Hier ook genen. Over mijn zusje werd altijd gezegd van oww dat is zo'n slanke den daar veranderd niks aan. Zij is nu 20 jaar en is ookal van een maatje XS naar een M gegaan, dus denk toch dat ook zij een deel van die genen heeft. Mijn beide oma's waren stevig (waarvan 1 ook groot 1.80m) en alle zussen van mijn vader zijn stevig en klein. Ik heb het geluk mijn lengte (1.75m) mee te hebben, daardoor lijkt alles wat beter in verhouding.
Mijn ouders zijn allebei ook stevig. Mijn oudste zus ook, mijn andere zus niet, maar die heeft toegegeven ook wel een eetprobleem te hebben gehad wat ze goed wist te verbergen. Ze 'vrat' namelijk net zoveel als wij, maar bleef wél slank. Bleek dus de rest van de dag dan niks te eten of het uit te spugen. Sporten heeft bij ons ook weinig zin. Mijn ouders zijn fervent wandelaars (lees: 30 km wandelen oef) en sporten 3 keer per week, maar vallen maar mondjesmaat af. We eten wel veel en graag, dus daar zit wel winst in natuurlijk. Overigens is mijn bouw altijd zwaarder geweest, ik had ongeveer hetzelfde figuur als vriendinnen, maar woog altijd al 5-10 kg meer dan zij.
ECHOOOOO-O-O-O-O Wat is het hier rustig joh! Ik zit in mijn mobieltje, buddy is aan het bevallen.. spannend! Nog een uurtje en dan ga ik naar de echo toe.. leuk, heb er zin in! Vandaag eerste dagje vrij goed besteed, wat wasjes gedraaid en opgehangen, de bijkeuken helemaal opgeruimd, jashaakjes opgehangen (inclusief gaten boren) maar wel 1 heel scheef . Vaatwasser uit en ingeruimd en nog wat kleine hand-en spandiensten Toen kreeg ik vreselijk last van alles hhaah dus moest van mezelf verplicht rusten op de bank. Heb lekker eten klaargemaakt, voor het eerst tortillachips als avondeten! Chipjes, gebakken gehakt, tacosaus en geraspte kaas, het was heerlijk! Er ligt hier al een half uur lang een jongetje in bed te mauwen... raar ding
Hey meiden! Hier gaat het allemaal wel. Een gezellig weekend achter de rug. Gisteren heerlijk samen uit eten geweest! Femke blijft nog wel flink hoesten....en de pufjes vindt ze maar niks. Gelukkig is ze wel vrolijk. Ze geniet van het buiten zijn. Ik heb vandaag weer gewerkt, morgen ook weer een dagje.... Ik lees hier van alles over afvallen enzo, nou hier is het ook weer zover hoor, ik doe weer actief mee! Meer bewegen, elke avond buikspieroefeningen en gezonder eten. We gaan er voor! hihi. Ik ga heel snel naar het andere forum, want ik wil ook meestuiteren!
Wupje, is vast een fase van Kyano, hopelijk gaat het snel over. Amstel Gold kwam vlak langs ons. Zijn niet live gaan kijken, maar wel op tv. Altijd leuk om te zien, aangezien mannetje ook vaak die heuvels fietst! Spannend morgen eerst kdv dag. Ingeltje, lekker je verlof is begonnen. Ben benieuwd naar de groeiecho van vanavond. Queen, leuke foto's Kaatje, wat een slechte zorg voor je oma, schandalig. Pupke, leuk stuiternieuws! Gewicht: tja stevig ben ik nu eenmaal. En als ik echt veel moeite doe kan ik ook slank worden, maar daar moet ik teveel voor doen en dan ben ik veel minder gelukkig. Dus liever lekkker genieten van het leven en dan een paar kilo's extra...
gelukkig ik heb nog geen moeder kapsel Inge, zag vanochtend idd dat je buddy bezig was. spannend Hoe was je echo?
Ik heb weer bijgelezen...voordat ik ga reageren moet ik eerst even stuiteren: Stuiter, stuiter, stuiter Stuiter, stuiter, stuiter Stuiter, stuiter, stuiter Stuiter, stuiter, stuiter Is weer eens wat anders dan 7 kleuren stront schijten....5 kleuren stuiteren @ Freesia: Aimar heeft ook een mondharmonica en krijgt daar al tijden geluid uit. Zo ook uit zijn blokfluitje Misschien kunnen Jill en Aimar een keer samen een concertje geven? @ Wupje: Spannend, morgen 1e echte KDV dag voor Kyano. Ik wed dat het best goed zal komen. Mijn lichaam: Het liefst zou ik wel weer tussen de 60 en de 65 kilo willen wegen, maar ik doe er tot nu toe gewoon te weinig moeite voor. Moet wel zeggen dat ik vooral op mijn werk veel snoep, zo nemen alle jarige kindjes wel iets lekkers voor de juffies mee en als het er eenmaal staat kan ik er niet vanaf blijven. Gelukkig is mijn werk veel rennen en vliegen dus blijf ik mooi in evenwicht Ik wil wel graag binnenkort beginnen met buikspieroefeningen..misschien vanavond maar eens de stoute schoenen aantrekken. @ Freesia: trots op mijn tieten? NO WAY Nooit geweest en sinds de zwangerschap al helemaal niet meer
O vandaag zit Sara in de kinderwagen, telt ze opeens tot 10!! S. en ik keken echt van... deed ze dat nou echt? Dus wij nogmaals vragen "Sara, 1, 2,...." en zij telt weer tot 10. Ik vond het knap. Verder heeft ze nu echt zinnen van 3 a 4 woorden. Moet zeggen dat dat wel heel makkelijk communiceert. We snappen eigenlijk altijd wel wat ze bedoeld.
