September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier PRECIES hetzelfde!
    Alhoewel het vandaag wat beter was. Papa kreeg zowaar een knuffel toen we thuiskwamen. :D

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: oeps... hoop dat het meevalt met de kosten....

@kaatje: goeie oplossing bij de buuf!

@ingeltje: fijn dat je even een dagje voor jezelf hebt gehad op je werk

Hier nog ff ego: vanavond info avond van het woning project gehad. Er komt een doorstart op korte termijn maar omdat bij ons de kozijnen er nog niet inzitten en de kozijnenfabrikant OOK failliet is, krijgen wij toch nog vertraging.... balen!
    Verder klonk het wel redelijk gunstig allemaal, in de zin van dat iedereen er hard aan werkt om het snel weer te hervatten.
    Maar ik baal toch, want die kozijnen dat kan nog wel eens gaan tegenvallen. Ze kunnen dan de deuren en ramen niet plaatsen en dus de binnenkant ook niet afmaken.

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    goeiemorgen!

Eva wat balen zeg van je auto!

Miracle: fijn om weer even wat te horen!

Yule: fijn dat er toch een doorstart komt. Hopelijk ook nog een vlotte doorstart voor de kozijnenboer.

Verder weet ik het even niet meer.

Hier alles prima. Zo weer een lange werkdag voor de boeg.

Liefs
    Azeb

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Werd om 02.30 wakker van Levi die lag te dromen. daarna heb ik erg onrustig geslapen.

Even trots : Levi zegt "nog een keer" " :D

Vraagje, lopen jullie kindjes ook achteruit ? Levi doet het de laatste dagen regelmatig en maakt er dan ook zo'n vrachtwagen geluidje bij *tuut* *tuut* *tuut*

Inge. leuk filmpje en leuke foto. Eerste filmpje doet het trouwens niet.
    Julian is ook al een heel mannetje he

Yule, ik sprak gister een collega, haar zwager werkt(e) bij dat bedrijf wat falliet is gegaan. Die zwager had het over een half jaar vertraging :( hoop dat dat mee gaat vallen

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, hihi misschien ff sopje maken en soppen :p
    ikkan alleen de 2de zien. leuke foto

kaatje, kyani loopt ook soms achteruit.

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    that reminds me! mijn baas heeft een werkster aangenomen, yes! nu hoef ik nooit meer het toilet te poetsen daar :) :) :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker !

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje grappig dat levi dat doet.

pff robin is hier ondeugend oef overal aan zitten op klimmen etc. hij is zaterdag al van de bank gekletterd na10x waarschuuwen en eraf halen zal het er wel een keer in zo hoepa van de achterkant op de grond resultaat groete blauwe plek op zijn voorhoofd. heeft ie wat geleerd nee hoor hij klimt gewoon door. hij ziet natuurlijk ook alles van rene die af en toe van die dwaze acties heeft. verder is mijn taarten hoekkie niet veilig alles wordt uit me kastjes gehaald grrrrr.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier idd ook zo'n oostindisch dove klimgeit.

Ik ben opgehouden met constant waarschuwen. Waarschuw hem een paar keer, en daarna moet hij er maar achterkomen.. en idd hij leert er niet van.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee die vertrekken echt als ik uitgerekend ben, 25 maart. Ik heb ze moeten beloven dat ik wacht met bevallen totdat ze terug zijn, haha...

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen!

@Eva: oei dat zijn nooit leuke dingen met de auto. Bij mij ging er vanochtend ook een lampje branden met "Service", maar zou niet weten waarvoor, dus moet S maar even naar kijken.

@Kaatje: wat leuk dat Levi het zo gezellig vond bij de buren.

@Miracle: heb je het wel naar je zin op het werk?

@Pupke: leuk is dat he, liedjes afmaken. Sara doet de Hihihi hahaha, bij Beren broodjes smeren. En bij In de manenschijn doet ze ook de bewegingen. En wat goed dat Quinten nou lekker loopt.

@Steen: fijn dat Femke weer zo goed als de oude is.

@Yule: wat klote dat er toch vertraging wordt opgelopen door zoiets als kozijnen! En grappig om te lezen dat julllie beetje in zelfde fase zitten met Raven als wij met Sara.

Sara zit zo in de na-praat fase, echt geweldig. Zit S me wat te vertellen onder het eten en zegt "ze had paarse handen", hoor je Sara "paars, paars". Vertel ik iets over werk "Erk erk". Echt lachen! En vanochtend dacht ik: eens testen hoe pienter ze eigenlijk is. Dus ik vraag op de badkamer: wil je voor mama haar schoenen gaan halen. En die kanjer gaat ook nog echt naar de slaapkamer om ze te halen. Zet ze voor me neer en zegt "mama doen" en keek heel tevreden toen ik ze aanhad. Hahaha

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O helemaal vergeten te vertellen. Vrienden waarvan kindje slechte hielprik uitslag had, hebben uiteindelijke uitslag gehad en er is niets aan de hand. Kerngezond! Zo zie je maar dat een druppie bloed met de hielprik toch ook een vertekend beeld kan geven...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Grappig he hoe snel ze groot worden,en wat ze opeens kunnen. Had vorig jaar nog niet kunnen bedenken dat ze alles konden wat ze nu doen.

Levi doet dat ook hoor, zitten we te eten,en dan zegt Ferry bv sjeize ( schrijft het vast anders ) ipv shit, en dan hoor je Levi "Sjeize" haha

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed nieuws dus !

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wow zie net dat er al weer een tand door is bij Levi ! zijn 4de in 2 weken tijd

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jeetje ik sta toch vaak versteld over wat jullie kindjes allemaal al kunnen zeg.
    Ik was dit weekend zo trots omdat Isis mij mijn slof gaf en ik vroeg: waar is die andere? en ze de andere (die half onder een berg kleren lag) er onder uit viste en aan me gaf. Maar wat Sara deed is nog wel even een flink stapje verder.
    En dat nazeggen van woorden, af en toe, als we een woord een paar keer heel duidelijk zeggen, dan zegt ze het na. Maar niet als het zo terloops in een zin gezegd wordt.

Ik geloof dat ik me er maar vast op in moet stellen dat onze lieve prinses niet de slimste is... Geeft helemaal niks hoor, begrijp me niet verkeerd!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, komt vanzelf !!

Als je bepaalde woorden idd maar vaak genoeg herhaald dan pikken ze het veel sneller op.
    Vrijdag logeerde Rayyan hier, en toen ik naar de tandarts was had Ferry een nummer waar het woord "kijken" in voor komt.
    De volgende dag wordt Rayyan wakker en zegt ( voor het eerst ) een paar keer kijken.

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    net een afspaak gemaakt bij de ha vrees dat ik een slijmbeurs ontsteking ofzo heb in me schouder. dacht eerst dat het spierpijn ofzo was maar het wordt steeds erger ook met aan en uit kleden trekt het door heel me arm heen

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    au !

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Moet Levi nog veel tanden?
    Sara had vrij laat haar 1e tand, maar heel snel had ze ze allemaal. Boven heeft ze ze sinds twee maanden allemaal en onder moet ze enkel nog de hoektandjes (zie ze wel al zitten).

Deel Deze Pagina