september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: heftig verhaal zeg! Ik hoop dat je ondanks deze roerige start snel van alle kindjes kunt genieten.

@Freesia: ik snap dat je je bent rotgeschrokken! Goed dat ze het natrekken, maar ook goed dat ze de klacht meteen neerleggen.

@Ingeltje: hmmm, vreemd... Ik ben benieuwd of jullie er achter komen wat Julian heeft.

@Yule: fijn dat Raven helemaal is goedgekeurd! Ik hoop dat ze snel geen last meer heeft van haar onderkantje.

@Tweety: smakelijk eten!

@Parr: wat heb je toch hard gepeotst vandaag, ik ben trots op je!

@Wupje: klinkt als een heerlijke ochtend met Kyano.

@Kaatje: wauw, het is al een echte kunstenaar, die Levi!

@Lola: beterschap voor de verkouden meisjes!

Verder gaat mijn geheugen helaas niet...

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nou, het virus waart goed rond hier. Chris is vannacht erg ziek geweest, heeft al zijn eten er in omgekeerde volgorde weer uit zien komen ;). Vanochtend voelde hij zich best goed dus hij is gewoon gaan weken, bikkel dat 'ie is... Ik ben al twee dagen misselijk (gelukkig (nog) niet gespuugd, klop, klop, klop) en heb nu ineens onwijs last van mijn darmen. Ik zal jullie verdere details besparen, maar fijn is het niet. Quinten is ook nog niet helemaal in orde dus ik heb hem voor morgen al afgemeld op het kdv. Ik hoorde van een leidster dat het vreselijk heerst, het halve kdv is ziek. Ik heb morgen vrij gepakt zodat ik lekker kan knuffelen met Quinten, dat is nog altijd het beste medicijn.

Wellicht tot later!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, wat lief zeg!!!

Pupke, beterschap voor de komplete ziekenboeg daar.

Parr, jemig wat ben JIJ goed zeg! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen :p

DC: Jill vertikte het om mijn lekkere andijvie stamppot te eten ;)
    Dus toen maar wat meer toetje gegeven en ze zit nu in bad.

Kijken hoe het inslapen gaat vanavond...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo klaar met eten, smoeder bleef ook eten.

Freesia, lief he :D Hoop dat Jill snel inslaapt vandaag.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje die was lekker :) we hadden de paprika variant geloof ik haha.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden....

Hier een verdrietig berichtje... :(

Vanmorgen toen ik mijn vader in alle vrolijkheid smste om mijn kleine zusje te feliciteren met haar 2de verjaardag werd ik om half 11 gebeld met het hele diepe verdrietige bericht dat mijn Opa gistere is gaan slapen en niet meer wakker is geworden... :( :(

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    #408 Pupke, 16 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
    @Miracle: meissie toch, gecondoleerd met het overlijden van je opa...

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle gecondoleerd met je opa *knuff*

10. @funny jeetje wat heftig, hopelijk komt de bv snel op gang en heeft de lk een goede oplossing
    verder goed uitrusten!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    #411 Hartediefje1988, 16 mrt 2010
    freesia dierenbescherming voor de deur :( gelukkig foute melding.
    Mooie foto van je doggies.

kaatje avifauna was erg leuk. Maar wilde je even zeggen dat er nu niet veel te zien valt en de horeca gelegenheden allemaal dicht zijn! Je kan wel je kind vershconen maar meet neit! Als je wilt eten/drinken moet je naar van der valk wat ernaast zit (hebben overigens heerlijke krokketten ingeltje!!!!).
    Het voederen van die vogeltjes is alleen smiddags van half2 tot half 3.
    Zo wilde het je alleen even zeggen, weet niet of je het wist. En ik wee tniet of het in het weekend ok hetzelfde is.
    Overigens was het binnen spelen ook dicht. Buiten wel open maar de grote glijbanen niet wegens restauratie.
    Wel krijg je ene kortingsbon van 50% op volgende bezoek ;).
    Kaatje leuke foto van levi de schilder.

funny me, wat heftig allemaal zeg. Wel minder da tluca nog neit goed aan de borst wil drinken.
    En kolfen elke 2uur is wel zwaar. Respect meid hiervoor.
    Dikke knuff.
    Wat is Luca toch een schatje met lekkere volle wangetjes :D

Miracle, ow bah dat zijn geen leuke berichten meid. Gecondoleerd en dikke knuff

Alle mama's en kindjes die niet lekker zijn dikke knuff en snel beter worden

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Miracle, agos... Sterkte meis en gecondoleerd. Knuffel voor jou.

13. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, nee geen compleet servies meer, maar morgen meteen even bijhalen nu het nog in het assortiment is. Ilse heeft vanacht als een roosje geslapen en mama ook...Flink verwend met pakjes dus.

Eva, jammer dat die mensen zijn afgehaakt, maar er is dus weer hoop voor donderdag!

Jannes, wat een mooi stoeltje!

Beterschap voor alle zieken!

Wupje, leuk feest organiseren voor je collega's.

Parr, volgens mij naar 20 weken en er zijn ook plannen voor 2 weken voor de mannen na de bevalling, maar volgens mij is het nog niet echt besloten... Voor mij dus te laat denk ik, alhoewel ik 16 weken vorige keer lang genoeg vond.

Funny, tjee zeg wat een verhaal en echt enorm balen dat Luca nog niet goed drinkt, ik heb respect voor je dat je blijft volhouden en om de 2 uur gaat kolven...Hoe vinden de meiden het?

BV: hier ga ik ook deze keer voor BV. Maar bij Ilse verliep dat ook heel soepel, totdat ze 5.5 maand en we allebei griep met heel hoge koorts kregen, dat deed de das om voor mijn productie. Toen dus gaan afbouwen en bijvoeden. Heb uiteindelijk 7 maanden BV gegeven, waarvan 4 maanden gekolfd op mijn werk. Zie er enigzins tegenop, maar vindt het heel belangrijk en het zou niet goed voelen om het nu niet te doen...

Yule, balen dat je pas donderdag terecht kan, hoop dat het meevalt.

Mircale, gecondoleerd.

Vanacht heeft Ilse dus heerlijk doorgeslapen en mama ook. Maar toch nog erg moe vandaag. Wel gewoon gaan werken. Daarna pas laat uit werk, ilse ophalen, koken en uitpuffen. Wel lekker op zo'n dag dat je in een schoon huis thuiskomt! Ilse wilde voor de tweede dag op een rij nauwelijks eten, zal wel weer een fase zijn...

Zometeen weer sporten en dan morgen maar eens goed uitrusten en van het weer genieten!

14. @miracle ook hier nog een keer geconcoleerd en sterkte!!!

verder wel terug gelezen maar ga zo op de bank crashen ben moe,
    hard gewerkt en functioneringsgesprek gehad.
    alles prima hoor, ik mag nog blijven haha

julia hoest nog veel maar verder is ze weer lekker vrolijk en ondeugend, net gezellig samen gedouched
    morgen nog een dagje werken en dan weekend

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Trouwens: Jill slaaaaaaappptt!!! :D
    Oh, sttttttttt...... :p

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #416 Eva1983, 16 mrt 2010
    @ Funny: hey wat goed om wat van je te horen! En wat een heftig verhaal zeg! Rust maar goed uit (voor zover dat kan met een kleintje en 2 dreumesen) Gelukkig zijn de meiden bij opa en oma meer dan welkom en wordt er goed voor ze gezorgd. Ik hoop dat de BV snel beter gaat. Knuffel voor jou!

@ Miracle: Gecondoleerd met je opa. Wat rot dat zijn sterfdag nu op de verjaardag van je kleine zusje is.

@ Pupke: beterschap voor jullie alledrie :( Ik hoop dat jullie snel opknappen.

@ Ingeltje: aaaah Julian nog steeds zulke hoge koorts. Ik zou morgen ook even de HA bellen. Enne goed zeg, de aardappelen zellug geschild :D

@ Yule: fijn dat Raven weer is goedgekeurd!

