Yule, klinkt idd als een sprongetje. Levi is er geloof ik uit *klopt af* Ingeltje, zijn het niet zijn tandjes? Dat hij wel honger heeft maar eten zeer doet? Welke dagen werk je nu eigenlijk? Julian mee nemen naar de 9 maandenbeurs : Hangt denk heel erg van Julian af. Slaapt hij nog in de kinderwagen? dan zou het op zich voor een keertje moeten kunnen toch.zolang het niet wekelijks gebeurd. Met Levi zou het iig geen optie zijn want die gaat echt niet slapen in de kinderwagen. Queen, jammer Kijk ik hem morgen Azeb, volgens mij heb ik het op school ooit als boek moeten lezen ( kan dat? ) vond het toen idd al een mooi boek dus kan de film alleen maar beter worden
@Ingeltje, ben t met Wupje eens.. Wij zijn ook wel es ergens naartoe gegaan en hebben Mike gewoon meegenomen en gekeken hoelaat hij t volhield en dan pas naar huis. Dus niet al bij voorbaat vroeg naar huis maar een x onszelf "verwend" door tot half 20.30 uur te blijven. Hij sliep toen in de auto onderweg terug maar konden hem zo omkleden en in bed leggen geen probleem. Ik zou dus lekker gaan die ene x.. Woordjes: Mike zegt sinds deze week echt duidelijk papa, opa en oma terwijl hij voorheen alleen maar mama zei overal. Ook zegt hij Ellen (=zusje) en beien (=aardbeien), aapie, poes, pinwin (=pinguin), koekje, boekje, kikker, pakken, hebben, eten, tafel, kast, buiten, badje, keuren (=kleuren) etc.. Echt onwijs veel ineens en ook meer echt zinnen. Sorry, ben laatste tijd niet veel online maar komt doordat A thuis was en dan vind ik t ongezellig hele tijd op de laptop te zitten of ik ben kapot (nog erg moe van t ziek zijn geweest en de nasleep er nu nog van) dus duik eerder lekker de bank op dan te computeren.
ingeltje ik zou gewoon doen. Als ik die keuze had. Had ik het gewoon gedaan. Maar ja kyani is ook heel makkelijk dus vandaar.
Heb vandaag ook aan tandjes gedacht, maar dat is niet te ontdekken nu, met al die griepklachten erlangs... ik weet het echt niet... Ik werk maandag, dinsdag en woensdag. Bij nood moet ik ook donderdagavond werken. (maar nu nog fulltime komende 2 weken)
Ingeltje ik zou het ook doen. Maar Isis kan daar ook wel goed tegen. Ik zou haar dan persoonlijk in de mei tai doen, zij slaapt daar ook goed in. Maar dat is voor jou nu misschien geen optie. Misschien kan Gijs Julian dragen? Of is hij het nog niet gewend? Dan zou ik het niet doen. In de draagdoek dan he... Maar lekker z'n slaapknuffel mee en dan kan ie gewoon in de wagen slapen, toch? En anders maar niet slapen, half negen is nog niet zo laat toch, soms is Isis best zo laat nog op als hier een feestje is ofzo.
Ingeltje, Levi had 2 weken geleden een paar dagen dat hij echt liep te knoeien qua eten. Vorige week zijn er 2 kiezen en 1 tand doorgebroken. Dus hoop dat het daar bij Julian aan ligt en hij volgende week gewoon weer goed eet met een tandje extra
@Yule: klinkt inderdaad als een geslaagde middag, maar ook als een sprongetje... @Ingeltje: als je van plan bent om tegen 20.30 uur weer naar huis te gaan dan zou ik het wel doen. Wij zijn laatst bij vrienden op bezoek geweest tot 21.00 uur en Quinten was al die tijd gewoon wakker en vrolijk. Een keertje wat later naar bed kan echt geen kwaad denk ik. @Parr: wat vervelend voor Kate dat zij huilend wakker werd. Jammer hè, dat ze nog niet kunnen praten... @de rest: zwaai zwaai!
@ingeltje: ik zou het NIET doen. Als hij dat niet trekt of niet in de wandelwagen slaapt zit je daar... waarschijnlijk is hij toch moe van de dag bij familie. WAarom laat je hem daar niet lekker slapen? Of haal hem later op bij waar hij dan ook is. Dan kan hij lekker in bed gelegd worden, blijft alles een beetje normaal en dan haal je hem na de beurs op. Doen wij ook best vaak en gaat altijd goed, met weer inslapen thuis. Ik zou Raven echt geen plezier doen door haar 's avonds nog ergens mee naartoe te slepen als het bedtijd is. MAar goed je moet het zelf weten natuurlijk. (wordt het niet eens tijd om hem ergens te laten logeren? dan doe je dat ook wat makkelijker, je zal zien dat het prima gaat, en het is ook wel handig als je kind daaraan gewend is, anders is het logeren misschien forever een drama)
Nou, als het niet gaat, gaan we alsnog gewoon naar huis. Probleem met logeren blijft hier dat we niemand vaak zien. We gaan wel eens naar vrienden of familie, maar er is op schoonouders na, niemand die we váák zien. Ik vind het niet prettig om Julian, aan voor hem vreemde mensen, mee te geven om te slapen. Hij slaapt ook moeilijk de laatste tijd in logeerbedje. Vind het heel belangrijk dat hij 's avonds veilig en vertrouwd voelt om te slapen. Schoonouders zijn wel optie, maar die vertrouwen we allebei niet helemaal vanwege leeftijd.
Ingeltje, misschien ga ik nu iets heel verkeerd zeggen,maar als je het niet probeert dan weet je toch ook niet hoe Julian het zal doen ? Rayyan ziet ons ook niet super vaak, en heeft het hier ook prima naar zijn zin gehad Je zal hem toch ooit een beetje los moeten laten. En volgens mij is Julian helemaal niet zo moeilijk
Ben ik ook wel met je eens hoor! Je hebt gelijk! Maar logeren zal bij mij pas makkelijk worden als Julian kan praten. Dan heb ik er niet zo'n moeite mee. Ik voel gewoon sterk dat wij samen het beste weten wat Julian wil. Ik kan er niet tegen dat hij ergens anders is en niet kan aangeven wat er is. Dat maakt me verdrietig... dus dat is voor mij nu gewoon een struikelblok. Maakt het soms natuurlijk wel lastig, dat wel...
Kan ik me ook wel voorstellen hoor. Vond het de eerste keer toch ook wel spannend,maar had er op zich wel al het vertrouwen in. Misschien ook wel omdat het bij mijn schoonmoeder was waar hij sowieso al heel erg op zijn gemak is. 2de keer was noodgedwongen maar was die drempel wel helemaal weg, omdat ik wist dat het die keer daarvoor ook goed ging.
Hier zien we souders 1 keer per maand ofzo en de rest nog minder vaak... maakt het lastig om Julian aan toe te vertrouwen. Hij kent hen niet zo goed en zij hem ook niet. Hij heeft echter nooit problemen om ergens alleen gelaten te worden hoor! Of als we oppas hier hebben of hij onverwachts ergens opgehaald wordt. Hij is erg flexibel. Dit probleem zit in mijn hoofd hahaha (en Gijs )
Is het dan geen optie om voor die avond dat je naar de 9 maandenbeurs een oppas voor een paar uur te regelen ? Kan hij gewoon naar zijn eigen bed ect.
doe ik zo vaak maar dan kan ik het meestal nog verbeteren haha jullie is hier ook vaak jullia haha xxxxxxxxxxxxxxxx