@azeb: super kamperen en ook nog op Oerol, echt joepie!!!!! Gaat vast goedkomen, kindjes vinden kamperen helemaal top. Lekker in het gras en de blubber spelen. Tip: genoeg warme kleren mee en een plastic badje kan ook heel handig zijn om mee te hebben.
Zeg ehhh... wil jij mijn nieuwe werkgever niet zo gemeen behandelen?! Oh en ik hoorde laatst ook iets over de combinatiekorting, erg handig extra centjes: U krijgt de inkomensafhankelijke combinatiekorting als u voldoet aan de volgende voorwaarden: - In 2009 hoorde minstens 1 kind bij uw huishouden. Dat was voor ten minste 6 maanden. Het kind was op 31 december 2008 jonger dan 12 jaar. - Dit kind was in die periode ingeschreven op uw woonadres. Bij co-ouders mag dat ook op het woonadres van de co-ouder zijn. - Uw inkomsten uit uw werk in 2009 (loon, winst of bijvoorbeeld freelance-inkomsten) waren hoger dan 4.619 of u kreeg de zelfstandigenaftrek (of u kon deze krijgen). - U had in 2009 geen fiscale partner. Of u had in 2009 wel een fiscale partner, maar uw inkomsten uit uw werkzaamheden in 2009 waren lager dan die van uw fiscale partner. Bekijk bijlage 49374
ja geweldig he die combi korting, vorig jaar ook al afgetrokken belastingen: ben alles aan het verzamelen... wordt een klein rampje gezien we een huis verkocht hebben en een nieuwbouwwoning in aanbouw is... geeeeeeeen overzicht meeeeeeeer!
Oerel? nog nooit van gehoord. Even spieken aangezien ik nog niet geboekt heb Belastingdienst..daar ga ik onze boekhouder volgende week weer even lief voor aan kijken
@Yule, ja precies dat zou kunnen.. Maar vond t raar want zodra wij merken dat Mike snotterig word komen we gelijk met de neusspray. Om er maar voor te zorgen dat alles openblijft en t geen ontsteking word. Daarom vond ik t vreemd dat ik nu juist t advies kreeg niks te doen. Kan me voorstellen hoor dat hij de opleiding te heftig vond.
Hmmm ik ben mezelf weer gruwelijk aan het verwennen met een zelfgemaakte eiersalade... á la Tupperwaremevrouw (dus met kleine stukjes appel erin!)
Zo pff zeg ik ben ook weer bij Ik heb tot vanmiddag 14 uur overleggen gehad dus druk dagje op het werk Yule gelukkig goed nieuws over jullie nieuwbouw! Wij gaan nooit naar een zwemles dus daar kan ik je geen advies in geven. Wij doen op zaterdag wel babyzwemmen maar dat is dus vrij zwemmen voor die doelgroep. Yule wat goed van J! Gefeliciteerd! Maar hij betekent de hoogste periodiek in een schaal dat je ook niet meer verder groeit en dus aan je max zit. Heeft hij dat niet? Steen alsnog een fijn weekendje weg gewenst! Funny me balen zeg zwangerschapssuiker . Gelukkig probleem met Kraamzorg opgelost! Praten ha ha Kyano hoort nog gewoon bij de brabbelaars ipv praters. Hij kan nu wel hou vast zeggen. Dat is wel leuk. En verder praat hij ons veel na maar is het de volgende dag vaak alweer vergeten en dan zegt hij weer iets nieuws Eerst telde hij altijd met ons maar dat is nu bijv niet meer interessant Maar voor de rest brabbelt hij er lekker op los. Eva vocht achter trommelvliezen dat is niet fijn En arme Aimar middenoorontsteking. Dikke knuff voor jullie! Hummelke ach Ilse waterpokken. Knuff! Missy weet je al hoe het Mike gaat op het KDV?
yule, das dus ook 1 van de reden waarom ik dus neit aanbaby/dreumes zwemmen doe. Kyani wilt alleen zwemmen en niet ''vast'' zitten aan dingen doen. Heb 2x een les mee gedaan maar echt geen s6 hier. Kan raven neit met zwembadnjes zelf zwemmen? (kyani hangt zeg maar gewoon aan de bandjes en trappeld met de rbeentjes en zo blijft ze boven water en gaat ze door zwembad heen). Wat fijn dat je hubbie nieuwe baan heeft Anno, hihi had mama toch even beter moeten luisteren Hummelke,Ilse de waterpokken beterschap.
@queen: tja dat ga ik dan maar eens proberen! @wupje: hij moet een LOI cursus doen en daarna gaat hij naar de volgende schaal (waar hij nu al in de hoogste periodiek zit). Dus al met al gaat hij wel achteruit, maar goed, hij heeft wel leuker werk (vindt hij).
@Wupje, Mike was best snel met echt woordjes hoorde ik vanuit me omgeving. Maar Kyano was weer sneller met lopen enzo.. Heb alleen vanmorgen even gebeld en toen was hij niet helemaal happy, gewoon wat uit zijn doen. Komt ook doordat hij nog niet helemaal fit is. Verder niks meer gehoord, ga straks mee hem ophalen dus ben benieuwd!
Mijn oma belde net ( had een brief met foto van Levi gestuurd ) om te vragen hoe het ging ect. En dat ze de situatie met mijn vader heel vervelend vond, en dat hij het ook niet leuk vond. Heb gezegt dat mijn vader bijna 60 is, oud genoeg om zijn eigen keuzes te maken en dat ik die maar moet respecteren. Geloof dat dat "gezeur" met mijn familie nooit ophoud
Ik denk dat het ook goed is om je er voorlopig op in te stellen dat hij het in het begin best wel eens moeilijk kan hebben. Dit gaat vast vanzelf over. Maar ik lees ook wel dat je er alle vertrouwen in hebt Ben nu wel erg blij dat Julian vanaf klein naar KDV gaat. Toen vond ik het moeilijk, maar hij is nu mooi gewend.
wat fijn dat je oma belde kaatje en ja je vader, lijkt mij toch ook dat hij oud genoeg is om zelf keuzes te maken julia ligt er weer in meteen stil dus hopelijk slaapt ze ze was niet te genieten, ook steeds aan het vallen dus als die een uurtje pakt ben ik blij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Ingeltje, ja precies. Had ook niet verwacht dat ik een kind had die gelijk op zijn plaats zou zitten daar. Hij reageert namelijk op elke nieuwe situatie zo, dus had me er al op ingesteld. We zien wel hoe t loopt, neem aan dat de leidsters vanzelf wel zullen aangeven als zij na een tijd het idee hebben dat er geen verbetering inzit. Maar dat lijkt me niet.. Ik hoop gewoon dat hij uiteindelijk plezier erin heeft om lekker met de kindjes te spelen en minder aan mama hangt. Is ook wat leuker met meetings.. Nog maar 45 min, lekker aan t aftellen!
Komt goed Missy. Kan me niet voorstellen dat er kindjes zijn die dat niet leuk gaan vinden. S. en ik hebben vorige week op een afstandje naar Sara staan kijken toen we haar ophaalde (wij brengen en halen haar altijd samen), ze had nl. niet in de gaten dat wij er al waren. Nou zo aandoenlijk om te zien met hoeveel plezier ze aan tafel zat met de andere kindjes: klappen, lachen, boekjes lezen. Ze heeft op de terugweg ook altijd hele verhalen in de auto. Net of ze de dag even met ons wil doornemen.
mooi is dat he ik spiek ook af en toe binnen en som hoort ze me ook niet binnen komen als ik iets kom halen en dan laat ik haar lekker maar vind het zo heerlijk om haar zo te zien lekker rondwandelen en kletsen enz xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx