Nee laten we het maar op een echtelijke ruzie houden met weinig begrip van zijn kant. ( en hij vind dat natuurlijk andersom )
kaatje minder. Tot morgen ofzo. kan ferry de beginselen van een site maken uitleggen Loop een beetje vast lol Ingeltje, ben al geholpen.
wilde terug lezen maar ondertussen zijn we al een uur bezig met julia in slaap te krijgen dus zwaai zwaai!! xxxxxxxxxxxxxxxx
Queen, zal je even zelf aan hem moeten vragen aangezien hij niet tegen me praat :x Werk je met frontpage ?
Ben nog aan het bijlezen, weet niet of iemand al gereageerd had op de vraag, maar wat ik heb geleerd, is dat gesmolten kaas inderdaad slechter voor je is. Zoals ik het begreep, worden de onverzadigde vetten dan omgezet in verzadigde vetten en dat is slechter voor je lijf. Maar er bestaan zoveel fabels en broodjes aap dat ik niet meer weet of het waar is...
Ikke klaar met lezen ikke moe ikke niet zo'n zin om uitgebreid te reageren... Morgen een toets, als ik die haal ben ik vrijdag vrij. Zoniet, dan heb ik vrijdag een opfrisles. Maar ik haal hem wel, heb ik al besloten mooi dagje vrij. Volgende week gaan we een dagje meeluisteren en dan zelf bellen volgens mij. Dus heb je een vraag? Bel met de belastingtelefoon Liefs en ik ga lekker tv kijken! xxx
@jannes was het de olie? ik wou dat vanochtend typen maar vaak heb je daar ook een Olie lampje voor.. @hummelke knuffs! @missy neemt Mike alleen met slapen de speen? @steen ownee niet weer knuffs
Hmmmmmm, denk niet dat dit kan. Kaas is van room gemaakt en dat is dierlijk vet, wat bijna helemaal uit verzadigde vetten bestaat. Wat ik van tosti's en gesmolten kaas weet (ook niet veel maar goed) is dat tosti's slecht voor je zijn als het brood of de kaas zwart geworden is. Dan zijn er koowaterstoffen gevormd en dat is kankerverwekkend. Daarom altijd de zwarte korstjes van vlees etc afhalen als het een beetje is aangebakken.
Als ik google lijkt het idd een verhaal te zijn dat gewoon niet klopt... het lijkt vetter omdat het vet op de kaas drijft, maar het is het schijnbaar niet Nou ga ik echt daaag
Daaaag Ingeltje! Ik heb vandaag mijn eerste coachingsgesprek gehad en dit was weer heel verhelderend. Ik voel me ook al iets beter, al blijf ik een beetje overwerkt. Maar volgende week heb ik een rustige week (tja, je woont in het Zuiden of niet...) dus dan kan ik even bijtanken. Ik duik zo mijn bedje in, truste!
@anno: had op het andere topic truste gezegd maar hier dan ook nog een keer! Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!