Waarom voel ik me toch altijd zo aangesproken door jou... ? Maarre... bedankt voor het complimentje !
haha speciaal voor jou had ik het woord oudere al tussen haakjes gezet en er een mooi complimentje achter gezet
Heb net een leuke vacature gezien, bij een accountantskantoor in Roermond. Rond 14.00 uur is degene die nadere informatie kan geven weer bereikbaar. Dan nog maar eens bellen...
Gelukkig de apk viel mee. Hebben hem laten keuren bij de man van een vriendin, en ze had gezegt dat hij ons maar een beetje moest matsen. Zijn 100 euro kwijt. Voorgaande jaren waren we altijd min 200 euro kwijt.
@Kaatje: Ik maak zelf nooit witlof klaar, omdat Roy dat echt vies vindt. Ik lust het wel en vind het geroerbakt ook erg lekker. Maar dan heeft een ander het dus klaargemaakt... Fijn dat de apk meeviel! Wat hebben ze moeten herstellen?
Ferry heeft ook liever geen witlof ( ivm zijn darmen ) maar soms heeft hij gewoon even pech omdat ik het wel lekker vind. Iets onder de auto ( weet ff niet meer wat ) en mijn koplamp moest vastgezet worden ( door die botsing toen )
Spannend! Staat het je zo tegen dat je die opleiding moet gaan doen of zijn er meer factoren? Ik had eerst het idee dat jij het wel naar je zin had in deze nieuwe functie.