September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik schold vroeger zelden, maar ben erg door Gijs aangestoken en hier vliegen de grove woorden constant door de kamer. Wij moeten ons dus allebei enorm inhouden. Moet Gijs regelmatig in de strafhoek zetten (best prettig hoor.. wij hebben een héle speciale hoek in de slaapkamer)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ROTFL

Paul zegt of Mothertrucker of Sjips :p Maar het lukt ons ook niet altijd :)

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Scheldwoorden Hier ook oppassen.. Hubje en ik hebben er ook een handje van aan om dingen eruit te floepen. In het begin was het heel erg.. Gelukkig spreken we elkaar sindsdien erop aan en nu vloeken we vrijwel niet meer waar ze bij is.

Jannes Spannend voor je vriendin !! Suc-6 !

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh hier ook veel K*T en G*DV*R... moeten we echt op letten.
    En oja, Jezus ook veel, en dat zegt ze soms al na... maar ja dat kan je nog 'religieus duiden' zeg maar :D
    Vooral in de auto heb ik echt niet door wat ik allemaal zeg/roep.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha dat had ik dus ook toen zij Bedtime na zei :):)

Kate zegt ook iets wat verdacht veel op Prima lijkt :p

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whaaaaaa spannend! Jij hebt nu zeker ook ants in your pants :D8)

Hier ook geen light drinken voor Kate! was hier ook al bekend! En Coal en dat soort dingen komen voorlopig ook niet in haar beker!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heel herkenbaar :) zeker als jullie/jij/hij achter de pc/game zit? Paul heeft er veeeeeeeeel meer last van als mij :p

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    jannes oh wat spannend voor je vriendin!
    En bedankt voor de opmerking over de sap. Nu doe ik het zeker nooit meer. Moet maar vers persen voor haar dan...

Vloeken: ik probeer er ook op te letten maar lukt niet altijd. Azebman vloekt eigenlijk nooit maar ik vind het soms zo lekker opluchten... Laatst had Azebman iets belangrijks van m'n werk weggegooid, toen stond ik flink te vloeken. Isis was er bij en die kreeg bijna de slappe lach van mijn verontwaardiging. Dat maakte dat ik mijn boosheid ook gauw weer enigszins vergat (maar baalde wel...).

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ All: er staan wat nieuwe foto's op mijn hyves. Verder wil ik iedereen weltrusten wensen...ga nog effe FV doen en dan slapen. Trusten! :)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: gewoon sinaasappelsap (dus niet light) kun je best geven hoor. Ik doe het af en toe maar dan wel verdund met water.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohja woorden! Kate kan een paar meer! Zij zegt nu eten en Elmo en op :D We merken ook dat zij ons nazegt idd en ook bergrijpt wat de woord voor gebruikt wordt!

Toen het bedtijd was liep zij naar haar kast in de woonkamer, opende een lade en legde haar baby erin! en deed de lade dicht ook! Allemaal kleine dingetjes maar toch erg aanwezig!

Zij gaat ook naar de bank en loopt erop ons aankijken terwijl zij zelf ook heel goed erop kan klimmen :p Wij mogen haar met bedtijd ook niet meer naar boven dragen en lamp aan en uit doen op haar kamer wilt zij zelf doen (treklicht met lange koord).

Zij probeert steeds schoenen aan te doen en haartjes te kammen! En vanmiddag met kleuren zag ik progress in!

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: leuk allemaal he! Echt super om te zien!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate krijgt van mij limo maar dn van Roosvicce of dergelijk en dan best verdund en ook sap. Als de sap te zoet is voor mijn idee dan verdun ik het ook :) Je hoeft niet suf te gaan persen hoor ;)

En Paul heeft last gelezen over een onderzoek. Vloeken is dus heel gezond. Als je dat doet, en dan ook als een uitbarstingachtig iets dan verwijd je jouw aders etc en dat zorgt voor betere doorbloeding ;)

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hahaha nou dat zullen we dan maar volop doen! :D

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heb vandaag ook leuke pics gescoord.. zal ik spammen of niemand zin?

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    altijd leuk!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dit is van begin van de week, zelf naar bed ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :( Moet de flyers nog groot doorsturen voor de posters. Ben ik de nieuwe versie vergeten op te slaan als psp en nu wil ik hem opnieuw maken zijn mijn insteekfilters weg :x

Morgen weer een dag.
    ik ga off.
    truste

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    vrolijke aapje

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Leuke foto's Parr! En sjee wat is Kate lang ivm Aimar....ben wel erg benieuwd naar alle kindjes op 14 maart!

Deel Deze Pagina