ik ga ook zo mijn mandje opzoeken we zijn er alleen nog niet uit wie er morgen uit mag slapen aangezien rik vandaag moest werken maar hij heeft de laatste tijd vaak uitgeslapen dus moeten we zo nog eens onderhandelen, ik kan het namelijk goed gebruiken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi! Yule: klinkt heel goed, die school. Ik kan me voorstellen dat het je aanspreekt. Ik vind het echt zo jammer dat hier in het dorp geen vernieuwingsonderwijs zit. Terwijl er vijf basisscholen zijn! Ben niet van plan om Isis naar een ander dorp te brengen. Daarnaast zit er wel een daltonschool in een dorp verderop maar die is nogal gereformeerd en daar sta ik niet achter. Zo'n 10 km verderop is nog een Jenaplanschool maar is totaal de andere kant op dan ons werk en dus ook geen optie. En verder is er ook in buurdorpen niks. Echt jammer! Eva en Ingeltje: wat vervelend dat de jongens nog steeds niet helemaal lekker zijn. Gelukkig wel aan de beterende hand. Kaatje: fijn dat het goed is gegaan met Rayyan en dat hij lekker heeft uitgeslapen. Missy: fijn dat ze zo goed op Mike hebben gelet op het kdv en hem even bij lieten komen bij de baby's. Pupke: ohjee pittig kereltje dus die Quinten. Hopelijk is het een fase. Liefs Azeb
Nee, dat is echt heel ver Deventer is de beste optie waarschijnlijk. Baal nog elke dag dat ik niet meer in Deventer woon.. had ik mooi bij Parretje gewoond! Ik ga in Uden ook eens kijken op de open dag. Hoop dat het daar ook net zo leuk is!
en dan ego: isis begint te lopen!! Ze heeft donderdag voor het eerst (bij mijn ouders ) een paar pasjes gedaan. Ze gingen beiden op de grond zitten en zij liep dan een paar pasjes van de een naar de ander. Ze heeft het inmiddels ook een paar keer met ons gedaan en ik heb het ook op film. Zal het straks even youtuben.
Goooo Isis!!! Oeh ik zou wel 2 pagina's reacties willen neerzetten hier, maar ik hou het niet meer bij
Hello ladies, Wij zijn weer terug na een geslaagde verjaardag. Quinten heeft heerlijk met de andere kindjes en met opa en oma gespeeld. Ik ga naar bed, ben moe. Truste!
Ja, klopt sorry was in de war met Hengelo (ken je het rijtje nog van topo? Almelo Hengelo Enschede hahaha) Ik ben nou eenmaal een irritante bemoeial soms Geloof dat Deventer wel iets gunstiger ligt, maar dat is een gevoel. Ik ken de weg naar de andere kant niet goed. Hier beetje moe, kon jullie ook niet echt bijhouden vandaag. Gijs was veel weg dus ik moest wederom de hele dag met Julian alleen doorbrengen. Morgen ook weer, Gijs moet werken. Is beetje zwaar met zieke mannetje. Diarree nog steeds vol aanwezig. Eetlust is 0.. krijg er telkens 2 hapjes koekje in, 2 hapjes vla, 2 hapjes brood enz enz. Maar wel zo nu en dan wat ranja of groeimelk. Hoop dat hij morgen weer iets beter is. Vandaag nog veel huilen. Alleen geen koorts meer dus. XXX slaap lekker allemaal en een applausje nog voor Isis!
goeiemorgen! Jeetje ben ik de eerste vanmorgen! Kaatje: ja time travellers wife is erg zielig. Maar ook erg mooi, vond je niet? Ik ga douchen! Tot later!
Goodmorning, Wij zijn al een tijdje wakker (Raven en ik). J. kwam net thuis, zo gaar als een klontje natuurlijk. Die is meteen naar boven vertrokken wat Raven niet leuk vond. Tja. Ik ga haar zo op bed leggen want ze wordt al dagen huilend wakker 's ochtends. Slaap achterstand denk ik, ze heeft dan honger maar is nog niet uitgeslapen. Dus maar even wat inhalen.
Goedemorgen! Hier een heel gezellige avond gehad gisteren. Waren pas om 2 uur thuis Dus wel helemaal gaar maar erg goed geslapen dat scheelt weer. Zo even Kyano ophalen bij smoeder. Hij had goed geslapen tot 7 uur, netjes dus. Pupke oei jouw mannetje heeft temperament! Hopelijk een fase. Queen wow 11 kids bij elkaar is idd erg veel! Freesia ben benieuwd of het lukt! Tweety fijn geslaagd!! Yule klinkt idd heel goed die school! En wat fijn dat ze daar dan ook al een dreumesgroep hebben! Azeb wow go Isis!!! Heel mooi filmpje!! Nu gaat het rap Knuff voor Julian! Hopelijk is het nu gauw over, duurt al lang genoeg.
Ooooooooooooooooh, af en toe vraag ik me af waarom we ook alweer huisdieren hadden. Ik ga net Raven in bed leggen, terwijl ik boven ben denk ik: had ik mijn kopje koffie wel op? en KLENG! hoor ik beneden. Ga ik kijken, mijn hele bak koffie met melk over de vloer bij de PC. Kon ik de PC + muur + vloer afdweilen. Zucht. Zooooooooooooooo voorspelbaar die beesten.
Goedemorgen! Wij zijn gisteren uit eten geweest met zwager en schoonzus. Was gezellig en lekker! Aimar was bij mijn ouders, was nog steeds koortvrij en en heeft vanmorgen pap gegeten en dat is er in gebleven. We gaan hem rond 13:00-14:00 halen. Bij mijn zus hebben we ook nog de nieuwe Disney film 'The princess & the Frog' gekeken. Een erg leuke en grappige film, niet zo geschikt voor kinderen onder de 10 jaar denk ik Time Traveler's Wife...wel over gehoord, schijnt een mooie film te zijn. Maar eens kijken of mijn vriend 'm kan downloaden. Hier zo even een schoonmaak houden voordat we onze handen weer vol hebben aan Aimar. Pfff....sinds hij ziek is (nu al 5 dagen, hopelijk vanaf nu niet meer) hangt hij enorm aan mij. Zodra ik de kamer uitloop is het huilen en moet papa rare capriolen uit halen om hem weer stil te krijgen Herkenbaar???