Volgens mij heeft het niet zoveel met slimheid te maken hoor.. het ene kind is sneller met dit en het andere kind is sneller met dat. Er zijn kinderen die niet zo snel (leren) praten, maar dat komt later heus wel. Rayyan zegt ook alleen maar papa, mama, ja, nee, oh oh, kijken, op en af. Tja ik doe er niet veel aan he Gewoon rustig afwachten.
Oh ja hij snapt nu ook het woord ''stampen'' omdat hij dat bij jullie geleerd heeft en hij is er dol op
Beterschap voor de zieke mama's en kindjes! Potje, wow wat zijn er al veel mee bezig. Hier nog geen aanstalten hoor, heb niet eens een potje in huis... Parr, geen zorgen over de tandjes, die komen vast snel achter elkaar en dan ben je er in 1 keer vanaf in plaats van 2 jaar bezig te zijn haha. Das wel echt toeval dat verhaal! Wie weet worden het dikke vriendinnen. Sanne, hier wordt meestal met de handen gegeten, af en toe een driftige poging om iets op de vork te prikken, maar dat lukt nog niet echt en dan vliegt alles door de lucht Keukenkastjes: ilse weet dat ze die niet mag opendoen en dat ze niet aan de afwasmachine mag komen. En daar houdt ze zich redelijk aan. Eva: goed hoor zonder speen! Yule, arme Raven, heeft ze wel lekker doorgeslapen? Pisum: jee al bijna 12 weken, schiet lekker op he! Zo ben weer een beetje bij. Ben hier niet zo veel deze dagen, maar heb echt de energie niet. Deze zwangerschap vreet echt alle energie uit me. Ben nog steeds de hele dag misselijk en moet bijna iedere ochtend spugen. Ach ja we slepen ons er doorheen het is voor een goed doel. Met Ilse gaat het redelijk, waterpokken zijn aan het indrogen dus we zijn weer een fase verder. Gelukkig slaapt ze wel goed. Op de dagen thuis tegenwoordig weer 2 keer overdag, dus das wel fijn nu ik zo futloos ben...
@Eva, ik snap dat ook nog steeds niet bij Mike. Bij Souders slaapt hij binnen 2 sec en dan inderdaad aan 1 stuk door (zo lijkt t tenminste, hij maakt hun niet wakker) en is dan 8 uur/half 9 wakker. En hier thuis is t nu ook weer drama.. Ik hou t er maar op dat wij niet voor niets zijn papa&mama zijn en daarom bij ons vervelend mag doen omdat hij zich veilig voelt. Maar het is soms wel frustrerend! Ik duik lekker even languit op de bank, huishouden is al aan kant en Mike ligt net op bed.. Maf kind lust niet eens een tosti.. Heeftie niet van zijn moeder haha.
@hummelke: wat onwijs vervelend dat je je zo rot voelt 's ochtends. Echt irritant is dat he? Raven heeft lekker doorgeslapen gelukkig (voor het eerst in 2 weken niet gehoord 's nachts). Vanmorgen weer heel jengelig, ben ff naar de stad geweest (koud!!!!) om er maar even uit te zijn en schappies te doen. Maar ze is erg plakkerig, mamamamamammaamamamaaaaaa de hele dag maar niet op schoot willen of geknuffeld willen worden. Net begon ze ineens te huilen en riep bed bed dus ik heb haar naar bed gebracht. Hopelijk slaapt ze een paar uurtjes dan hebben we misschien een gezellige middag.
Eva idd heel raar dat Aimar dan ineens midden in de nacht klaarwakker is. Bij Kyano gebeurt dit eigenlijk alleen als hij een poepluier heeft . Hummelke lekker toch dat Ilse nu weer even 2x slaapt. Heb jij ook veel energie voor haar op de tijd dat ze wakker is . En fijn dat de pokjes in het drogen zijn! Missy hi hi Kyano is dol op tostis We wachten altijd even met het eten daarvan tot hij in elk geval een gezonde boterham op heeft en daarna mag hij smullen van de tosti. Yule oef moeilijke fase dus even bij Raven. Hopelijk gaat het vanmiddag beter! Ik loop zo even de stad in, verjaardagscadeautje voor hubbie kopen. Ik wilde eerst een digitale camera kopen maar misschien moeten we daar toch samen een keuze in maken. Nu denk ik aan een digitaal fotolijstje voor op zijn werk neer te zetten. Ik ga zo maar eens kijken welke keuzes er zijn.
@ Hummelke: he bah nog steeds zo misselijk. Gelukkig kun je ff bijtanken als Ilse slaapt. @Eva: wat raar zo midden in de nacht wakker. Misschien van 2 naar 1 slaapje proberen overdag? @Yule: fijn dat Raven weer eens lekker heeft doorgeslapen! Hier was Teun om 07.15 uur wakker. De laatste tijd dus weer wat vroeger, maar goed nog niets te klagen. Hij heeft vannacht ook lekker doorgeslapen. Vanochtend was hij weer aardig vrolijk en heeft weer wat meer zelfstandig gespeeld. Toen hij moe werd begon hij weer van die drama dingen te doen zoals zichzelf op de grond gooien en huilen als hij zijn zin niet krijgt. Soms best moeilijk om hier goed mee om te gaan. Ik heb echt geen zin om straks met een draak van een kind te zitten dus hij leert maar dat hij niet altijd zijn zin krijgt. Nu ligt hij sinds half 12 op bed. Hopelijk slaapt hij nog een uurtje. Straks even schappies doen en verder niets... ben ook een beetje moe. De wc moeten nog.... maar heb geen zin.
