kaatje is niet fijn zo een reactie wat ga je nu doen? hier net ff huisontvlugt (lee skyani ontvlugt ) Had ff gehad mw is ontzettend hangerig en veel huilen. je ziet verder niets aan haar en geen koorts (wat dit is geen idee?!?). Dus ff naar etos en kruidvat gegaan uurtje weg. Nu net thuis en haar weer in bed gegooid. Ze heeft nog steeds neit geslapenen hoop zo dat ze nu in slaap valt.
@ Queen: en slaapt ze al? @ Kaatje: daar kan je ook niet veel mee met zo'n mailtje. Er zal vast waarheid inzitten maar kan me voorstellen dat je baalt. Ik vind die laatste zin ook een beetje dom: Dit is geen reden voor een klacht...zo van, doe maar geen moeite om een klacht in te dienen Maar als ik eerlijk ben, denk ik niet dat die gordijnen Levi's mooie kamer verkloten hoor! In zijn meubeltjes zaten toch ook allerlei pastelkleuren?
Kaatje idd een beetje een standaardreactie. Ik heb dat ook al vaker gehoord dat ze het gooien op de verfbaden die nooit exact gelijk kunnen zijn en waar dus kleurverschil kan optreden. Bedrijven dekken zich zo goed in Hier zit mijn werkdag er weer bijna op. Genoeg gedaan dan schiet het ook lekker op. Thuis moet ik gelijk gaan koken zodat het eten klaar is als de mannen komen. Wel effe wennnen; eerst was Dennis altijd thuis op dinsdag dan hoefde ik nooit te koken.
Ja maar zowel het rolgordijn, de kozijnen en radiator ombouw zijn wit waardoor de gordijnen nog geler lijken. Kan niets doen... klacht wordt toch niet in behandeling genomen Queen, vervelend dat kyani even niet weet wat ze wil. denk toch nog een sprongetje Hier staan brownies in de oven
@kaatje en als je naar de winkel terug gaat en ze terug brengt en dan kijken of de andere in de winkel ook zo "geel"zijn.
Meiden, ik ga richting mijn ouders, lekker boerenkool of zuurkool met worst eten (weet even niet meer wat mijn moeder nou zou koken), daarna met Aimar weer richting huis. Ik zal niet laat in bed liggen want de oorpijn komt weer opzetten......:x Tot later misschien.
Was een heel gevecht om Mike in slaap te krijgen, hij moest steeds enorm hoesten en dan dus huilen. Dus erin, eruit op de bank, er weer in, er weer uit in ons grote bed, wilde hij niet.. dus toen weer in zijn bed en om half 2 sliep hij eindelijk, dus nu nog. Ga hem zo wel wakker maken anders krijgen wij hem vanavond niet naar bed en morgen vroeg op, belangrijke dag.. Dan gaan we in ondertrouw!
Je komt hier nooit mee kletsen, komt altij alleen maar foto's laten zien om over op te scheppen en nu ga je ongevraagd iemand aanvallen op haar keuze? Ik vind dit echt een beetje jammer...
Sorry, ben er even in vogelvlucht doorheen gegaan. Ben best moe, al was het vandaag maar een kort werkdagje. Nu gauw koken.. tot vanavond en beterschap aan Kate, Mike en Eva en alle andere zieke mama's of kindjes!! xxx
@kaatje hmm ik zou toch nog een keer proberen om met de winkel iets te regelen. en anders nog een keer een mailtje eraan wagen dat je nu lekker met 2 verschillende kleuren zit een beetje kleur verschil ala maar dit is gewoon wit en geel is veel verschil
Dat ga ik maar niet proberen aangezien er ook groen in verwerkt is. Als ik ze dan kan weg gooien vind ik het behoorlijk zonde van het geld.
Tweety, we gaan er sowieso volgende week ofzo nog heen omdat ik nog 20 euro van ze krijg ( waar we dus al een keer extra voor moeten rijden :x ) En gaan dan nog een keer kijken naar de kleur van de gordijnen die daar liggen
Funny, rare dag dan vergeleken met 3 jaar geleden... Pisum, wow kun je het nog zo lang verborgen houden! Hier merk ik het nu al en pas bijna 6 weken. Krijg nu al een hoop broeken niet dicht, ja als ik moeite doe wel, maar dan heb ik zo'n buikpijn dat werkt ook niet...Ik ben benieuwd of ik het geheim kan houden tot ik 12 weken ben...Bij Ilse had ik ook al heel snel een flinke buik. Eva, beterschap! Kaatje, jammer van de gordijnen, maar went vast wel... Parr, hoe is het nu met Kate. Hier gaat het wel. Vanochtend was de weg een grote ijsbaan, was blij dat ik veilig op het werk was. Nu ben ik weer lekker thuis. Lange dag red ik niet, dus ben lekker op tijd naar huis. Vanavond ook niet sporten en weer lekker op tijd naar bed! Zometeen Ilse ophalen, hopelijk is die beter te pruimen dan gisteren...
Kaatje kun je ze niet proberen te verkopen op MP? Ingeltje hoe was je 1e werkdag? Parr, vind het altijd zo lief als je Kate cupecakeje noemt.... Hier kan hubbie elk moment thuis komen. Mn moeder zou extra koken. Ze vind het zo zielig als hubbie na zn werk nog boodschappen moet halen. Dus wij eten lekker moeders stamppot zuurkool!