<gaaaaaappppp> Nou Jill heeft netjes doorgeslapen, op 1 huilsessie na. Maar mama was 1432 x wakker :x Moest er ook 3 x uit om te piesen Ik leek wel zwanger Ik dacht lekker uit te rusten in mijn vakantie, maar wat een tegenvaller is dat. Er is steeds wel wat en ook al slaap ik een hele nacht door, ben ik nog doodmoe als ik wakker word. Maar goed, hoop dat de lente me er doorheen trekt Jill viel vanmorgen nog even uit ons bed, niet hard maar papa stond meteen weer boven We hebben houten vloeren dus dat klinkt altijd erger dan het is 8) Hier alleen schoonmaakklussen op de agenda voor vandaag en een chronisch gebrek aan zin
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen. Mijn vriend kwam om 2 uur thuis en ik heb hem niet eens gehoord Komt denk ik omdat ik normaal toch lichter slaap als Aimar thuis is. Vannacht was hij bij oma en dan slaap ik véél dieper. Geen DC verder....
Godemorgen allemaal! Haak hier weer in, zag dat jullie tussen zondagavond en gisteravond 21 pagina's hebben volgepend... Heb ook niets bijzonders te melden eigenlijk. Emma heeft nu naast de waterpokken een flinke verkoudheid te pakken, net als haar grote zus. Maar waar Emma geen lucht krijgt, hoest Jasmijn de longen uit haar lijf. Dus hier ook geen geweldigige nachten. Jasmijn slaapt wel lekker door, maar ik word wel wakker van haar gehoest. Emma is wel verschillende keren wakker geworden en is nu ook niet in een heel best humeur...
Hallo Nou Levi is helemaal goed gekeurd. Ze was meer dan te spreken. Hij is nu 11.3 kg en 82 cm Freesia beroerd geslapen dus, Eva daarin tegen een heerlijke nacht gehad Lola, dikke knuff voor Emma en Jasmijn
Staat er net een meneer van de Dierenbescherming voor de deur Die had melding gehad van een hele magere hond en of hij die even mocht zien Echt, het is dat het achteraf zo lachwekkend is, maar ik schrok me de pleuris Okee, onze Spaanse windhond Fly is een erg slanke dame, maar dat is het ras Om een heel lang verhaal kort te maken, hij trekt de melding acuut in en we hebben nog gezellig over dieren gebabbeld. Het was nog een ontzettend lekker ding ook 8) Werd er helemaal bibberig van
Nou ja zeg. heerlijk weer die mensen die klagen maar dan niet even verder kijken dan hun neus lang is.
Jemig!! Freesia gaat bijna de boeken in als dierenmishandelaar! Het is eigenlijk helemaal niet leuk, maar lachwekkend als je nagaat hoeveel je van je beessies houdt.. en ook nog een lekker ding!! Hmmm
De dikke en de dunne, zoals ik ze altijd noem Fly, Spaanse Galgo van minstens 10 jaar (weten we niet precies, want ze is geadopteerd) en Boerenfoks Milo van bijna 15.
Ik heb ook even Freesiaman moeten bellen, moest het effe kwijt. Maar goed, hij zag de kattenren van ruim 400 euro en de blokhut van de hondjes en wist genoeg
Nou eigenlijk vind ik het wel goed hoor, dat iemand zich er druk om maakt. Hoop wel dat dit bezoekje terug gekoppeld wordt naar die mensen. (ik was echt zoooooo bang dat hij kwam voor het blaffen , maar daar gaat de DB natuurlijk helemaal niet over)
Nee tuurlijk is ook wel goed dat mensen er op letten. Als ik een verwaarloosde hond zou zien, en zou weten waar hij woont zou ik ook wel melding maken,maar zou wel eerst even kijken of het misschien met een hondenras ofzo te maken kan hebben.
Ik geloof dat ik het eigenlijk wel goed vind.. iemand met een goed hart en liefde voor dieren waarschijnlijk (of een vervelend iemand die gewoon wil zeiken, dat kan ook natuurlijk, maar ik ben van het positieve hihi) En ze hadden niet geklaagd over een kat die helemaal kaalgeschoren was?
Hahaha! Jammergenoeg liet die kale zich natuurlijk niet zien. Die lag te smoren in zijn houten kist, speciaal voor hem in elkaar getimmerd door baasje
Pffft, zou me inderdaad ook rot schrikken! Maar wél goed om te weten dat een melding - al was het in jouw geval een onterechte - serieus wordt genomen...
Hey meiden! Ik heb vandaag mijn mamadagje aangezien ik gisteren gewerkt heb. Ik heb vanochtend echt ongelooflijk veel lol gehad met Kyano. Hij was zo super vrolijk en amuseerde zich echt met alles. Zo lief. En verder om de kleinste gekke dingetjes lachen. Doet mama goed zo'n ochtend (die overigens veel te vroeg begon, om 5.50 uur al ) Hoe houdt die kleine dat toch vol, hij ligt er nu vanaf 11.45 uur pas in . Mijn duracelbatterij'tje heeft weinig slaap nodig Parr zou gaaf zijn als zwangerschapsverlof verlengd wordt. Ik heb er nog niks over gehoord. Eerst maar eens zwanger zien te worden Maar vooral het vaderschapsverlof van 2 weken hoop ik dat er door komt. Hubbie heeft het bij zijn vorige werkgever wel gekregen en dat was zo fijn. Nu bij deze werkgever is het nog niet ingevoerd dus hopelijk gebeurd dat snel. Gebeurtenissen rondom Milly echt vreselijk zoiets . Wat moet die moeder zich ten einde raad voelen (en de rest van de familie natuurlijk ook) Ik hoop dat ze nog levend gevonden wordt maar vrees ook het ergste. Eva ik heb idd nog aan jullie gedacht toen ik er liep! Jammer dat we allebei aan het werk moesten anders hadden we koffie kunnen drinken Ingeltje groot gelijk dat jij ook een dag thuis blijft. Sterkte met de zieke man! Kaatje super Levi weer helemaal goedgekeurd! Lola oef zwaar dus zon gebroken nacht Freesia hmm als dat lekker ding vaker komt, mogen mensen nog wel eens een keer onterecht klagen toch ? Wat een lieve foto van jouw droppies! Ik moet hier nu eerst even de huiskamer opruimen, want het is een bende
@freesia jeetje das idd ff schrikken. wat zullen die mensen stom op hun neus kijken als ze horen dat het bij het ras hoort. @wupje suc6 met opruimen. had je mijn mailtje nog gekregen weet niet of het gelukt is haha.
Helemaal leuk. Eerst kwam vanochtend mijn rokje ( geloof dat hij nog past ook ) en net weer een pakje,maar had niets besteld. Schrijf wel eens reviews op ciao, en nu kreeg ik dus als dank een pakket. Een schoudertas, een schrijfblok, een usb stik en een usb houder. Erg leuk !