september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    pff gaat nog niet echt beter in mijn buik. De krampen komen in fases en doen flink pijn. Het is dat ze in de maagstreek zitten en ik een Mirena heb, anders zouden het wel weeen kunnen zijn.
    Ben blij dat ik me ziek gemeld heb.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Au klinkt niet best :(
    Moet zeggen dat het een beetje klinkt als mijn galstenen aanval. Had ik ook in mijn maag en vergeleek het ook met ( pijnlijke ) weeen. Had ook steeds aandrang om naar de wc te gaan zonder dat er wat uit kwam ect.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo schattig
    Levi zit nu naast me te ontbijten ( ja slechte moeder i know )
    Heeft hij een elmo knuffel mee, die moet ook brood eten en melk drinken :D

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen,
    Suikerboon, welkom

azeb, nee ik niet. Beterschap meid

kaatje levi de uitslaper :D kyani was om kwart ovder 8 dus even wat later als normaal.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier half 10. mama blij :D

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen lieffies!
    (ik ben een stuk kleffer geworden na gister whahaha)

Nou Jill viel na 5 minuten uithuilen bij papa in slaap om 21.30 uur een heeft de hele nacht doorgeslapen. Paar keer horen huilen nog maar sliep weer lekker verder. Ze was wel vroeg wakker, maar dat kwam door een vieze poepluier. Ze zal het vandaag wel inhalen door 3 uur te slapen hihi.

Azeb, oei buikkrampen :( Ik ben ooit zoooooo ziek geweest van filet americain, brrr... Ik wilde trouwens nog zo'n broodje nemen, zag er zooo lekker uit. Heb jaren geen filet gegeten door dat akkefietje.
    We hebben hier in huis ook alledrie een keer het Norovirus gehad, en alledrie anders. Freesiaman hoefde niet te spugen, Jill en ik wel.
    Hoop dat je snel de oude bent.

Suikerboon, welkom hier!!!

Steentje, van harte gefeliciteerd! Je had een topdag gisteren :)

Eva, hoop op positief nieuws vandaag!

Ingeltje, hoe is het met Julian?

Pupke, is Quinnie al wakker? Lekker hoor, knapt hij vast van op.
    En zo slaapt Jill ook heel vaak :)

Zo, mijn tweede week vrij, heeeeerlijk!
    Heb allemaal wilde plannen, maar ik voel toch een pyjamadag aankomen :)

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    jeetje meid al 7 kilo afgevallen :$ gelukkig met de baby alles ok.
    ik hoop dat hij/zij (wil je het weten?) lekker lang blijft zitten.

met mij alles ok. moeheid is gelukkig iets minder.
    en heb woensdag een echo waarop ze hopelijk het geslacht kunnen zien :)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen
    Hier een mama die door haar wekker heen had geslapen en om 8.25 wakker werd van Kate's gehuil :$ :$
    Ben nog brak.. ik heb er meer last an dan Kate want die is vrolijk aan het spelen.. wordt nu stil moment.. ah de tas :p

Kate's lippen zijn nog vuurrood maar haar billen worden steeds lichter.

Mijn vader kan elk moment komen en dan kopje koffie en naar werk

ff denken wat ik nog weet :$

@azeb oei oei heb je een warme kruik in huis om er lekker tegen aan te leggen?

@pupke Quinten weer aan de betere hand super!

Levi en Kyani lekker uitgeslapen :p

Srry ik weet verder niks meer en zit op nieuwe blz dus terugscrollen kan niet :(
    Knuffies en hele fijne dag vandaag!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen,

het was vanmorgen idd weer 6 uur. :( hubbie zijn rug is er niet beter op geworden door het drukke dagje van gisteren staks weer naar de fysio ben benieuwd of ze hem gaan martelen hihi.

over een uurtje hebben we een telefonisch onderzoek van het ciz voor robin zijn pgb. duimen dat het goed gekeurd gaat worden. volgens de artsen verklaringen mag ie nog steeds niet naar een gewoon kdv dus we hopen dat ze daar vanuit gaan. hoop ook dat ze het gelijk kunnen vertellen ipv nog 2 weken afwachten op de uitslag ligt aan de persoon die hem afneemt zeiden ze.

