Oja ik had toch laatst gesolliciteerd??? Ik ben niet geselecteerd Jammer, ik had niet de illusie dat ik de baan zou krijgen maar had het leuk gevonden om op gesprek te mogen komen....naja...tis niet anders.
meid wat een heftig verhaal zeg! Wat een heerlijk mannetje is Luca! Ik hoop dat je snel kan genieten van jullie gezinnetje! Knuff
@ Queen: ik? Yule's echte naam gebruikt??? Dat zou ik nóóóóóít doen........ oeps....maar is veranderd nu!
zwaaiiii, ik heb weer een dagje gewerkt. daarna bij mijn ouders wezen eten. Tja, en verder eigenlijk weinig nieuws. Morgenvroeg weer zwemmen, wij gaan zo een filmpje kijken! Fijne avond.
Zooo ik heb niks gelezen over kroketten, las wel dat Queen een leuke dag heeft gehad, dat Hummelke nog steeds flink moe is.. knuff, dat Jill slaapt... sssstttt... , dat Aimar eigenlijk de échte hondenhater is in ons midden, in tegenstelling tot Freesia, dat Pupke nog een boel ziekenboeggedoe thuis heeft , dat Eva helaas niet door de sollicitatie is (jammer meis)..., en dat Steen nog even langs kwam wippelen!
Zo ik ben weer bij. Jeetje wat kunnen jullie veel kletsen!! @Parr: jeetje wat heb jij veel gepoetst. Voel me nu echt een luie doos met een hulp. Heb in jaren niet gedaan wat jij in een dag doet. @Ingeltje: huil jij ook weleens een dag niet? @Kaatje: wat een schattige foto van Levi! @Eva: jammer dat je niet op gesprek mag komen. @Miracle: gecondoleerd met je opa!! Veel sterkte, ook voor je vader. @Freesia: Zou me kapot schrikken met de DB aan de deur. Gelukkig zag die persoon meteen dat het allemaal goed zit. @Tweety: o hopelijk komen ze meer te weten. @Pupke: beterschap met je ziekenboeg. En jouw Hello Kitty boekje is nog steeds favoriet. Het liefst van 's ochtends tot 's avonds en alles benoemen wat ze "inplakt". @Wupje: o heerlijk zo'n feest organiseren. Onze afdeling is ook een personeelsfeest voor 8000 man aan het organiseren voor eind april in het Gelderdome. Wordt geweldig. Ga jij eigenlijk @Ingeltje? @Yule: o wat zielig voor Raven. Het klinkt al pijnlijk. @Queen: klinkt als een ongezellig park waar alles dicht is. Volgende keer beter. Ik ben vandaag met Sara bij een vriendin in Montfort op bezoek geweest (regio Roermond). Wij lekker bijkletsen en Sara met haar zoontje van 2 spelen. En nu is het me-time. S is naar een vriend, Sara ligt in bed en ik heb van een vriendin 5 seizoenen Gooische Vrouwen op DVD gekeken, dus daar ga ik nu heerlijk naar kijken.
Ehmm.. de afgelopen 29 weken niet denk ik ik vind het ook wel eens tijd dat het opdroogt.. hou geen vruchtwater meer over straks..
Sorry, DC Vandaag naar het CB geweest, wat een stom bezoek zeg!! :x Ten eerste Rayyans gewicht dus. (Hoewel het nog veel erger kon, hij is nu 12,5 kilo.) Ze zei eerst dat ze dacht dat het gewoon nog babyvet was en dat ze dat kon zien aan zijn bouw en dat het er vanzelf wel af zou gaan etc. Maar toen vroeg ze of hij een goede eter was, en ik met mijn stomme kop zei ja hij eet erg goed. Dus toen kreeg ik een hele preek over dat hij gewone hoeveelheden moet eten en niet te veel tussendoortjes etc Want in jullie cultuur is het toch zo dat er altijd meer op tafel staat dan er gegeten kan worden. Ik zeg: wij doen dat niet hoor. Alsof ze me niet hoorde: Ja en bij jullie cultuur staat er ook altijd wat lekkers te eten op tafel en dat wordt ook niet weggehaald dan. Ik zeg: bij ons thuis niet. En toen zei ik dat Rayyan als tussendoortjes 1 of 2 stuks fruit eet en een koekje of rozijntjes. En dat hij juist veel at van de normale maaltijden, niet van tussendoortjes. Oh brood enzo? vraagt ze. Ja zeg ik, bijvoorbeeld. Ja maar dan ligt het aan het beleg hoor, dan doet u er te veel beleg op. Ik was echt boos (al na die opmerkingen over onze cultuur) en wilde eigenlijk niets meer zeggen maar ik had het gevoel alsof ik me steeds moest verdedigen. Ik zeg nog: maar vaak eet hij ook droog brood. Maar ik praatte gewoon tegen een muur :x Toen was de fijne motoriek ook niet goed omdat Rayyan niet een ieniemini houten blokje van 3 cm op een ander blokje legde. Ja, dat deed hij wel, maar dan bleef hij erop drukken en liet het niet los. Ik zei nog: misschien is dat omdat we thuis duplo hebben en dat klik je op elkaar. Nee hoor dat is het niet zei ze :x Toen vroeg ze of Rayyan goed uit een normale beker kon drinken. Ik zei: nou er loopt wel wat langs de zijkant van zijn mond. Zij: "ja en ik zie dat hij ook redelijk wat kwijlt. Dan zijn zijn mondspieren niet goed ontwikkeld. Ze ging toen een foldertje halen met allerlei mond-oefeningen en ging toen de oefeningen uitleggen, dat ik aaaa eeeeee iiiiiix ofzo moest oefenen met Rayyan en nog allerlei andere dingen En dat hij eigenlijk alleen nog maar uit een rietjesbeker mag drinken of een gewone beker, om te leren dat hij zijn lippen meer moet tuiten, zegmaar. Pfff ik voelde me echt naar toen ik daar vandaar kwam alsof er vanalles mis was. Terwijl dat toch allemaal wel meevalt?? Heb meteen allerlei troostvoedsel gekocht en een stapel bladen. Stom mens! :x