freesia heb je geaccepteerd zie nu pas maar via gsm had ik wel al mailtje maar kan niet via daar accepteren.
Queen, ja bizar, wij waren nog geen vriendjes op haaifs! Wupje, ik heb ook geen bal zin Moet even een babyarmbandje voor een vriendin repareren, wil in de zon zitten! (hm, kralen in de zon, idee )
@Wupje, oe dan heb jij vast al een hele strakke buik! Ik hou ook al vaak zat mijn buik in, maar hou nog steeds dat flubberige aan de onderkant. Hoe kom ik daar vanaf dan? Ik ga nu weer lijnen en wil toch wel 10kg kwijt.. Ben bang dat ik dan nog meer los vel ga overhouden. @Freesia, thnx voor het opzoeken! Ik had inderdaad al eens zoiets gehoord. Zal het donderdag eens vragen bij de KNO, want die adviseerde juist wel zijn speen nog te geven om de druk van zijn oren eraf te "zuigen". Kreeg wel de tip om van VSM die neusspray te halen, die schijnt ook erg goed te werken voor de oren en is homeopatisch.
@ Pisum, een sociaal heeft te maken met reorganisatie en samenhangend collectief ontslag enzo. Dat het allemaal netjes geregeld is. @ Missy, ik had er al vaker van gehoord en nu ik net Googelde, kwam ik nog veel meer info tegen. Lijkt me dus raar als een KNO arts dat niet zou weten Oh en dat buikflubbeltje gaat nooooooit meer weg. Tja, ik kan het niet mooier maken dan het is, sorry
@Freesia, wat kwam jij nog meer tegen op Google dan? Hmm.. denk niet dat hij het pikt om zonder speen te gaan slapen eerlijk gezegd. Hij roept nu al zodra hij naar bed loopt van tuttie!! OWNEE, gaat dat flubbertje NOOIT meer weg????
kaatje, ja dat is wel de bedoeling ja maar nu eerst alle menu items aanmaken en dus beetje bewerken. heb nu even de tijd vanaf morgen misschien niet meer tot 16juni
Voor Missy: Fopspeen slecht voor baby-oortjes @ Babytjesnieuws Geen fopspeen voor kinderen met oorontsteking [www.gezondheid.be] Goed Gevoel Fopspeen - Fopspenen verhogen kans oorontsteking (348374) En door deze vind ik al helemaal typisch wat je KNOarts zegt! 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!
En nog tig links kwam ik tegen trouwens, ben maar gestopt Die laatste, daar zeggen ze dat de druk juist oploopt door het zuigen. Ik zou daar dus zeker eens naar vragen als je er weer bent.
Flubbertje vind ik niet zo erg hoor. Gewoon een herrinnering aan dat kleintje wat je 9 maanden lang bij je hebt moge dragen. Die zwemband daarin tegen Zag gister ook foto's terug van het strand dat ik wacht. OMG !
Oh kaatje, heel herkenbaar. Ik ben dan dik en heb er geen problemen mee verder. Maar die maagrol, dat vind ik dan weer zooooo jammer Oh en dat flubbertje en die hangtieten draag ik met liefde met me mee
ow ja helemaal vergeten te vertellen. Belde gister mijn zusje of er al meer info was over mijn oma Ze was zaterdag dus nog steeds niet lekker. Na 2x insuline spuiten bleef haar waarde op 21 hangen ( moet onder 10 blijven ). Kwam de dokter. die zag ook dat ze blaasontsteking had ( zusje weet niet hoe maar zal wel getest hebben denk ) daar heeft ze penseline voor gehad. Moest toch naar het ziekenhuis. daar kreeg ze dus te horen dat ze meer moest drinken op een dag. Maar heeft daar vervolgens de hele middag en avond geen eten en drinken gehad ( terwijl ze op gezette tijden moet eten ivm suiker ).Daarbij is er ook geen één keer haar suiker getest. Om 21.00 zeiden ze "ow ja mevrouw, eigenlijk moet u aan een infuus voor extra vocht maar dat duurt een uur en we hebben geen bed vrij, u kunt wel naar een ander ziekenhuis overgebracht worden" . Mijn oma heeft toen mijn vader gebeld en die heeft haar opgehaald. Gisterochtend ging het wel weer wat beter gelukkig.
Freesia, vind vrouwen die blij zijn met hun lichaam (dun of dik ) echt zo stoer ! Ik heb alleen maar een haat relatie met mijn lichaam. En als ik dan eens denk. "ziet er goed uit vandaag" vallen die foto's achteraf altijd zwaar tegen.
@ Kaatje, pfffff dat is toch verschrikkelijk :x Kon je oma zelf niet aan de bel trekken daar? Agos...
Daar is niks stoers aan hoor. Gewoon acceptatie Maar daar moet je misschien wel eerst 38 voor geworden zijn Nee zonder dollen, ik heb me nooit lelijk gevoeld omdat ik dik was, integendeel. This is me! Oh en ik heb ook die fotomomenten dat ik denk: arrgghhh... Maar net zo vaak denk ik, heej, lekker wijf, oh dat ben ik!