ben je al geweest?? anders succes en als je al wel geweest bent, hoe was het??? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
CB: volgens mij is dit bij iedereen anders wij hebben met 18 maanden een groepsconsult dit is op dinsdag dus ik ga niet en heb ook het idee dat ze me niks nieuws te vertellen hebben xxxxxxxxxxxxxxx
@Hummelke, hoever ben je nu? Je had al echo gehad toch of ben ik nu in de war? @Funny, zo aardige knul dan dus! Zo liep Mike ook kwa groei en die kwam eruit met 3760 gram.
aaaah nee het zit jullie echt niet mee!!! dikke knuff en heel veel beterschappies voor je moeder!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wij zijn gisteren naar de 1 1/2 jaar controle geweest. Ik neem aan dat je die bedoelde? Ik wist dat de meiden in maart moesten, maar ik heb zelf gebeld omdat ik maart niet zo'n goed idee vond. Nu moeten ze pas in augustus weer. We krijgen dan vanzelf een oproep
spannend!!! ik hoop dat de misselijkheid gewoon lekker weg is en het met je beebje goed is!! xxxxxxxxxxxxxxxxx
Die 18 maanden oproep heb ik niet gehad, dus zal nog wel komen of doen ze hier niet.. Geen idee, zie t vanzelf wel. Heb toch geen vragen.
sorry voor het quoten maar was even makkelijker hier alles goed wel een zware nacht gehad julia werd om half 2 wakker en we hebben alles geprobeerd maar niets hielp uiteindelijk om 4 uur bij mij in bed in slaap gevallen, gelukkig wel tot 9 uur boodschapjes zijn al binnen en wij gaan zo lekker dvd kijken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
He getver, het zit niet mee! Kan me heel goed voorstellen dat je er even flink doorheen zat! Hele dikke knuffel voor jou!
Ik kan me goed voorstellen dat je je druk maakt. Maar het kan toch ook een dagje weg zijn? Als je er niet gerust op bent zou ik gewoon bellen. En positief blijven... de kans dat het goed gaat is groter dan dat het fout gaat!
Had heleboel getypt, maar lappie viel uit dus alles weer weg. Ga niet opnieuw beginnen dus verder waar ik was gebleven. Missy, hier heb ik gewoon volgende week afspraak staan voor 18 maanden controle op CB, dus geen oproep...Volgens mij doen sommige CB's huibezoek idd, maar hier niet. Sannemart, echt schandalig ja... Wupje, he bah heup gebroken, dikke knuffel! Funny, fijn beeb op schema! Missy, ben nu 7 weken en 1 dag en heb nog geen echo gehad, die heb ik de 24ste. Dan ben ik 9 weken. Ik blijf hier hopen dat het gewoon goed is en ik gewoon lekker van de misselijkheid af ben, maar spannend is het nu echt wel.
@ Wupje: hè wat een narigheid allemaal zeg! En wat sneu voor je moeder...en dat net in deze week vol feestjes Knuffel voor jou. Wij zitten hier te wachten op de loodgieter..komt kijken naar een klein lekje bij 1 van de buizen bij de radiator. Maar hij kon geen tijd zeggen.... Aimar is na een 1 en 10 minuten alweer wakker....ik hoop dat die loodgieter zo komt...dan kan ik nog wat leuks gaan doen met Aimar, want ik heb geen zin om de hele middag binnen te zitten. Morgenochtend naar Missy en Mike en zondagochtend zwemmen met z'n drietjes en misschien mijn ouders erbij.
Zo nog even gauw afgewassen en gedweild. Ik dacht dat ik Kyano een 20 minuten geleden hoorde maar daarna was alles weer stil. Wel wordt ik knettergek van de katten :x Zitten elkaar alleen maar achterna en mauwen als een gek dan wil de een naar buiten maar is binnen 5 minuten weer terug omdat het toch te koud is. Maffe beesten Funny hi hi een lekker mannetje in jouw buik! Hebben ze al toegezegd dat je ingeleid mag worden? Kyano liep ook al vanaf 30 weken zo voor op de groei maar ze hebben mij ook nog eens fijn 2 weken over tijd laten lopen. Dat gebeurt mij ook geen tweede keer meer! Azeb revalidatie weet ik niet precies hoe dat zit. Ze moest in elk geval krukken gaan halen en dan zullen ze in het ziekenhuis wel al oefeningen doen lijkt me. Hummelke ik hoop dat het niks ernstigs is waardoor de misselijkheid ineens weg is. Bij Kyano kan ik me herinneren dat ik dat ook wel eens een dag of 2 had en dan maakte ik me zorgen en dan ineens was ik weer volop misselijk (en baalde ik toch weer een beetje van de misselijkheid ). Beebje doet het vast gewoon goed! Knuff meid! Anno balen zeg dat Julia toch zoveel moeite heeft met slapen s nachts. Lijkt me erg zwaar . Ik ga nu nog maar even wat was opvouwen nu meneertje nog stil is
` Ik heb dat ook Yule... ik voel zo in voor sommige van die kinderen.. wat moet dat later worden.. ik hou mijn hart vast
Wupje nee de gyn zei vorige keer dat als het nodig was ze me wel wat eerder zouden inleiden. Maar ik denk dat we gewoon maar even moeten kijken wat de beeb gaat doen. Hoeveel woog Kyano met zn geboorte? Zo en nu ga ik weer toegeven aan mn nesteldrang (kan iemand me alsjeblieft vertellen dat dat niet aanhoudt tot de 40 weken??)
@Hummelke, hmm ok. Met 7 weken en 1 dag zou je wel wat kunnen zien, dus eventueel als je t echt niet vertrouwd zou ik gewoon bellen. Wel meer mensen krijgen rond die termijn even een echo. @Eva, leuk zwemmen! Mijn ouders zouden dat niet echt doen.. Wel vd zomer gewoon op de Strook of Maarssenveen, maar niet in een zwembad. Al hoop ik met dat weekendje weg dat we wel gaan zwemmen. Weet wel wat ik vanavond ga doen, lekker NIKS. Lekker op de bank dat programma terugkijken van Generatie 2010 en misschien nog wat leuks doen met hubbie.
Een hele dikke knuffel voor Wupje en voor Hummelke.. niet leuk wat er allemaal in jullie hoofden rondgaat meiden... Ben hier moe en chago.. ga dus weer terug onder mijn steen met Julian Kus! Oh en Funny: Ze hadden Julian hier ook op 4000 geschat maar het werd een heel mooi 3600tje! Eva en Missy gezellig!
Funny me Kyano woog 4150 gram bij de geboorte. Echt een binkie dus Maar het werd dus wel een ks aangezien deze kleine mama die grote knul er onmogelijk zelf uit kreeg Ingeltje hè dat is niet fijn dat jij je zo moe en chaggi voelt op je vrije dag Lekker leuke dingetjes doen met je kleine man! Mijn kleine man wordt nu wakker dus ik ga even lekker wat fruit met hem eten en dan denk ik nog even naar het dorp wandelen. Tot later!