September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, wow wat een woorden.

Ferry zat vandaag te FV. en er lukt iets niet. Dus hij zegt.
    ja jeetje.
    staat Levi er naast " jeetje " :D

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn werk-verhaal staat op het andere forum...ik hoop dat jullie mijn rommelige verhaal een beetje kunnen volgen... :)

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja warm drinken wil Raven echt niet.
    Thee daar gruwelt ze van en warme melk gaat er maar een klein beetje in.
    Diksap of water gaat altijd prima.

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar vindt FV trouwens ook heel leuk....dan ziet hij namelijk beestjes :D Gaat dan meteen geluidjes maken en wordt helemaal enthousiast...maar owee als ik lang ga ploegen en zaaien...dat is BORING! ;)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Warm drinken...soms wat thee, het liefste drinkt hij dan South African Honeybush. Maar nog liever drinkt hij water of diksap. Wat mij op een vraagje brengt: hoe lang kan je zo'n aangebroken fles eigenlijk in de koelkast bewaren????

Oja bij de Plus zijn de Bumblies billendoekjes t/m zaterdag in de aanbieding: 5 pakjes voor 5 euro. Ik gebruik die altijd voor Aimar dus ik heb ze van de week al gehaald :)

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Excuses aanvaard meid! Lief dat je het zo uitlegt!
    En ik moet enorm lachen om je aanbod. Ik ga er nu nog geen gebruik van maken, maar ik bewaar hem voor de toekomst. De BB heeft ons namelijk heel veel geld gekost, nieuw volgens mij 110 euro, dus ik kan er nu echt thuis niet mee aankomen dat ik nu alsnog iets anders wil ;). Maar mogelijk voor een tweede ukkie durf ik het wel aan om ook te gaan stoeien met zo'n ding ;).
    Dikke kus!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, die fles diksap ? Volgens mij 3 maanden ofzo.
    Geen idee eigenlijk. Maar hij krijgt iedere dag sowieso een fles/beker dus die flessen zijn hier altijd op voor ze niet meer goed zijn.

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Drinken: Femke drinkt nog steeds niet echt veel, ze drinkt water, sap, thee en melk (soms maak ik de melk warm voor het naar bed gaan)

Beker: Femke drinkt zelf uit haar beker. Maar sinds een paar weken heeft ze er een handje van om de beker express om te gooien. Dus we zijn er nu telkens bij als ze drinkt. Omdat ze zo weinig drinkt heb ik wel altijd een tuitbeker met water in de speelkamer staan.

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer om 6 uur op.
    Hopelijk wordt het een fijner dagje op het werk. En daarna gaan we lekker naar het pannenkoekenhuis. En later naar het afdelingsfeest van mijn werk. Dus ik weet niet of ik morgen tijd heb om hier mee te kletsen.

Welterusten allemaal!

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ja die bb's zijn echt reteduur inderdaad...
    Zou het leuk vinden als je bij een tweede ook aan de mt gaat, je zult zien, je wilt nooit meer anders!

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    haha, lekker jochie is het toch!
    je moet idd echt gaan opletten met scheldwoorden nu...

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jill zei gisteren k*t :)
    We keken elkaar aan en ik kon echt mijn lachen niet inhouden.
    Dat wordt nog wat ;)

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    isis drinkt hier trouwens sap uit de rietjesbeker en bij de lunch thee (half thee half melk) uit de tuitbeker. Die tuitbeker thee gaat altijd in 1 keer op, soms neem ik hem nog mee naar boven als ze op bed gaat en drinkt ze hem op terwijl ik haar verschoon (ligt ze tenminste stil ;)).
    Zal binnenkort weer eens de beker proberen.
    Heb haar laatst ook wat jus gegeven (coolbest orange light), vond ze heerlijk. Maar is denk ik niet zo goed, dus moet maar niet te vaak.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D

Aimar zei gisteren toen hij een mandarijntje wilde iet swat verdacht veel op het woord mandarijn leek. Dus wij allebei: :$ Woow, wat goed! Helemaal enthousiast....iets té denk ik....want Aimar's gezichtje betrok en daarna heeft hij niks meer gezegd....:)

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    draagdingen, kyani heef tin de lodger shelter gelegen en in zo een draagzak die op buik kan en rug (geen baby bjorn ofzo).

ingeltje, ja denk wel dat dat het was want anders ben je echt niet zo heel vervelend en heel ander kind als je weer thuis bent normaal.

tot morgen meiden ik ga slapen :D
    hopelijk nu zonder gestoord te worden door kyani (of pup).
    hihi die konder er wat van met zijn 2 afgelopen nacht...

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Queen Ohhjaa.. Jou vergeten * bloost * Wat jammer dat jullie alweer terug naar huis moesten , maar blijkbaar miste Kyani pa heel erg ;)
    Leuk een hondje !!

Ik pas voorlopig bij huisdieren... Op dit moment zegt mijn hoofd en gevoel nog steeds NOOIT MEER !

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    waarwaar??!! :D

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb geen zin om op BB te typen dus alleen snel even: mijn vriendin haar vliezen zijn gebroken (ruim 38w) en ze is nu in ziekenhuis want kindje is nog niet geheel ingedaald. Spannend!!

O en snel even voor Azeb: onze kindjes mogen geen light dranken. Zit bepaalde stof in die niet goed is. Op.sommige pakken staat het ook: niet voor kids onder de 3.

Tot morgen allemaal!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, truste

scheldwoorden moet je nu idd heel erg mee opletten.
    Wij zijn daar eigenlijk in de zwangerschap al aardig mee begonnen omdat je sommige woorde niet zo 1 2 3 afleert.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, bijna babynieuws. Spannend !

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh mijn god! Nou gaan we ook al typen op de Baby Bjorn!?:D:D:D

Maar Jannes: heeeeeeeeeel veel succes (nouja, jij niet, maar je vriendin natuurlijk) hoop dat alles vlotjes verloopt

Deel Deze Pagina