Wie heeft er verlof? Ikke? Wie? Ik? Uhuh.... Beetje spemmer vandaag ben ik bang Heerlijk geslapen, maar wel te kort, dus ga maar weer effe liggen dadelijk. Gisteravond geknutseld aan het geboortekaartje voor Thijs.. eeeh Niels.. eeeh Thomas.. god hoe heet dat kind nou? En ik ben er zo ongelooflijk blij mee en trots! Maar nu kan ik hem nog aan niemand laten zieeen booeeehooeeeeee
@Ingeltje, ja dacht ik ookal aan.. Maar dan moet alle witte was het hebben toch? De rest is gewoon wit gebleven, alleen dat ene shirt is helemaal smerig en kan ik nu weggooien..
Missy, in het waspoederbakje. en op mijn wasmachine zit ook een spoel programma (staat in het rijtje van je 30, 40 ,60 ,90 programma's ) Inge, ach ja we blijven lachen he Net belde de verwarmingsmonteur. of we bericht hebben gehad dat ze morgen onze ketel komen schoonmaken. ehh nee. Nou ja gelukkig ben ik thuis. Zal daarna ook wel een mega rekening krijgen want zijn ook nog 2x voor reparatie geweest. Heel handig al die rekeningen tegelijk terwijl je geen salaris krijgt.
Missy, niet gelijk weggooien ! Is hij helemaal wit of met opdruk ? Helemaal wit : even in een emmer met water en chloor leggen en daarna wassen in de machine. Met opdruk : Even inspuiten met glansspoelmiddel ( vaatwasser ) laten intrekken en wassen in de machine
Dat hebben mijn kids elke dag op het kdv. Ben ook blij dat ik ze niet zo vaak hoef te halen, aangezien dat meestal een hele strijd is...
Dikke knuf voor jou! Ik hoop dat Kyano (uiteindelijk) een leuke dag heeft. Misschien kun je rond de middag even bellen...?
Geen Thijs, Niels of Thomas dus... Heb je het kaartje zelf ontworpen? Heb ik bij Emma ook gedaan, was er erg trots op en blij mee...
@Kaatje, ow glansspoelmiddel? Is dat een spray of iets? Echt geen verstand van dat soort dingen whahaha! Wat een raar weer is 't hier.. Heb ik net 1 wasje buiten hangen en wil ik de volgende ophangen, begint het te spetteren. Nu alleen wat sokken/ondergoed aan mijn wasrekje buiten hangen en de rest staat maar weer binnen!
Lekker onderwerp voor de eerste dag. Gelukkig wel leuke meiden ! Wie weet hou je er nog een handje vriendinnen aan over.
Nou hier een overgelukkige mama ! Kyano heeft het naar zijn zin op het KDV!!! Hij had het eerste half uur nog veel gehuild maar daarna was het goed gegaan en hij had al een mooie tekening voor papa en mama gemaakt! Jeetje echt een pak van mijn hart zeg Dennis heeft vandaag vrij dus we hadden van te voren al afgesproken dat hij vandaag maar een halve dag zou gaan en dat hij nog even lekker thuis kan slapen en vanmiddag nog een beetje papa en Kyano time maar volgende week gaat hij dus gewoon de hele dag. Azijn door de wasmachine; goed idee moet ik ook eens doen Ik verzorg dat apparatuur veel te weinig Kaatje jeah goed bezig!! Ingeltje ha ha super dat je tevreden bent over het kaartje van . Ik laat me verrassen want ik heb echt geen idee. Queen ha ha wat een onderwerp om je dag mee te beginnen.