Hier lekker makkelijk gegeten, want voelt net alsof ik bijna uit elkaar ga vallen. Overal spierpijn, geen smaak en word gek van die verstopte neus. Duik zo lekker op de bank met een dekentje als Mike slaapt. Fijne avond meiden!
Ook beterschap meis... Eerste werkdag okee. Erg veel herhaling en rollenspellen. Niet echt bijzonder. Ik ken het klappen van de zweep wel een beetje. Volgende week krijgen we meer belastingtechnische uitleg. Veel leuker!
Funny, ja zou wel kunnen, maar heb niet echt wijdere shirts en ik ben bang dat mensen mijn zwangerschapskleding herkennen... Nu gebruik ik de methode die ik bij Ilse ook deed, een elastiekje tussen knoop en knoopsgat. Werkt ook wel. Ik hoop maar dat mijn buik niet te veel groeit de komende weken... Ingeltje, tja jij hebt natuurlijk aardig wat callcenter ervaring, zijn het wel een beetje leuke collega's?
Dat elastiekje heb ik vorige keer ook een tijdje gedaan, maar nu ben ik na week 6 gelijk in de positiekleding gestapt. Erg makkelijk als je het niet verborgen hoeft te houden De collega's zijn leuk, veel studenten die volgend jaar gaan studeren of bezig zijn met een (thuis)studie. Ook wat vreemde vogels, maar dat zullen ze misschien van mij ook wel vinden
@Ingeltje: jij een rare vogel? Hoe kom je er bij... Maaaaarrr, je bent wel de liefste rare vogel die ik ken!
Is nu bezig op tv. Gister moest een vrouw met weeen naar t ziekenhuis File dus kon er niet heen. Politie agente aangesproken, die heeft haar bij een restaurant naar binnen gebracht. en daar boven op het bed van die mensen bevallen van een dochter t zal je gebeuren
hey meiden! Zo Ingeltje, jij bent duidelijk tegen Devilschase fijn dat je lol hebt gehad met je collega's. Verder heb ik het allemaal niet echt onthouden want ik voel me een beetje beroerd... Zit helemaal vol met snot en heb hoofdpijn en ben erg moe. Heb een intensief dagje achter de rug: eerst een ochtend cito-en, dodelijk saai en ook vermoeiend want je kunt niks doen (hihi behalve heel even stiekem bijlezen ). Daarna nog middag met mijn eigen kinderen en toen nog lange en intensieve vergadering. Naar huis door de vieze miezerregen, de koplampen van tegenliggers deden mijn hoofdpijn niet echt goed. Kortom: tijd voor bankhangen en vroeg naar bed. Liefs Azeb
Azeb ook beterschapjes! Ja.. ben misschien wat bot, maar heb net als Kaatje me al bijna een jaar ingehouden. Ik vind het hartstikke leuk als nieuwe mama's komen kletsen of als mama's gewoon af en toe eens komen aanwaaien, zoals idd Jekkia bijvoorbeeld. Maar om binnen te vallen, te zeggen: "kijk wat een leuke foto van mijn kind" en je verder nergens om te bekommeren vind ik gewoon niet sociaal. Er gebeuren hier soms ook verdrietige dingen, je hebt een enorme band met elkaar (vind ik dan) en dan komt iemand langs, reageert op niemand. En áls je dan eindelijk eens op een ander reageert, is het een negatief verhaal zonder terug te lezen en je te verdiepen in het verhaal. Ik hou daar niet van... Kwam er waarschijnlijk ook nogal lomp uit.. maar kom niet aan mijn dinnetje Parr
ik zou dan ook voor de zekerheid de gordijnen die je nu hebt gekcoht mee nemen hoef je iig niet nog een keer te rijden en kan je ze vergelijken.
ingeltje ik ben het volledig met je eens! Het schoot mij ook in het verkeerde keelgat, vond het zo raar zo opeens vanuit het niets.
Jemig wat zijn er veel mama's en kindjes verkouden en aan het snotteren zeg! Beterschap voor jullie allemaal. Nou Aimar heeft bij mijn moeder 2 keer overgegeven en net toen we thuis kwamen echt héél véél Over zijn schoentjes.....blègh...ik kan dus echt heel slecht tegen overgeefsel. Mijn vriend is daar veel beter in, maarja die heeft avonddienst Eerst Aimar schoongemaakt en in bed gelegd, sliep overigens meteen, hij was echt doodop. Daarna de hal schoongemaakt, kleren uitgespoeld en maar meteen een wasmachine aangezet..... En nu mamatijd en dan slapen.......heerlijk vooruitzicht
@Eva: wat zielig voor Aimar... Ik hoop dat het hierbij blijft. @alle zieke dreumesjes en mama's: heel veel beterschap!
@Ingeltje: fijn dat je werkdag goed bevallen is. Leuke collega's zijn zo belangrijk. @Hummelke: o jee nu al stiekjes nodig. @Kaatje: je hebt helaas geen poot om op te staan. Het is bij stofgebruik algemeen bekend dat er kleurverschil zit tussen verschillende bestellingen/wassingen. Wel jammer... @Eva: wat zielig dat Aimar zo moest spugen. Hoe is het nu? @Missy: beterschap!
ook ik kom ff aanwaaien! Drukke werkdag gehad, lang van huis. Mannetje was thuis met Femke, die is nog steeds niet lekker. Heeft vandaag wel meer gegeten en gedronken, maar met name vanochtend was ze erg lusteloos....Wel weer een keer wat normaler gepoept. Maar vanmiddag na haar slaapje weer heel haar bed onder.... Vanavond heeft ze wel goed gegeten, dus we zien het wel weer. @Kaatje en Ingeltje en de rest ben het helemaal met jullie eens, heb dezelfde mening over deze reactie! Verder een dikke knuffel voor jullie allemaal!