Goedeavond! Hier ook weer een lange werkdag achter de rug. Teun ligt nog steeds te zingen op bed, de laatste tijd komt hij moeilijk in slaap 's avonds. Helaas maakt het voor 's ochtends niets uit, hij is gewoon rond 7 uur wakker. Ik kwam thuis uit me werk is hubbie helemaal verdrietig en sjaggo. Op zijn werk zijn wat problemen en sommige collega's zijn nogal achterbaks. Hij heeft er echt de balen van. Vind het zo rot dat hij het niet naar zijn zin heeft Ik hoop dat die sollicitatie van laatst wat wordt voor hem, ookal vrees ik dat hij niet genoeg ervaring heeft. @Lola: ook een leuke vacature gezien. Ik dacht eigenlijk dat je het naar je zin had op je werk. Wat bevalt er toch niet dan? @Queen: een heftig dagje dus. Wow dinsdag al kraamgezinnen draaien. Fijn dat het goed ging met Kyani. @Yule: wat vervelend dat je moeder zulke "verwchtingen" heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je daarom niet alles verteld om maar van het gezeik af te zijn. Zowel mijn ouders als souders hebben dat gelukkig niet. @Jannes: fijn dat Isabel weer is goed gekeurd en alweer 4 kilo is. Sara is ook een slimme tante ook zeg. Teun sprak trouwens vandaag ook voor het eerst met 2 woorden: "aaie poe" (aaien poes) en "die auto". @Wupje: wat fijn dat Kyano het naar zijn zin had op het KDV. @Hummelke: super dat het goed was bij de VK. Spannend hoor, de 20 weken echo komt al in zicht! en verder weet ik t even niet meer...
@Queen, jeetje wat een raar onderwerp voor de eerste lesdag. Wel fijn dat je het goed naar je zin hebt! @Sannemart, bleh achterbakse collega's niet fijn! Succes! Hier ook weer een intensieve vergadermiddag gehad. Was pas tegen half zeven thuis. In de auto belde ik naar huis om te vertellen dat ik onderweg was, en het eerste wat ik hoorde was: "mama eten" hihi, Femke had honger Die ligt nu ook nog te keten in bed...ze had vanmiddag lang geslapen en mijn ouders waren er net, dus dat zal het wel zijn. Ik heb besloten om voorlopig even te stoppen met het wekelijkse zwemmen, vooral nu Femke zo blijft hoesten en snotteren en het eczeem ook nog steeds aanwezig is. Dan gaan we gewoon tussendoor een keertje zwemmen, maar ik vind het nu zo vervelend om telkens af te moeten bellen.... Fijne avond allemaal!
steen, ja dat komt omdat ik nu ingestroomt ben in de laatste periode anders had ik dit dus niet meteengehad
Nee, die opleiding staat er los van. Ik kijk al langer met een half oog naar vacatures. Dit omdat de kredietcrisis ook onze deur niet voorbij is gegaan (klanten gaan failliet, klanten nemen geen nieuw personeel meer aan, etc...) en er een flinke reorganisatie in gang is gezet. En aangezien ik een jaarcontract heb, vind ik dat dus best eng. Maar in dit stadium - er is nog absoluut geen sprake van dat mijn contract niet verlengd wordt - kijk ik alleen naar vacatures dicht in de buurt...
ja pc is klaar. Me paps is hem nu ophalen. Sluit wel af spiek morgen in de pauze weer. Bah zie nu al tegenop hele dag uitvaartcentrum op bezoek een man. Maarja moet maar weer.
Ik was de avond huiluurtjes van babietjes vergeten Zit al vanaf 19.30uur met Isabel op mijn arm. Heb 2 pogingen bed gewaagd, maar haar er na 5 a 10 minuten onuitputtelijk huilen/schreeuwen toch maar weer uitgehaald.
