Hey meiden! Hier alles ok, lekker geslapen en nu hard aan het werk Is weer veel blijven liggen na 2 dagen. Kaatje dank je voor de links! Hi hi gauw even een huwelijkscrisis voorkomen . niet teveel meer forummen Achteruit lopen nog nooit gezien. Wel achteruit fietsen op zijn loopfietsje Ingeltje ah super die foto! Tweety hi hi klein klimgeitje! Oei pas op met je schouder Jannes gelukkig toch een gezonde uitslag! Kyano doet dat ook vaker, komt hij met Dennis zijn sloffen aangelopen en zegt hij papa, papa. Gisteren had hij de deoroller in de hand en tilde zijn arm op en rolde daar met het flesje 8)! Dat vond ik echt super grappig. Ze pikken nu heel gauw dingetjes op die je zelf niet eens doorhebt.
allemaal?!? ook de achterste 4 kiezen? heeft ze overal 1 of 2 kiezen? de 2e kiezen komen pas later, rond 2 jaar meestal
Raven heeft gisteravond voor het eerst op het potje geplast! Ik was er niet natuurlijk, maar J. vertelde dat ze ging zitten en huppa plasje deed toen hij vroeg of ze op het potje moest plassen. Mama = trots!
@kaatje: een half jaar!?!?!?!?! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..... Hoop het niet... dan wordt het pas november....
Nee de 2e kiezen heeft ze niet. Wist van mijn nichtje dat die nog wel ff wegblijven. Maar de rest zit er al een hele tijd.
jannes wat fijn dat alles van de hielprik toch goed was. HIer ook toen gehad dat ze het hielprikje over deden om nogmaals te testen. Weten jullie vast nog wel. Knap van der zoveel zegt kyani nog niet. Die is meer van het doen emt handen ipv praten .
Ga ik net Levi uit bed halen, had hij zelf het voorleesboek gepakt. Kom ik binnen, zegt hij "haaltje" Wat is het toch een scheetje Heb net ook nieuwe schoenen voor hem gekocht. waren voor de helft van de prijs. Moet ze alleen nog ff passen
Wow go Raven!!! Deze moeder gaat toch ook maar eens gauw een potje kopen, ik heb het nog niet eens in huis
Jammer zijn idd leuke schoentjes. Wij hebben trouwens Kyano zijn voetjes laten opmeten en hebben ook in die winkel de schoenen gekocht zodat we zeker wisten dat ze goed waren. Hebben jullie ook Levi's voetjes opgemeten?
Dat is de vorige keer gebeurd in de winkel waar die puma's vandaan komen. Ben net met Levi terug geweest zodat we daar konden passen ect. en het zijn nu deze geworden.. Vond die vanochtend ook al leuker,maar was bang dat ze te grof zouden zijn maar valt heel erg mee als hij ze aan heeft
Die zijn zeker leuk Kaatje! Ik weet niet zeker of ik al tegen Jannes had gezegd: wat fijn dat de hielprik uiteindelijk toch goed was! Ik moet nakijken maar heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin..... Liefs Azeb
oh die zijn ook erg stoer!! Hi hi Azeb ik zit ook aan een saai verslag en heb er ook weinig zin in Wat eten jullie vanavond? Ik ga denk ik iets met aardappelen en een lekker stukje vlees met witte kool of zo maken. Gisteren lekkere risotto gehad en zondag tilapiafilet.