Ik zou hem niet meenemen. Vind dat persoonlijk zielig dat gesleep. Het is ver weg, het is laat, druk en wat heeft hij eraan. En als hij nou niet slaapt en het niet leuk vindt? Ik liet hem lekker logeren en maakte er een leuke avond van. haha... zie nu dat ik de enige ben die het niet zou doen Edit: gelukkig ik ben niet de enige Yule zou het ook niet doen.
@Jannes, grappig is dat he.. Wij hebben nu juist heel erg de fase van mama EN papa. Echt als we beide thuis zijn moeten we ook alles samen doen met Mike. Vind t altijd leuk om te lezen wat me nog te wachten staat, want Mike loopt altijd een maandje of iets achter met de fases van Sara. Mike gaat ook niet vaak uit logeren en dan alleen bij Souders tot nu toe. Komt omdat hun dichtbij wonen en extra kamer overhebben. Verder is t nog niet voorgekomen dat hij bij iemand anders moest logeren. We nemen hem wel overal mee naartoe en zo slaapt hij dus wel bij iedereen alleen dan dus niet echt logeren.
Ben het helemaal met je eens. Nu "snappen" ze logeren nog niet en wennen er makkelijk aan. Als een kindje 3 of 4 is en je laat hem opeens achter bij iemand (voor de eerste keer) dan vrees ik dat je erop kan wachten tot hij zegt "wil mee naar huis". Probeer het logeren dan nog maar eens vertrouwd te maken.
Zo klaar met quoten! @Missy: we hadden het over die film met Brad Pitt, The courious case of Benjamin Button. Ik vond het verhaal mooi, maar zoals Azeb al zei: veel te traag!! Hier niets bijzonders te melden. Nog 1 weekje werken, volgende week mijn vervangster inwerken en dan heb ik vakantie! En aansluitend van mijn vakantie begint mijn verlof. Heerlijk!! Moet zeggen dat ik er lichamelijk nog niet eens zo aan toe ben, maar ik moet nog zoveel doen (nog geen kamertje, geen spullen, geen kaartje) dat ik het wel fijn vind dat ik wat weekjes thuis ben.
@Jannes, die is al op dvd toch die film? Dan ga ik vd week es kijken in de winkel.. Lijkt me wel een goeie film.
ja die gebruikte ik idd alleen er is een probleem met levering begreep ik hier van de apo laats en ze zijn nergens meer te krijgen. er was iets fout en alles moest terug gestuurd worden dus hadden ze ze niet meer voor een paar maanden.
Goedemorgen! Zo ik heb Kyano vroeg op bed gelegd vandaag. 10.15 uur lag hij erin. Hij was vanochtend om 6 uur wakker en volgens mij nog niet uitgeslapen maar had last van zijn verkoudheid. Nu wat neusspray erin gedaan en hopelijk pakt hij even 2 uurtjes slaap. Hij was ook niet zo vrolijk vanochtend. Bij Kyano is papa nu iets meer favouriet maar dat komt denk ik omdat Dennis een maand thuis is geweest. Ik merk vandaag ook aan Kyano dat hij Dennis echt mist zo na het weekend. Overal gaat hij roepen om papa. Echt zielig , hi hi en goed voor mijn zelfvertrouwen Missy hoe gaat het lichamelijk eigenlijk met hubbie nu? Oh wat naar dat Mike weer zoveel pijn had vannacht. Ingeltje hoe gaat het met Julian vandaag? Zijn jullie er al uit wat jullie doen met de 9 maanden beurs? Jannes oh het komt snel dichterbij nu! Heerlijk hoor! Kaatje werk ze meid! Hoe zou het met Miracle zijn? Heb haar al een tijdje niet meer voorbij zien komen. Uitlogeren: Kyano heeft nu 2x bij mijn ouders en 2x bij smoeder een nachtje geslapen en het is elke keer goed gegaan. En wij vinden het heerlijk om zo heel af en toe weer eens een zondagochtend lekker voor ons tweetjes te hebben. Mocht er straks een tweede komen dan kun je dat ook weer een hele tijd niet doen.
@Tweety, oww oke.. De drogist bij ons had ze nog wel, daar rij ik straks even langs. Zal ze eerst wel even bellen dan.. @Wupje, lief dat je t vraagt.. Opzich goed, sinds hij naar het andere pand is verhuisd kwa werk staat hij minder op de tocht en heeft een andere spuit gekregen en dat gaat goed. Alleen nu was hij vorige week weer paar daagjes in het oude pand en hij kreeg gelijk weer last van zijn knieeën en pols.. Hij is afgelopen vrijdag ook weer voor t eerst gaan bowlen en had alleen beetje spierpijn erna! Wij vinden t ook heerlijk dat Mike gewoon bij Souders logeren kan. Inderdaad even wat voor jezelf en x goed uitslapen doet wonderen en kun je er weer paar weken tegenaan. Had je al op t andere forum gekeken wat ik had getypt? Ja inderdaad, hoe is t met Miracle?
hoimeiden heir enit veel te melden. Al heel wat schoonmaak klusjes gedaan Alles gezogen en gedweild de wc geboend en de koelkast schoongemaakt. Vind wel weer welletjes voor vandaag. Me pa doet de afwas en dan is wel weer goed. Verder vandaag geen plannen. Vannavond komt mijn oma eten... Morgen waarschijnlijk weer keer zwemmen .
