Goedemorgen. Levi begon gister om 23.30 te huilen, ga ik kijken, ligt hij echt in zijn slaap te huilen en te snikken ( dromen?) Even over zijn rug gewreven en toen werd hij stil. Vanochtend kwam hij weer ouderwets na half 9 Azeb, ja wel erg mooi ! maar vond het af en toe wel verwarrend (opeens ouder, dan weer jonger ect) Yule, zo jaap een nacht doorgetrokken ? Of is hij bij vrienden op de bank beland ? Vraag me idd ook regelmatig af waarom we huisdieren wilden
goedemorgen heerlijk uitgeslapen, werd om 6 uur wakker van julia met hoofdpijn dus rik is om 7 uur met haar opgestaan. nu geen hoofdpijn meer. @eva bah poetsen, maar je kunt zo wel even lekker vooruit en hopelijk is aimar er doorheen en weer lekker beter @ingeltje hopelijk ook julian beter. knuff voor iedereen xxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje: nee hij heeft een hele nacht doorgetrokken, Awakenings duurt tot 7 uur 's ochtends en daarna busje terug, dus hij kwam rechtstreeks van het feest af.
ow hij was naar een feest toe, dat had ik even gemist.. Snap nu echt niet meer hoe ik een paar jaar terug hele nachten kon doorhalen. Val nu om 1 uur in slaap haha. Ik ga bakkie doen bij schoonmoeder. tot straks
We worden een dagje ouder he? Vrijdagavond was ik ook verbazingwekkend fris, 2 uur thuis en nog niet moe. Maar omdat je niet kan uitslapen wel de hele dag erna brak.
Zie ik net dat de dochter van vrienden 2 is geworden vandaag, ze zouden eerst niets doen maar op hyves zie ik dat iedereen die wil komen welkom is. Lijkt me hartstikke leuk maar ik heb geen cadeautje... kan wel iets meenemen wat Raven ooit gekregen heeft maar waar ze nog te klein voor is... maar ik heb ook geen cadeaupapier meer... Ik vind eigenlijk niet dat ik daarmee kan aankomen... wat vinden jullie?
Hier erg vroeg wakker, omdat Julian er ook vroeg inlag gisteravond. Dat was dus te voorspellen, maar ik ga een ziek, moe kindje niet langer ophouden zodat ik beter uit kan slapen... Nou, het gaat ook wat beter, hij heeft een half kommetje pap gegeten, bijna een hele peer en wat yoghurtrozijntjes. Ook het drinken gaat beter. De eerste poepluier vandaag was niet meer waterdun maar 'gewoon' dun. Alsnog de beentjes vies en nieuwe kleren aan dus, maar het gaat iets beter. Nog wel enorm hangerig en eist alle aandacht nu op. Sja.. die heeft hij nu ook 3 volle dagen gehad. Dus even afkicken De piano staat. Er is wel een wieltje afgebroken, en hij is op sommige tonen vals. Misschien een keer laten stemmen. Kost wel wat natuurlijk. Eva: ik kan geen piano spelen, heb nog geen lessen gehad. Ga het zelf eens proberen. Lukt het niet, dan misschien op les. Heb wel een muzikaal gehoor en kan van alles naspelen (ééntonig, niet met akkoorden enzo). Julian vindt het geweldig, zal ff filmpje uploaden straks.
Goedemorgen, Azeb, wat goed van isis leuk filmpje ook je ziet echt dat ze trots is op der eigen. Wupje, ja 11 kindjes van ongveer dezelfde leeftijd allemaal tussen de 1 en 2jaar Yule gewoon doen
@ingeltje: helemaal gelijk, lekker laten slapen. Raven ligt er nu al 2,5 uur in... kan je nagaan hoe moe ze was. Ik weet niet of ze vanmiddag dan nog slaapt. Misschien wel... en anders niet. Eten we gewoon vroeger.
Yule: klinkt precies zo als ik mijn Vrije School tijd herinner. De spreuken, euritmie etc. Krijgen ze 's ochtend idd elke keer voor een bepaalde periode (4 weken ofzo) 1 vak (plantkunde, aardrijkskunde etc?) En dan 's middag vaste vakken. Bij ons was het ook altijd heel rustig en gezellig in de klas. Ik heb er echt ook zo'n fijne tijd gehad! Leuk hoor dat jullie zo enthousiast zijn!
@sannemart: wat fijn dat je zo'n leuke schooltijd gehad hebt! Ik heb zelf best veel gemist vroeger vind ik. grote klas en altijd maar alles hetzelfde en in het gareel moeten lopen, geen enkele aandacht voor persoonlijke verschillen etc. Gisteren was ik best een paar keer emotioneel als ik zag hoeveel plezier die kindjes hadden en als ik dacht hoe het er bij ons aan toe ging... voelde me heel stom maar kon een paar keer net mijn tranen inhouden.
Zo, weer bijgelezen. @Azeb: Jeah Isis gaat lopend de wereld verkennen!!! Waar zijn Miracle en Lola trouwens.. al een tijd niets van gehoord Wij hebben gister nieuwe schoenen gekocht met Teun.... wat een drama. Hij wilde helemaal niet opgemeten worden en ook geen schoenen passen. Huilen, huilen.. Volgens mij vond hij het gewoon eng ofzo . smoeder vertelde dat hubbie dat vroeger ook had.Mijn moeder was ook mee en zij zei dat ik winkelen/passen altijd leuk gevonden heb.. ja nu nog steeds idd De eerste schoen kregen we niet aan (brede voeten, hoge vreef) en de tweede gingen aan en hebben we meteen maar genomen ivm al het drama. Hij wilde er niet op lopen dus straks als we buiten gaan lopen nog maar eens proberen. Hij heeft nu maat 21/22 en we hebben maat 23 gekocht op de groei. Het zijn schoentjes van Schoesme. Ze waren in de uitverkoop (25,- euro) want die winkel gaat stoppen met dat merk. Dus wel goed geslaagd. Ook voor mezelf nog een shirt en nep leren jasje gekocht
Nou dat begrijp ik best hoor. Maar wat fijn dat je dit Raven dan wel kan geven toch. Er is daar juist veel persoonlijke aandacht, maar ook veel structuur (al doet de naam anders vermoeden). Ook leren ze veel naast de standaars vakken over de dieren, natuur, muziek, beweging, kleuren, seizoenen etc. Ik heb ook nog steeds hele goede vriendinnen uit die tijd. Als moeder zul je vast ook er van gaan genieten. Want ze zal veel toneelstukjes, muziekvoorstellen en andere dingen gaan doen waar de ouders in betrokken worden.
wat klinkt dat super zo'n vrije school, wij hebben dat hier ook niet ben eigenlijk ook nog niet zo bezig met een school voor julia, we hebben er hier 1 2 straten verder en daar zullen we wel eens gaan kijken over een jaar ofzo, ik bedoel ze is nog niet eens 2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
julia slaapt al ruim 2uur we gaan vanmiddag nog even naar souders en lekker op tijd weer naar huis. morgen weer werken, gelukkig niks bijzonders deze week alleen hopelijk tussendoor mijn schilderij afmaken. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx