Hallo Net Levi lid gemaakt van de bieb, gelijk 2 boekjes mee genomen Anno, ahh hoop dat Julia morgen weer de oude is
anno minder julia niet lekker. MOrgen pasfoto's laten maken van kyani en mij voor zowel inschrijving school gaat waarschijnlijk door!!! En paspoorten . ga meteen kijken of ik terrecht kan bij d ekapper voor ons
@steen nog steeds flink verkouden, mar heb beter geslapen, heb mij dus ook net beter gemeld voor morgen @yule doorstart korte termijn 8) ow wacht.. kozijnen ook failliet *ziet sterretjes* knuffs wow Raven ook peepee on the potty! Kate gaat steeds op zitten en kijken met haar blote kont maar nope nog niks Ben iig blij dat zij er zelf erop gaat zitten @kaatje Kate kan al sinds vlak nadat zij liep achteruit lopen maar maakt geen tuut tuut van haha 8) @tweety hier ook eentje van het blijven klimmen >< En ook geen keukenkast of lade meer veilig @jannes gelukkig was de uitslag goed!! grrr wrijf maar lekker in .. Kate is hier nog steeds een konijn Is zij de enige die met tandjes achterloopt hier? eten vanavond was het eiermie met wokgroente hollands en kipfilet @anno aaww beterschappies voor Julia!
@parr de keukenkastjes zijn hier beveiligd en de lades worden ook tig keer open en dicht gedaan door robin *zucht*
Hallo meiden, Ben ik weer... @Miracle: fijn dat alles goed met jullie gaat en dat je gewoon een beetje druk bent met werken en alles. Ik ken het... ik lees ook lang niet altijd terug. @Eva: wat balen van je auto zeg. Vallen de uiteindelijke kosten nog een beetje mee? @Ingeltje: wat een mooi fimpje van Julian! Wat lijkt hij al groot zeg, dan denk ik echt van zo'n groot kind heb ik toch nog niet??? @Kaatje: leuke stoere schoentjes! En hier geen achteruit lopend kind. Dat deed hij wel kruipend. @Yule: oh balen zeg van van die kozijnen. Hopelijk gaat het niet te lang uitlopen allemaal. Die vorst doet de bouw ookal geen goed @Anno: pfff heftig nachtje zeg. KNUF @Jannes: gelukkig was de hielprik toch goed. potje: jeetje ik lees hier al een paar keer dat er kindjes al op het potje gaan. Dat is super vroeg toch?? Teun geeft wel trouwens soms aan dat hij poep heeft. Poe zegt hij dan of als ik vraag 'Heb je gepoept' dan kijkt hij naar zijn kruis en zegt hij poe. Maar met het potje gaan we denk ik van het voorjaar/zomer mee beginnen. tanden: hier moeten alle hoektanden nog doorkomen. Waarvan er 1 nu doorkomt, duidelijk te merken aan de luiers en onrustige nachten En dan natuurlijk de laatste kiezen nog maar dat duurt nog even als het goed is. Ik merk ook dat Teun heel veel snapt. Als ik dingen vraag om te halen/pakken of te doen dan doet hij dat gewoon. Hij weet het gewoon precies. Echt wat wordt hij groot. Morgen weer lekker een mamadagje... ik heb hem de afgelopen 2 dagen maar elke dag 1 uurtje gezien Dan ben ik altijd blij als het weer woensdag is
mmh, de keukenkastjes en lades laat Teun juist nu weer aardig met rust . Hij weet nu heel goed dat dit niet mag... heel soms nog is de verleiding te groot. Laatst liep hij te strooien met macaroni. Teun zit trouwens nog wel in die sprong die de meeste van jullie kids al door zijn... avondeten gaat wel goed, maar als iets niet mag ofzo is het drama en erg klitten aan ons. Vraagje: eten jullie kindjes eigenlijk allemaal al zelf met lepel of vork? Teun vind het "voeren" wel prima en houdt braaf zijn mond open. Of hij eet met zijn handjes.
Hier een paar maanden geleden een 'zelf doen' fase gehad maar na een paar keer vond hij het voeren wel lekker snel gaan Dus hier voeren we hem ook nog steeds. Toevallig vandaag de vork aan hem gegeven en beetje geholpen met opscheppen. Het gaat nog vrij onhandig, maar het lukt hem wel! Dus hij begint het zelf te leren. Maar ook brood geef ik meestal nog aan. De luilak
Alles goed hier! Heb vandaag met de meiden bij mn ouders gegeten. Heb af en toe het idee dat de meiden me niet 'moeten' Sophie wil alleen maar papa en Anna alleen oma. En aangezien papa moest werken en ze rond etenstijd niet op hun gezelligst zijn... heb ik gevraagd of ik bij mn ouders kon eten. Daarna hun auto geleend want ik was ervan overtuigd dat ik morgen naar het cb moest.... maar was donderdag!
Goedenavond allemaal! Mike is nog steeds ziek, vandaag terug geweest naar HA maar hoefde geen kuurtje gelukkig. Hij is daardoor lekker vervelend, plakkerig, chago en vroeg wakker dus daarom ben ik niet veel online. Vandaag lekker dagje naar me mams gegaan zodat hij daar vermaakt kon worden en heb haarverf gehaald. Ga coup soleil doen zodat t weer wat lichter wordt. Tandjes: Mike heeft 8 tanden en 4 kiezen en 2 hoektanden staan op springen. Duurt bij hem altijd even voordat ze op springen staan maar komen dan allemaal achter elkaar. Potje: nog niet aan begonnen, komt vanzelf wel een x..
Keukenkastjes : Levi mag het kastje met kunstof bakjes leeg trekken en verder gaan we samen in het kastje met hondenvoer,want dan geeft hij Taco eten Eten: Soms met een vork, soms met zijn handen en na een hoop gestuntel zegt hij helpen.. dus dan ga ik hem "voeren"
potje: julia begon er zelf mee met zeggen dat ze moest poepen, dus dan spring ik daarop in, anders was het ook voorjaar/zomer geworden voeren: mag niet van julia en is natuurlijk ook niet de bedoeling van rapley haha dus julia eet alles zelf truste meiden xxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo daar ben ik dan na een lange dag werken en auto ophalen (en 200 euro armer ) Eerst even reageren (uit mijn hoofd) en dan even EGO. @ Azeb: haha net voordat ik het forum ging lezen dacht: oh nee, moet ik zo ook weer harvesten en die valentijnskadootjes sturen...pfff... Misschien moet ik dan ook maar zien als een signaal Even over wat je zei over Isis en de snelheid waarmee ze nieuwe dingen leert. En je opmerking over slim zijn of niet....ik denk echt dat dat onzin is. Jij als juf weet ook wel dat elk kind op een andere manier leert. En ik zie op mijn werk vaak dat sommige kinderen die eerst wat langzamer waren dan anderen, ineens die anderen voorbij gaan. Zo is Aimar ook nog niet echt aan het praten, maar ik ben ervan overtuigd dat hij alles snapt en dat hij gewoon alles opslaat en pas als hij 100% zeker is van zijn kunnen, de dingen pas gaat doen. En ik denk echt niet dat hij minder slim is dan sommige kids hier hoor! En Isis ook niet, is veel te vroeg om daar iets over te zeggen! @ Ingeltje: wat maakte jou so happy vandaag? Leuke link: Joke van Leeuwen , Ozo heppie @ Kaatje: Jammer dat de schoenen te klein waren! Maar het tweede paar vind ik ook heel stoer! @ Anno: ohoh Julia letterlijk aan het nachtbraken dus....niet fijn. Ik hoop dat ze morgen weer helemaal beter is... @ Wupje: en lekker gegeten??? Hier trouwens patat met kipsaté want het was al bijna 19:00 toen we thuis waren.... @ Jannes: fijn dat de uitslag toch goed is gebleken. Schoenen/sloffen....Aimar vindt het heel leuk om onze sloffen of schoenen bij hem zelf aan te trekken...lukt niet en dus komt hij ze maar naar ons brengen @ Yule: ik hoop idd dat het niet een half jaar vertraging wordt.... @ Tweety: ohoh klimgeit Robin van de bank gekukeld.....Slimpie....Oh en jij misschien een slijmbeursontsteking...niet fijn weet ik uit ervaring! OK.....sorry als ik iemand vergeten ben.... Nu EGO. Aimar was vandaag bij mijn moeder en we wilden eens 1 slaapje proberen....meneer sliep welgeteld 30 minuten En was verder wel vrolijk de hele dag.....Hij had bij mijn ouders goed gegeten dus toen we thuis waren kon hij zo zijn bed in. Komen we ineens tot de ontdekking dat de enige speen die we nog hadden in de tas zat...die nog bij mijn ouders lag Echt heel stom. Dus mijn vriend zegt: dan maar zonder speen....en jahoor meneer heeft niet langer gehuild dan normaal en is gaan slapen...(ik ben nog wel naar de supermarkt gesjeest om er 1 te kopen voor het geval hij vannacht er ineens om vraagt...) Zou wel lekker zijn als hij er vanaf is....maar ik hou er rekening mee dat het nu zo makkelijk ging omdat hij gewoon héél moe was. Morgen komen zijn nieuwe spenen binnen (online besteld bij Difrax...) maar die laat ik nog maar even in de verpakking zitten dan... Oh en Aimar kan het woordje buurvrouw zeggen....hij zegt dan B-ouw. De buurvrouw van mijn moeder (moeder van 2 jochies van 4 en 7) is helemaal gek op hem en hij op haar. Zo leuk! IK HEB ZIN IN DE MEETING!!!!
Ik ga ook off en nog ff in bed lezen. Ga beginnen in het nieuwste boek van Nicci French dat ik voor sinterklaas had gehad. truste
oooh ladies ik ben iets heeeeeeel BIZARS vergeten te melden! Gisteren toen mijn schoonmoeder Kate kwam ophalen vertelde zij mij iets wat zij de zondag op neefjes verjaardag had gehoord Haar zus, tante M dus, woont bij ons in de straat, maar dan achterin. Zij is een GO (gastouder). Haar buuv en vriendin, A, is ook een GO. A. werd opgebeld door de GOB of zij op een meisje wilt passen. Haar moeder is hoogzwanger van de 2e. En ze wonen ook hier in H. Nu komt het hé.... De meisje heet ..... Kate Zij is .......15mnd oud zij wordt.......... 2talig opgevoed, EN/NL Dus A. vraagt góh woont zij bij mij in de straat? Waarop de bureau zegt, nee zij woont op ....... Het gaat dus om een stel waarvan de man uit het dorp komt hier en de vrouw is Canadees I'm flabbergasted!! Maar ik zei wel van Ikke lekker eerst et mijn mooie naam Ik heb mijn s.mama gezegd om M. of A. te vragen om de moeder ook van mij op de hoogte te brengen. Wel weet ik dat zij 4dgn werkt en 1dag bezig is met haar schoonouders. Maar wie weet? 8) En als ons dochters nou straks in dezelfde klas komen etc 8)