@suikerboon welkom

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, wat is dat ? een rugzakje voor een medisch dagverblijf ofzo ?

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    persoongebondenbudget (pgb) is een vergoeding die wordt gegeven zodat je het medkdv kan betalen of een verpleegkundige kan inhuren voor de extra zorg die in ons geval robin nodig heeft. aangezien hij veel aandacht met eten nodig heeft heeft ie dit altijd gehad alleen de regering heeft de wet veranderd vorig jaar en nu worden pgb's weer bekeken de regels zijn veranderd en sommige hebben nu geen recht meer erop etc.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow oke,
    Op zich wel goed dat er nog eens naar gekeken wordt. Geloof dat er genoeg mensen gebruik van maken die er eigenlijk geen recht op hebben.
    Maar zijn er plannen om Robin naar een med. kdv te doen of blijft jij thuis tot hij naar de basisschool gaat ?

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nee robin gaat niet naar een med kdv die is hier niet in dordrecht alleen in rotterdam. in het begin zeiden ze je kan hem ook met een taxi laten brengen maar dat ga ik dus nooit doen met zo'n kleintje alleen brrr. je kan zelf verschillende invullingen geven aan het budget. aangezien ik zelf verpleegkundige achtergrond heb kon dit gelukkig. als het pgb afgekeurd wordt moeten we dus gaan kijken hoe we dat gaan regelen aangezien de artsen hem niet naar een gewoon kdv willen en ik dan niet meer 100% thuis kan blijven voor hem. maar als het goed gekeurd wordt blijf ik idd thuis zolang het kan met hem en ook op de peuterspeelzaal heb ik al afspraken gemaakt dat ik mee ga met hem iig de eerste periode tot ik genoeg "vertrouwen" heb dat het goed gaat.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hallo dames, ik was jullie kwijt!!

15. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Bed na bevalling: hier eerste dagen alleen bed, wc en douche gezien. Ik had veel last van mijn hechtingen toen die de 5e dag eruit zijn gehaald begon mijn leven weer een beetje ;)

Zingen: hier niet hoor

Lola: havermout kun je in de supermarkt vinden bij de cruesli enzo. Hielp hier ook goed!

Meeting: geslaagd dus, jammer dat wij er niet bij konden zijn. Ik ga zo even foto' s op andere forum kijken.

Las dat er een paar zieken zijn: beterschap!

Nikky, wat vervelend dat je nog steeds zo ziek bent. Hier gaat het prima, ook erg misselijk geweest, maar gelukkig is dat nu weer een stuk minder!

Suikerboon, welkom!

Eva, ik duim voor je dat de kijkers een bod doen!

Tweety, hoop dat je het recht op pgb blijft houden.

Zo ik ben weer bij, ik liep 2 dagen achter hihi.

Ik heb me vanochtend maar ziekgemeld. Vanacht slecht geslapen. Ilse heeft veel gehuild, geen idee wat er was en ik lag wakker van mijn verkoudheid en was misselijk.

Heb ook het idee, dat ik iets te veel heb gedaan afgelopen tijd en mezelf een beetje voorbij ben gelopen. Afgelopen weekend ook weer druk weekend gehad, vol met leuke dingen, maar misschien een beetje teveel dus.

Vandaag dus maar even een dagje rustig aan en dan ben ik hopelijk morgen weer opgeknapt...

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Beterschap Hummelke!
    Ik heb me toen de eerste paar weken ook vaak ziekgemeld of ik begon later.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hummelke beterschap meis.

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hummelke beterschap.

telefoontje is geweest nu afwachten :( kan ik zo slecht he of ben zo zenuwachtig.

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Steen, gefeliciteerd met je verjaardag!!! :) :) :)

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    steen gefliciflapstaart :)

Deel Deze Pagina