Nee, helaas pindakaas! Aangezien zelfs de directie en alle leidinggevenden de opleiding volgen, maken ze voor een 'gewone' salarisadministrateur geen uitzondering. Neemt niet weg dat ze mijn gevoel wél begrijpen...
@Jannes: Gemeen is dat hè? Leveren ze een mooi kindje af, zijn de darmpjes nog niet rijp ! Het enige dat ik je kan adviseren is Sab Simplex...
@Jannes: dat is niet leuk... lekker bij je houden, beetje wiegen en inderdaad sab simplex (maar dat wist je allemaal al). @Lola: ben je nog terug gebeld? @Ingeltje: is je buddy al bevallen? @Tweety: ik ben erg benieuwd naar de foto van de taart! @Queen: fijn, volgende week al een kraamgezin! @all: zwaai zwaai!
@Lola, aha oke, mmm misschien is die andere vacature wat voor je? @Jannes, helemaal met Lola eens: ik zweet ook bij sab simplex. En anders lekker in een draagdoek bij je dragen Succes! @Pupke, zwaaaaaiiiiii @Queen, mmm ik snap je ook niet helemaal....
Ben kapot ! Nu met die keel/griep merk ik ook dat mijn conditie gelijk nergens meer is. Maar toch weer 400 calorieën verbrand Eva, gewoon een keer proberen. Vond het niet eens meer naar witlof smaken Jannes, wat is Sara toch een schatje Ahh Isabel niet zo lekker in haar hummetje Queen, thanx. Aangrijpende film dus. Zo vind ik het weer knap dat vk's, gyn's en verpleegkundige op de verloskamers hun werk toen. Tuurlijk naast iedere doodgeboren baby heb je ook 10 gezonde baby's die je op de wereld mag zetten,maar lijkt me toch heftig Wat gaaf dat je volgende week al kraamgezinnen gaat draaien ! En ehh babynamen zijn altijd welkom op het andere forum SanneMart, hoop dat je hubbie snel ergens anders terecht kan Steen, ik lus geen ananas maar thanx voor de tip Jammer dat je "moet" stoppen met zwemmen maar denk dat het voor Femke idd wel het beste is.
Queen bedoeld denk dat er morgen de hele dag een man van een uitvaartcentrum op school komt en dat ze daar weinig zin an heeft.
@ Kaatje: bedankt voor de nederlandse uitleg Meiden ik ga zo mijn bedje opzoeken, ik weet het, het is nog vroeg maar ben echt moe....
Quinten heeft het de laatste dagen wat moeilijk met inslapen 's avonds. Dat had hij bij Centerparcs ook, maar om het andere kindje niet wakker te maken lieten we hem bij ons in bed in slaap vallen. Jammer genoeg zorgt dat er nu voor dat hij niet alleen naar bed wil. 's Middags gaat het prima overigens. We hebben hem er gisteren en vandaag niet meer uitgehaald, maar zijn elke paar minuten gaan kijken. Gisteren duurde het een half uurtje, vandaag een kleine 20 minuten. Wat wel leuk is dat je het uit kan leggen: *huilende Quinten* Ik: lieverd, het is bedtijd, ga maar lekker slapen. Quinten: ja? Ik: mama gaat ook slapen, papa gaat slapen en de poes gaat slapen. Quinten: Poesje laapuh...? Verder gaat het heel erg goed, hij wil de hele dag naar buiten. Vraagt dan: 'mee?' en als ik ja zeg dan rent hij naar zijn schoentjes (soentjes volgens hem) en vervolgens naar zijn jasje. Dan klimt hij de trap op en probeert hij de sleutel van de voordeur open te draaien (wat gelukkig nog láng niet lukt). Dan gaat hij op de garagedeur kloppen want daar staat zijn fietsje *smelt*
Ik ook! Dames: ik ga ook lekker slapen. Ik zal proberen om niet eerst 20 minuten te huilen, misschien pikt Q het goede voorbeeld wel op