September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb bij mijn laatste bezoek gelijk zelf een nieuwe afspraak gemaakt

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: hier ook nog nooit iets gehoord over een 18 maanden bezoek...

@ Missy: toen ik laatst op het CB was, werden mijn afspraken voor het peuterburo al gemaakt. Ik moet echter nog voor de laatste enting voor Aimar, die afspraak staat op 3 maart.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sannemart, die uitzending had ik idd ook al een keer eerder gezien.schandalig ! Ik zou me als vader zijnde de ogen uit mijn kop schamen

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Nou gisteren was hubbie dus jarig. De ochtend was natuurlijk al minder blij dan we verwacht hadden (vanwege de vmk van de dag ervoor en dus geen positieve test) en het einde van de dag was ook heel naar :( Mijn mama ligt in het ziekenhuis :( Ze is gisteren gevallen met de fiets en zo hard dat ze d'r heup gebroken heeft :(
    Ik moest echt even huilen alles komt nu echt samen. We zouden leuke dingen gaan doen carnavalszondag en nu kunnen we alleen maar op ziekebezoek. Vanochtend al even samen met Kyano geweest. Ze zag er gelukkig redelijk goed uit maar moet zeker 5 dagen en misschien een week in het ziekenhuis blijven. Bah waarom moet dit nu ook nog gebeuren :x.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje goed zo je test gehaald! Hi hi studiepik :D....de beste van de klas :p ;)

Parr grr wat een rotreactie :x

Eva ja een stagiaire erbij is idd vaak vermoeiend. Ik begeleid nu voor de tweede keer een stagiaire en sta er steeds versteld van hoe weinig zij vaak nog weten waar je zelf vanuit gaat dat het toch wel bekend moet zijn.

Tweety hi hi wel een voordeel dat Robin heeft uitgeslapen!

Wie is de mol ik verdenk ook Sanne wel een beetje maar ook Arjen

Kaatje oh jee wat erg die botsing gisteren en dan ook nog jouw mobiel :(
    Hi hi maffe droom en wie weet straks wel een hele leuke nacontrole, of krijg je niet standaard een echo?

Missy hmm Kyano is eigenlijk altijd tussen 6 en 6.30 wakker en slaapt bijna nooit uit. Vanochtend iets na 6.30 dat vond ik al lekker
    Wat fijn dat Mike toch lekker is gaan spelen. Hier ook nog geen oproep gehad. Wij krijgen een schriftelijke oproep voor de laatste controle bij 18 maanden.

Sannemart erg hè zo’n huishoudens en zeker voor de kids :(

6. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    knuf voor Wupje!!!!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    He bah zal je altijd zien! Hoop dat het een beetje mee gaat vallen met de kosten... Heb je zelf niets?

Generatie 2010: Ja ik vind het wel lachen! Dat oudere stel (de rest is nogal jong) 'ja we houden het maar bij 1 kind want dan kunnen we alles wat makkelijker plannen' hihi

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Waarom word je daar ongelukkig van dan?

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je het eng vindt! Maar het is al een stuk minder glad. SUcces straks bij de gyn!

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wupje: he bah wat vervelend zeg voor je moeder.
    En natuurlijk ook de vmk maar daar had ik je al een knuf voor gegeven op het andere forum.
    Ik hoop dat je moeder niet te lang in het ziekenhuis hoeft te blijven en gauw weer opknapt.
    Moet ze ook revalideren?

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva & Kaatje, nee ik kon daar geen nieuwe afspraak maken.
    Kreeg ik vanzelf per post..

@Wupje, aaaah neee.. :(
    Wat ongelofelijk rot voor je moeder zeg! *KNUF*
    Kan me voorstellen dat alles bij elkaar even te veel was.
    Hoe is t precies gebeurt, weet je dat?

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hmm dat wordt snel bijlezen en reageren en dan op naar het andere forum! Nee dat wordt hierna mijn stukje schrijven en dan naar het andere forum! OOOO ikke nieuwsgierig!!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hè bah, wat naar! Wens haar maar héél veel beterschap!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou verder niet bijgelezen, want ik ben supernieuwsgierig!

Hier net de groeiecho gehad. Kindje wordt nu op 2600 gram geschat (dat is al zwaarder als Anna met de geboorte) en met 40 weken wordt hij op 3800 a 3900 gram geschat. Vind ik best flink!
    Hij liep inderdaad voor op de groei. Ook de beentjes die 8 dagen achterliepen met de groei lopen nu voor op groei. Buikje liep bijna 2 weken voor zei ze....

15. goed bezig!!!!!!;)

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    he dames, ga zo even bijlezen.

Hier gaat het even minder. Sinds gistermiddag is mijn misselijkheid helemaal weg. Dat maakt me echt aan het twijfelen of het nog wel goed zit.

Je leest verhalen van beide kanten...soms gaat het goed en soms is dit een teken dat het mis is. Ik wil er niet te paniekerig over doen en heb samen met mannetje besloten maar even af te wachten. Ik wil niet nu hals over kop de VK bellen. Als het mis is/gaat kan ik er toch weinig aan doen.

Met Ilse is het prima, die loopt steeds beter. Echt een heerlijk gezicht. Ze heeft soms last van de waterpokken, maar over het algemeen valt het mee. De plekjes zijn ook aan het wegtrekken gelukkig.

Ga nu even bijlezen hoor!

17. ja best gezellig alleen geen overuren zo en dan hou je als vrachtwagenchauffeur maar een zielig loontje over

stagiares kunnen idd best vermoeiend zijn
    ik ben dit jaar gezegend met een super stagiare, 1e jaar spw en ze zou zo haar examen kunnen halen.
    hoe lang blijft ze?

en verschonen zou best kunnen idd van de zetpillen, als het daar van is dan gaat het vast zo weer over als hij door heeft dat hij ze echt niet meer krijgt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje knuff
    weet niet of ik een echo krijg.

Funny, nee heb zelf niets

Hummelke knuff

batt van laptop is leeg dus ben er vandoor. tot straks

19. haha hier nog zo een
    ik hou niet zo van vlees en krijg al moppers dat ik niet zo veel lust. hij krijgt gewoon wat hij lekker vind en dan eet ik wel kip of een hamburger :D

maar ook niet biologisch, volgens mij hebben ze dat bij onze c1000 helemaal niet, hebben zelfs niet heel veel keus in gewoon vlees

xxxxxxxxxxxxxxxxx

20. he gatver dikke knuff
    wel lekker dat de jongens hebben uitgeslapen!!!

xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina