kon het even niet laten wow verbaas mij ehct wa tjij nu opkan hoor Ik was blij dat toenik zwanegr was da tik mijn avond eten erin kreeg! Savonds na eten kreeg ik er vaak neits meer in hoor! En nee kwam er niet uit! Zo nu ben ik echt weg als gesprek nu afgerond kan wordne op msn haha
Goedenavond ladies! Grey's was spannend en leuk! geen tranentrekker deze keer @Steen GEFELICITEERD!!! hoe was het? *gezellig 8)* @nikky tuurlijk je blijft een sept mama en zelfs nieuwelingen zijn welkom! doe niet zo gek @cossy super bummer dat jullie het vandaag neit konden zien maar wel een PRACHTIGE echo gekregen!! @tweety ligt eraan. Het was vor Kate met 16w5d toch net iets te vroeg.. de piemeltje moest nog terug trekken Super nieuws over Robin! @freesia ooh geweldig een echte antwoord! nu wachten dat zij het weer doet en dan weet je 100% dat het geen papagaai actie was @queen veel plezier morgen! Paul en ik zijn er wel mee eens vaker zulke dingen te gaan doen.. nu kijken in de buurt @azeb gelukkig niks alarmerend, maar niet minder leuk om, knuffs! @missy je hebt mijn vraag gemist hoe was de gesprek? @jannes goedgekeurd 8) waar is die stoel foto? *edit* ooh wat leuk!! gedumpte beebs brrrrr lijkt wel amerika zo Vaak zijn het jonge/tiener meiden die ten einde raad zijn en zien alleen dit als redmiddel of weet ik veel wat.. voor mij oud nieuws maar raakt wel mij altijd @hummelke oef doe je wel voorzichtig! @eva jammer van stel nr 1! nu duimen op stel 2! milly las ook een stukje van in de telegraaf ik hoop dat zij toch ergens nog in leven is!! wel erg stom dat de sms dienst pas té laat eruit is gegaan *hoop vloek woorden * @wupje leuk dat je gekozen bent!! lijkt mij een hoop werk maar mega leuk en dan ook op een feest ben je zo trots 8) @ingeltje knuffs! @foover gefeli met jouw mama! whahaha Queen is geweldig ZWANGERSCAHPSVERLOF hoorde vandaag op het werk dat het verlengd wordt!! Heeft in het krant gestaan blijkbaar? De ene zei dat het van 16 naar 20 weken ging en de andere had voer 12+12 weken? Weten jullie hier wat van? Ik vind het zowieso een goed plan! Hoef geen extra vakantie dagen te gebruiken
whahaha zal een stunt zijn zeg. mijn taartjes zijn natuurlijk wel erg lekker. maar 1500 man is wel heul veul.
@parr er was al een sms in de omgeving hier verstuurd door de dordtse politie begreep ik idd het amber alert kwam pas de dag erna vrij kreeg hem ook pas rond een uur of 3 ofzo. ik had het toen inmiddels al wel gehoord. ik vrees echt met grote vrezen voor het meisje
Ik heb verschillende sites bekeken en gezien dat op de agenda van de EU geplaatst is. Ze proberen een minimum van 20 weken af te spreken (is nu 14 weken, dus NL zit al 2 weken extra) en voor vaders 2 weken verlof. Laatste berichten die ik overal zie zijn van eind feb en begin maart van dit jaar.. kan nergens vinden dat het er door is.. hoop het wel natuurlijk, maar zal voor mij wel te laat komen denk ik.
waar staat dat van het zwangerschapsverlof? ik wist wel dat er plannen waren maar had nog nooit gehoord dat het ook daadwerkelijk doorgang zou vinden het verbaast me ook omdat het kabinet nu helemaal nergens beslissingen over kan/mag nemen omdat het demissionair is.... maar als het wel zo is ga ik natuurlijk heel erg blij worden!
heb het gelezen, zijn plannen die in het najaar worden besproken door Brussel dus echt snel zal het wel niet veranderen
In de EP-commissie Vrouwenrechten werden dinsdagavond'(edit Ingelte: ergens in februari) beide voorstellen - 20 weken zwangerschapsverlof en 2 weken vaderschapsverlof aangenomen. Eind maart wordt er in een plenaire zitting in het Europees parlement over gestemd. Vervolgens buigen EU-ministers zich over de voorstellen.
???? Op nu.nl stond dat Donner (?? vergeten) pas een beslissing neemt na het advies van de commissie dit najaar.
zal er ivm het demissionair van ons iig in nederland nog wel niet behandeld worden tot na de verkiezingen.
Hey Wupje, je was vlakbij mij en Aimar in de buurt. Aimar's KDV zit een in een zijstraatje van de Utrechtse weg (bij het ziekenhuis) en waar ik werk zit rechts van de stichtse rotonde, dus iets verder. @ Steen: nog gefeliciteerd! Meiden ik lees nog even het andere forum en dan ga ik slapen. Morgen een kort ochtendje voor mijzelf, dan met Aimar naar de fysio (zullen wel binnen 1 minuut weer buiten staan aangezien meneertje wel heeft laten zien dat hij kan lopen...), 's middags even het dorp in samen met mijn mams en een kopje thee doen bij mijn tante. Slaap lekker allemaal!
he balen ik hoopte dat het gauw zou ingaan voor diegenen die nu nog zwanger zijn! Iig hoop ik dat ik het mee mag maken En vooral die 2 weken voor de vaders!!! Ik hoor van zoveel dat hun dat willen!!! Maar wel vaag omdat mijn collega's het onlangs in de krant lazen, alleen idd geen datum bij..
Ik had een tijd geleden idd ook iets in de krant zien staan over langer zwangerschapsverlof. Ik ben voor ! zeker voor dat de vader ook 2 weken krijgt. Ik ga ook off. Zijn op het moment helemaal verslaafd aan mario bros op de wii haha. Morgenochtend naar het cb. Truste
Goedemorgen. Parr.dat zag ik vanochtend ook. Ze heeft sowieso niets kunnen lezen nog want heb haar net pas geaccepteerd en gelijk op de ban lijst gezet. toen een mailtje gestuurd met de vraag wie ze is
Ik ken haar naam wel ergens van! Volgens mij is het een oud-meeschrijver! Julian is nog steeds ziek. Net mijn werk afgebeld.. geloof dat die niet zo blij waren Gijs is gisteren thuis gebleven, morgen zal hij ook thuisblijven zonodig. Julian voelt wel warm aan, maar geen koorts nog. Oei hij schijt nu onder mij de luier vol.. rennen denk ik!!
Hmm viel mee, normale poep het klonk nogal flodderig hihihi Ik heb hem er maar weer ingelegd, hij is erg hangerig en moe. Denk dat ik er ook maar weer inkruip.
Ahh arme Julian. Nou ja is even pech voor je werk hoor. Ziek kind gaat voor. En gijs kan moeilijk de hele week thuis blijven.