Tieten: nooit gehad, ook niet tijdens mijn zwangerschap. Heb een klein handje vol en meer kunnen we er echt niet van maken. Zou er bij mij ook raar uitzien, grote borsten. Heb ik het lichaam niet voor.
Oh meiden wat herkenbaar, al die verhalen over tevreden/ontevreden zijn met je lijf. Ik ben nog steeds wel blij met mijn lijf. Ik ben te zwaar, er mag volgens de BMI zeker wel tien kilo af. En daar ben ik nu ook mee bezig, om wat af te vallen. Maar tot die tijd ben ik eigenlijk altijd wel tevreden over het geheel gezien. Ik ben erg blij dat het allemaal wel aardig in verhouding is. Stevige heupen, maar ook stevige borsten. Alleen mijn buik is altijd al mijn lelijkste stuk geweest en dat mag nog steeds een stuk minder. Zo, en dan nu gauw naar het andere forum voor het stuiternieuws.... Ik ben benieuwd... WIEWIEWIEWIEWIE??????
@ Ingeltje, spannend! Van je buddy en je echo! @ Eva, ik heb er Jilleen jaar mee gevoed, dus ik ben megatrots op mijn tieten @ Jannes, ja dat haar ja En dan een oversized sweater met Winnie de Pooh, vale spijkerbroek en crocs eronder DC: Jill zei vandaag: aardbei, papagaai, hoppekee en van mij En ze zat net hard te nephuilen in bad omdat ze moest tanden poetsen, het wordt meer en meer een boefje!
@ Azeb: huh heb jij zo'n hoge BMI dan? Dat zou ik helemaal niet zeggen???? Zo zwaar ben je toch niet?
@ Freesia: Ja dat snap ik dat je er om die reden trots op bent. Maarja die van mij waren al lelijk, werden toen nog lelijker en uiteindelijk ging het voeden van Aimar voor geen meter......dus ja..... Je hebt trouwens een leuk mailtje!
Ik pak even een kopje koffie erbij. Daarna ga ik echt mijn pc kast opruimen en alle administratie bekijken en in de mappen doen. @ Missy: als ik op mijn mobiel naar deze site ga en ik wil reageren krijg ik alleen maar hoofdletters als ik iets typ. Heb jij dat ook?
Hi hi ik hoef eigenlijk alleen maar de afvaldiscussie bij te lezen Hmm ik hoop toch niet dat ik ook onder de categorie moeders met makkelijk haar val. Het scheelt dat ik al mijn hele leve lang kort haar heb en s ochtends 20 minuten voor de spiegel sta om te stylen Oh gelukkig ik heb absoluut geen winnie the pooh sweater en crocs Ik doe de laatste tijd eigenlijk helemaal geen moeite meer om op mijn gewicht te letten aangezien het niet nodig is. Voor de zwangerschap van Kyano woog ik 65 kilo en ik ben 1.62 groot dus dat was wel een beetje te zwaar. Na de bv woog ik nog maar 62 kilo en afgelopen week stond ik op de weegschaal (na een avondje behoorlijk slecht eten ) en woog ik nog maar 60.5 kilo! Dus ik denk dat het moederschap mij wel helpt om op gewicht te blijven 8). Meestal ben ik de dagen dat ik thuis ben gewoon veel in beweging en eet ik niet super veel en ik snoep al helemaal niet. De dagen op mijn werk eet ik dan wel weer wat meer maar schijnbaar is dat niet erg voor mijn gewicht. Ingeltje en alles goed met frummeltje?? Queen heel veel succes morgen!!
Eva: Ik hoor het wel vaker dat mensen het anders inschatten bij mij. Mijn gezicht is ook niet heel rond of dik, dat helpt. Maar ik weeg nu echt 72 kilo (en is 75 geweest) bij een lengte van 1.62. Dus echt wel te zwaar. Ik ben trouwens net als Freesia ook trots op mijn tieten, ook omdat ze Isis negen maanden hebben gevoed, maar daarvoor was ik er ook al trots op. Ze zijn best mooi vind ik (en gelukkig nog steeds wel na de zwangerschap)
Gewicht: ik ben ook helemaal niet tevreden met mijn gewicht maar ik doe er ook te weinig aan. Zou bijvoorbeeld nu moeten Wii Shapen, maar ik heb echt zo weinig energie de laatste tijd. Ik ga liever mijn bed in. Wat natuurlijk eigenlijk ook gewoon komt omdat ik niet genoeg sport en teveel snoep (de moeheid). Dus als ik nou slim ben pak ik toch de Wii. Pffffff. Ik ben nu 70 kg, ik wil 65 zijn maar het lukt maar niet (want ik snoep teveel, vooral chocola en koekjes, 's avonds). Overdag eet ik gezond en niet veel, maar mijn valkuil is vermoeidheid, dan ga ik dus snoepen. Dat had ik vroeger tijdens mijn nachtdiensten ook zo erg.... (zal steen vast wel herkennen). Oortjes: ik heb ook altijd geleerd/gehoord dat speentjes juist niet goed zijn bij oorontstekingen omdat het steeds vacuum zuigt (de buis van eustachius) waardoor het middenoor niet ventileert. Maar ja als een KNO arts iets anders beweert ga ik er niet doorheen tetteren... maar als Freesia het ook zegt, doe ik wel mee. (lekker consequent van mij, NOT) Verder geen nieuws behalve dat ik eens per 2 weken een WOENSDAG ga werken, ben er toch wel blij mee, de gastouder heeft ja gezegd! En heb ik al gezegd dat ik MOE ben? Ik ga nu even stuiteren, weet denk ik al voor wie.