Het zonder speen slapen is alweer voorbij Meneertje vroeg er net zo duidelijk om en hij was zo verdrietig....ik denk dat ik het over 2-3 maanden nog eens probeer. @ Sannemart: gisteren had hij dus maar 1 keer geslapen (30 minuten) en dus toch wakker 's nachts.... Vandaag doen we ook 1 slaapje. Hij heeft het goed volgehouden vanmorgen en ligt er nu 10 minuten in. Ik hoop dat hij langer slaapt dan gisteren want ik nog even wat afwas wegwerken en het toilet schoonmaken én even wat tijd voor mezelf.
Hier is t af&toe ook nog moeilijk op 1 slaapje, maar ik probeer t wel vol te houden. Nu issie natuurlijk ziek en daarom vroeg wakker (half 7) hele neus vol met vies groen snot, maar als ik hem bezig hou red hij t wel tot half 12/12 uur gelukkig. Hoop toch dat hij ook weer uit gaat slapen als hij beter is hihihi.. Speen: moet zeggen dat ik er eigenlijk nog totaal niet mee bezig ben en ook geen behoefte aan heb die weg te laten of af te leren. Wil niemand voor zijn hoofd stoten hoor, dit is gewoon mijn persoonlijke gedachte.. Maar ze moeten tegenwoordig al zo snel groot en volwassen worden, dat hij die speen van mij voorlopig nog lekker mag en zo nog even klein mag blijven.
parr, wat eer raar verhaal zeg. speen, word hier ook niet afgeleerd hoor komt vanzelf wel ze krijgt hem toch alleen met slapen.
Meiden, ik heb me opgegeven voor de 'de Droomwens' op Skyradio. Als ik wordt uitgekozen (meeste stemmen krijg???) maak ik kans op de hoofdrol in een dolfijnenshow in het dolfinarium. Dat is echt een kinderdroom van mij en ik wil jullie daarom vragen om op mij te stemmen!!! Het kan zijn dat ik er nu nog niet tussen sta, maar later vandaag wel! Sky Radio 101 FM | Dolfinarium
Leuk zeg, ik ga voor je stemmen! Zelf zat ik te denken me op te geven voor dat nieuwe tv-programa, kom even niet op de naam.. Dat ze je gaan opmaken etc a-la-naturel ipv lagen make-up enzo.. Ben namelijk erg benieuwd hoe ik er ook anders uit kan zien zonder steeds alles te moeten tekenen kwa wenkbrauwen en wil graag mijn haar wat tinten lichter doen maar dan passen mijn wenkbrauwen er niet bij en ik kan maar niet wennen aan lichtere wenkbrauwen en t idee dat mensen mijn pukkels kunnen zien.
Ja zat al te googlen, maar kan t niet vinden. Zag t toen op tv in de reclame hoe je je kon opgeven en nu ben ik t vergeten!
Dier of een beest....tja...maar goed je bent toch afhankelijk van je vrienden die stemmen en die zullen mij dat niet kwalijk nemen.... Mijn kat is ook een beest...en daar hou ik ook heel erg van! Bedankt voor het stemmen!
Eva jammer ik kan de pagina op mijn werk niet openen. lijkt geblokkeerd Missy jammer dat je niet meer weet welk programma. Waarschijnlijk RTL 4 of 5? Komt vast nog een keer voorbij de komende dagen als je tv kijkt. Ik zou zo ook niet weten welk programma het is. 1 of 2 slaapjes: ik vind het juist helemaal niet erg als Kyano soms nog 2x per dag slaapt. Omdat hij vaak al om 6 uur wakker is gaat hij nu nog steeds soms om 10 / 10.30 in de ochtend naar bed. Als hij dan maar 2 uurtjes slaapt redt hij het niet tot 19 uur en leg ik hem rond 16.30 even in bed tot wij gaan eten. Rond 19.30 is hij dan evengoed weer moe en gaat hij lekker slapen. Zo hubbie's cadeautje is gekocht. Toch voor de digitale camera gekozen van Nikon Ben benieuwd wat hij ervan vindt.
Hey meiden, Femke heeft het weer flink te pakken....weer diarree en niet eten en drinken, verhoging. Ze is zó zielig....Ze ziet ook maar witjes en ik vind ook echt dat ze wat afgevallen is, als ik haar zo zie....en het is al zo'n klein popje.... @Eva, ik ga even uitzoeken hoe je moet stemmen, want ik kon het net niet vinden, maar komt voor elkaar! Potje: hier ook nog niet mee bezig, Femke is er wel bewust van dat ze plast als ze geen luier aan heeft bijv. in bad ofzo, maar verder nog niet. Komt van zelf. Speentje: de grootste troost voor Femke in haar bedje, dus wordt hier ook nog niet afgeleerd. Slim: ik vind Femke ook erg slim, hahaha. Nee joh, ik maak me daar niet druk om, we zien wel, komt vast allemaal goed. Verder ff vluchtig bijgelezen, maar heb niet veel onthouden, sorry. Heb net mijn opdrachten voor de opleiding zitten maken, en nu ga ik nog even op de bank hangen. Mijn schoonouders komen zo (bleh) en Femke zal ook wel niet heel lang meer slapen... knuffel voor jullie allemaal