipv een 3 voor m’n leeftijd :D

Fijne dinsdag allemaal!

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Helemaal niet hoor. Ik ben het ook met je eens. Natuurlijk is dit een openbaar forum en mag iedereen meelezen en schrijven, maar dat wil niet zeggen dat wij het leuk moeten vinden als zulke opmerkingen gemaakt worden die (op mij in ieder geval) aanvallend over kunnen komen. Maar goed: ik dacht het, jij schreef het...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net de helft van Levi zijn speelgoed en boekjes naar boven gebracht, zodat hij ook eens met zijn andere speelgoed gaat spelen
    En wisselen het over een paar maanden dan weer om

Eva, nee want beide ramen liggen achter ( en naast elkaar ) dus kan niet aan de lichtval liggen.
    Naar ons idee waren de gordijnen in de winkel ook veel lichter

EHBO bij kinderen. Wil ook ooit nog wel eens zo'n curcus volgen. Heb wel zo'n poster in de meterkast hangen en een boekje waar alles in staat maar is toch handig om het uit je hoofd te weten

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    kaatje appart dan dat deze gordijnen geler zijn..

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja vind het ook erg raar.
    heb een mail gestuurd met de foto's erbij.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Juist idd, mijn mening ook.

Ik heb op zich niks tegen Devilchase. Maar de manier waarop. Iemand die af en toe meeklets leuk! Nieuwe mensen ook leuk! (dat weten Missy en hummelke en de rest ook hé ;)) Maar het is de manier waarop Iemand die vroeger gezellig meeklets en nu alleen wat komt schrijven als het allee foto's van haar kant zijn en anders een opmerking over iets aan ons opvoeding en verder niks neerzet naar ons toe of reageert op ons foto's vind ik wel storend.

Meer ga ik ook over deze kwestie niet meer typen ;)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha Azeb je weet toch dat Mobiels ten strenge verboden zijn in een lokaal ;) vooral met toesten :p :p

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @irisB aww nog steeds hoesten :( knuffs! watvoor kleur wijziging en waar?

@kaatje ik denk dat wat eva (?) zei kan kloppen? verbleekt door de zon?

Kate is nog steeds koorts vrij. Maar nog een gestippeld cupcake ;) Ook haar benen hebben meer stippels en haar romp zit eronder. Verder heel hangerig maar vrolijk. ZIj heeft 2x haar Elmo dvd gekeken (2e keer zelfs aangezet *shock* en dan lekker weerin haar "Ikea maar toch gamma" stoel gekropen *roltogen*) Heb daarna de tv uitgezet een aangezet tot spelen maar toch gauw uitgekeken. Nu koekje en dan een poging met 2e dutje.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Irisb: nou ik ben nog aan het uitvogelen hoe het hele breien in elkaar steekt :p Dus recht toe recht aan en uitproberen maar! Het lijkt nu op een sjaal....:D

@ Parr: beterschap voor Kate!

Ik ga nu echt even liggen.....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr nee dat denk ik niet want Levi zijn gordijnen waren al zo licht toen we ze kochten aangezien de rolgordijnen en kozijnen wit zijn. Zouden we er nooit zulke gele gordijnen bij nemen.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje alle verkouden meiden beterschap! (waaronder ik zelf dus ook sinds vanochtend ;))

Irisb goed hoor die cursus ehbo voor kinderen, maar lijkt me idd heftig.

Parr gelukkig dat Kate geen koorts meer heeft. Hi hi gestippeld cupcakeje :D

Hier is het weer echt super mistroostig :( De hele tijd regen en natte sneeuw :x

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje ook verkouden :(
    Hier ook al de hele dag regen. Wordt je niet veel vrolijker van.Is nog erger dan sneeuw

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kreeg dit terug van de kwantum

Geachte mevrouw

Naar aanleiding van uw e-mail, kunnen wij u het volgende meedelen.

Wij hebben uw foto bekeken. Het betreft hier geen productie fout.
    Bij elke productie maken leveranciers gebruik van verschillende verbaden. Hierdoor ontstaat er altijd een kleurverschil.
    Dit is normaal en vormen geen reden voor een klacht.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Kwantum

beetje jammer. Levi zijn mooie kamer is nu verkloot door stomme gele gordijnen :(

Deel Deze Pagina