@ Kaatje: ook Levi weer door de APK heen! Joepie! En wat een leuk filmpje van je kleine Picasso!

DC:
    Nou vanmorgen dus met Aimar bij de fysio geweest. Ik dacht eerst dat ik misschien beter af had kunnen bellen aangezien Aimar nu stapjes los zet, maar toch goed dat we er waren. Aimar blijkt namelijk nog steeds een voorkeur voor zijn rechterbeen te hebben, waardoor de ontwikkeling van zijn linkerbeen iets achterblijft. Zo draait hij altijd rechtsom, zowel zittend als staand. Stapt hij altijd eerst met rechts om op te staan en ook de traptredes stapt hij eerst met rechts. En soms tijgert hij nog (is lekker snel ;)) en dan laat hij zijn linkerbeen nog steeds hangen. Dus wat trucjes gekregen om links te gaan stimuleren. En vooral niet teveel laten stappen :$ maar juist zijwaarts langs de tafel laten lopen zodat de buitenste voetspieren gestimuleerd worden. Verder was ze heel tevreden over de snelheid waarmee hij vooruit is gegaan sinds de vorige keer (december). In juni moeten we nog eens terugkomen.

Vanmiddag bij mijn tante op bezoek geweest. Was erg gezellig, ik was alleen speelgoed voor Aimar vergeten mee te nemen, maar hij heeft zich goed vermaakt met mijn agenda, papieren zakdoekjes en met rondjes om de tafel lopen. Wel was hij niet erg gecharmeerd van hun springerige jonge hondje, tranen met tuiten huilde hij als het beestje te dicht in de buurt kwam ;) Gelukkig is onze kat niet zo springerig, die wordt eerder gek van een 'springerige' Aimar!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pupke oef :S heeeeel veel beterschap! ik hoop dat jij de dans alsnog ontspringt!

@kaatje oooh lief!

@miracle ach jee meid :( gecondoleerd met jou opa! KNUFFS

@queen oef beetje tegengevallen dus, wel fijn een coupon voor de volgende keer

@hummelke dat is zeker fijn dat je niet ook nog op moet gaan ruimen 8)

@anno nog geliefd op eht werk dus :p

@freesia oooh zij slaapt!!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia stttt sorry ff gillen hoor

milly ze zijn een huis aan het door zoeken in dezelde straat als waar ze woonde en ze schijnen belangrijke info gekregen te hebben !!!!!!!!! o zou het nu dan toch echt zo zijn dat ze een spoor hebben

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dat méén je niet! sommige mensen...hihi maar wel dus een lekker ding over de vloer, ook niet verkeerd!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dankjullie wel meiden , doet me goed !

Ik had hem afgelopen vrijdag nog aan de telefoon , hij lag toen in het ZH en mocht die dag ( of de volgende dag ) terug naar huis. Vanuit daaruit is ie naar het verzorgingstehuis gegaan waar hij de laatste jaartjes zou doorbrengen.
    We zagen hem wel al langzaam aftakelen , hij begon te dementeren en klonk heel verwarrend. Gelukkig wist hij allemaal nog wie wij waren en heeft hij niet geleden....

Ik vind het voor mijn zusje ook heel sneu maar "Gelukkig " snapt ze het nu nog niet...
    Haar verjaardagsfeestje van zaterdag gaat niet door ( heel begrijpelijk ) maar hubje en ik gaan er toch heen , zoiezo om wat dingetjes te bespreken maar ook voor haar verjaardag.

Ondanks dit grote verdriet mag zij niet vergeten worden.

Voor mijn Pa zal het nu wel zwaar gaan worden.... Mijn Opa was het laatste wat hij nog had ( mijn oma is een paar jaar gelede overleden ) en nu moet het straks zijn ouderlijke huis , daar waar ze al woonde toen hij en me oom klein waren , leeg gaan maken en verkopen...
    Gelukkig heeft ie veel steun om zich heen en aan ons , wij slepen hem er wel doorheen...

Deel Deze Pagina