Kaatje ik heb ook zo een shirt gehad. Wel alweer een tijd terug. Rokje leuk ik heb er ok 1 mee rnie tgeoneg voor mij.
Ziet er leuk uit hoor Kaatje! Ik heb pasgeleden ook zo'n shirt gekocht en bevalt me goed. Bedekt alle probleemzones.
Queen, schattige foto weer. De enige augurk die Levi wel eens op is , zijn van de mac maar die spuugt hij uit
Is toch te gek voor woorden Vrouw vindt pasgeboren meisje op straat - Binnenland - Alphen.cc compact compleet
Vind het echt te gek voor woorden. Dat je niet gewenst zwanger raakt, dat kan. Ben je tegen abortus, dat kan.. Maar dan zijn er verdomme nog tig andere mogelijkheden waar je voor kan kiezen. Waarschijnlijk vinden ze de moeder nooit en anders wordt het wel weer op ontoerekeningsvatbaar gegooid
vorige week ook al een meisje bij een ha voor de deur neer gelegt een meisje van 1 dag oud. voor diegene die aan het duimen waren we hebben de uitslag binnen en die was positief. robin heeft nu een jaar om weer op krachten te komen en alles goed te kunnen gaan eten zonder gekke incidenten, verslikkingen en zh opnames.
Zo Femke heeft vanmiddag even bij geslapen, die hebben we na 3 uur en een kwartier maar wakker gemaakt, mijn ouders zijn gezellig op visite geweest. Ik heb al een mooi paastafeltje gemaakt, helemaal gezellig! Alleen een beetje jammer dat het nu dan weer regent... @Tweety, goed nieuws! @Jannes, fijn dat alles weer goed was! @Azeb, beterschap! @Freesia, wij trekken ook altijd alle aandacht in de supermarkt, hihi Ik moet er altijd wel om lachen, en de rest gelukkig ook Fijne avond!
Jannes, fijn dat alles goed was bij VK, ik zie nu pas dat jij de 37 weken alweer gepasseerd bent, gaat hard zeg. Kaatje, ziet er leuk uit, ik hoop dat het past! Queen, heb ik Ilse nog nooit laten proeven augurken, heb ik ook eigenlijk nooit in huis. Grappig dat ze dat zure lekker vindt. Bij de Mac zijn we nog nooit geweest met Ilse...misschien toch eens doen, ben benieuwd of ze er wat aan vindt. Tweety, fijn dat de uitslag positief is, weer een geruststelling! Ilse wilde niet echt eten vanavond. Is ook weer flink aan het hoesten. En had op kdv ook moeite gehad met slapen, dus ik vrees het ergste voor onze nacht. Dus straks lekker op tijd naar bed! Oh ja net weer flink kunnen poetsen. Ik struikelde over een stoelpoot en gooide zo een bord van mijn nieuwe servies op de grond en ook het bakje met yoghurt dat Ilse niet wilde opeten, lag echt meters ver haha! Heb er een snelle beurt van gemaakt, want morgen komt de poetsvrouw voor het eerst. Heerlijk!
Haai! Ben ik toch nog even voor ik de douche instap en weer weg ben... Makelaar belde, mensen zien er vanaf omdat we geen schuur hebben. (hebben alleen een klein halletjes waar plaats is voor 2 fietsen) Maar ook had er nóg iemand gebeld die graag onze woning wilde bezichtigen, die komt/komen a.s. donderdag...dus weer in spanning zitten..... Wel bijgelezen maar even geen tijd om te reageren...misschien later vanavond nog even online.