Goedemorgen Hier slecht geslapen, door neus dicht en hoesten bah Heb dus besloten ziek thuis te blijven vandaag. Zie het niet zitten op werk te staan zo en Kate is gewoon met oma mee dus kan ik wat slaap bij pakken. Kate had vanochtend een knal rood/warm wangetje (eentje maar) is er toch een beetje hoop op een tand/kies? Ik hoop het zelf wel want dan kan zij haar eten beter kauwen.. Kate kan ook nieuwe dingen.. maar niet voor het betere.. zucht... Zij kan goed klimmen en klimt haar tripptrapp omhoog.. gisterenavond was ik met de was bezig en papa draait zich om omdat Kate hem riep. Hij heeft haar eraf gehaald en zei dat het gevaarlijk was en niet doen. Hij dacht dat zij het niet weer zou doen omdat zij er niet af kon.. je raadt het al, 5 min later kon hij haar weer af halen en toen heeft hij het harder aangepakt. Op de grond KLAAR! en boze stem.. dat is genoeg dat zij het goed snapt hihi.. Maar zij kan dus nu ook de stugge salontafel laden open krijgen En natuurlijk omdat haar Elmo dvd daar in ligt.. zucht.. die maar ook kinderveilig gaan maken qua inhoud >< @missy oef nog niet beter @jannes jeetje verlof in aantocht voor de rest een op afstand kus en knuff
@missy je heb 2 soorten een voor kinderen van 1 tot 3 en een voor oudere kinderen die voor de kleintjes waren er niet meer maar das alweer 3 weken geleden maar hier zeiden ze toen dat ze er een paar maanden niet zoudn zijn.
Zo ik heb hier ook al gedweild en het beddegoed verschoond. Ik ga Kyano zo uit bed halen want we gaan straks voor het eerst samen een treinritje maken Ik heb om 13.30 bij de kapper afgesproken en aangezien Dennis de auto mee heeft, moeten wij het doen met fiets en trein Missy oh fijn zeg dat de verandering van locatie zo goed gewerkt heeft bij A! Ja ik heb je antwoord gelezen Parr even een lekker rustig aan dagje dus! Oef ook al een echte klauterkabouter! Hou je cupcakeje maar goed in de gaten !
Grrrrr ik ben echt even HEEEEEL pissed! Heb net een vakantie gewonnen op vakantieveiling.nl en we kunnen voor 92 euro een weekendje weg 19 maart in een 6-persoons chalet in Gelderland. Was ik helemaal happy en hyper, bel ik A op.. Begint hij me toch een partij te zeiken over geld dit, geld dat.. Ben er helemaal verdrietig van! Hij kan echt nooit es een x spontaan reageren ergens op. Altijd alleen maar gezeur over t geld, terwijl we al 3 jaar niet eens normale zomervakantie hebben gehad.. Ik ben echt toe aan een kleine vakantie!
@Missy: ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Wat goed trouwens dat je hebt gewonnen! Ik hoop dat A. snel bijdraait en jullie samen voorpret kunnen hebben voor het weekendje weg. Knuf!
missy, jammer dat hij zo reageerd. Voorals jullia al zolang niet op vakantie zijn geweest. Als je hubbie neit mee wilt wil ik wel met je mee hoor Filmpje waar ik gisteren over had staat op mijn hyves voor diegene die ik erop heb en willen zien
@Queen, aaah lief hahaha! Weet je wat t is, ik snap em deels ook wel.. Hij maakt zich zo'n zorgen altijd over financiën terwijl hij ze niet eens beheerd maar ik.. Maar omdat we nu dus veeeel sneller gaan registreren dan we in gedachte hadden slaan opeens bij hem de zenuwen toe. Niet of we er wel goed aan doen hoor, maar meer of we t wel kunnen betalen. We wilden namelijk met iedereen die erbij is ook uit eten, dus zit je op 15 man. Je rekent al gauw minimaal 30,- p.p dus ja is voor ons echt een flink bedrag die je niet gauw even bij elkaar gespaard krijgt in 1,5 maand.. Hmm.. zit me nu al rot te denken hoe we dat oplossen. Had nog 500,- apart gehouden maar helaas moet ik daar nu het KDV van betalen omdat mijn aanvraag voor toeslag niet op tijd was. Dus hou ik daar maar 150,- van over. En weet niet hoe snel ik mijn toeslag nu gestort krijg dus kan daar niet vanuit gaan..