september 2008 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door tweety, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Kaatje: fijn dat je weer eens lekker hebt geslapen.

@Queen: succes vandaag, het zal vast wel heel nuttig zijn ookal is het zware kost.

@Tweety: mooie taart zeg!

@jannes: he bah, darmkrampjes, echt rot ja. Teun heeft er ook ontzettend veel last van gehad de eerste 3 weken. Ik kende dat sab simplex helemaal niet trouwens. Succes ermee, hopelijk voelt Isabel zich snel beter.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Echt niet leuk als je met zoveel tegenzin naar je werk gaat :( Heeft hij veel solli's lopen ?

3. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    zo schattig, Teun zit de laatste dagen zo druk met zijn auto's te spelen. Vrrrroemmm en tuuuut zegt hij de hele tijd en dan met die dingen over alles heen rijden (tafel, vloer ect). Ik hoor hem soms echt 1 uur lang niet. Heerlijk! Tis wel een echt jongen zeg.

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Nee eentje maar en ik vrees dat hij niet veel kans maakt.
    Dit gedoe trekt ook wel weer voorbij hoor. Binnenkort heeft hij weer vakantie en straks weer 7 weken zomervakantie. Maar nu is even de bom gebarsten geloof ik...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Soms moet die bom gewoon even barsten voor er iets veranderd, of voor je het achter je kan laten. die 7 weken rust komt goed uit straks

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jannes, haha slimme Sara. Dat soort dingen vergeet je, maar die huiluurtjes duren niet eeuwig moet je maar denken.

Queen, kan me voorstellen dat het een zwaar onderwerp is voor je eerste dag, fijn dat alles goed ging met Kyani.

Sannemart, hier ook een kind dat moeilijker in slaap komt, ze verteld hele verhalen. Sneu voor hubbie, hoop dat hij snel wat anders vindt.

Steen, jammer dat je even moet stoppen met zwemmen, maar misschien wel verstandig.

Pupke, waarschijnlijk is hij beetje gewend geraakt aan het bij jullie in slaap vallen. Goed dat je het meteen afleert, maar wel even moeilijk. Hier ook een kind wat het buiten heerlijk vindt en naar haar jas rent.

Lola, spannend hoor, en je kunt het altijd proberen voor minder uren, wie weet. Ik duim voor je.

Tweety, wow mooie taart!

Kaatje, oh wat heerlijk zo'n nacht

Hier gisteren weer lekker gesport en daarna heerlijk geslapen, helaas was Ilse vroeg wakker. Nu is ze heerlijk aan het spelen en kletsen.

Ze verteld echt dingen, maar soms versta ik haar echt niet. Ze heeft echt eigen woorden. Zo noemt ze een boterham een potje hihi!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Heel herkenbaar! Aimar doet dit al een paar maanden (hij zegt nog steeds geen auto, maar noemt ze Brrrrroem!) Heerlijk om te zien hoe ze zich dan vermaken hè? Zo is Aimar ook helemaal gek op bussen! Gillen van enthousiasme als hij er 1 ziet rijden!

8. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Teun zegt wel 100X per dag auto maar echt dol is hij op brommers en daar zegt hij dus wel brrrr tegen want dat kan hij nog niet zeggen. Schattig he die jongens zo, en heerlijk dat ze zich zo kunnen vermaken.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen dames,

Hier weer op mijn werk beland. Eens kijken wat de dag vandaag brengt :)
    Pff zit ik gisteren net te vertellen dat Kyano nu altijd pas rond 7 uur wakker wordt......vanochtend was het weer vanouds 5.45 :$ Heb hem maar even teruggelegd en gezegd dat het nog geen tijd was. Hij vond het wel goed maar bleef gezellig brabbelen dus toch maar op tijd eruit gegaan.

Lola ik ben benieuwd of jouw sollicitatiebrief resultaat oplevert, ik duim voor je!

Tweety wow mooie taart!!

Parr Kyano lust hier ook geen rode kool, jammer genoeg. Ik had het gisteren toevallig ook maar maak dan voor Kyano en Dennis witte bonen in tomatensaus. Daar smullen ze allebei van :(

Kaatje heerlijk dat je lekker geslapen hebt!

Sannemart ik hoop voor je man dat deze onvrede gauw opgelost wordt.
    Leuk zeg dat Teun zo lekker met de auto’s speelt! Kyano kan zich ineens goed amuseren met de stapelblokken, hij bouwt echt de hele dag torens en blijft het leuk vinden.

Kyano wil trouwens altijd naar de treinen gaan kijken, is hij helemaal enthousiast over :D

Hummelke fijne dag vandaag! Jammer dat ie net iets te vroeg begon ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry komt net thuis. had de ark van noach zien varen. Mega schip !

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, dan ging prima.

School vandaag heen geen file dus 45min te vroeg.
    En omg de klas is ingericht als een begravenis plechtigheid voor baby.
    Ben maar in kantine gaan zitten. Met koppie thee.
    Ow en kaatje zal de namen op je forum plaatsen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, fijn dat het met Kyani goed ging gister.
    Nou lekkere binnenkomer weer op school :( Ben nu toch heel erg blij dat ik niet in jou schoenen sta.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier was het helemaal niks, ik weet niet meer waarom, maar ik had 2 flesjes gekocht en Julian reageerde er juist heel slecht op. Heb ze weer doorverkocht geloof ik?
    Hier was VSM toch de weldoener.

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Die hadden we op dag 1 al in huis ;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heerlijk! Dat doet een mens goed!

Zeg Queen: niet zo mopperen over school hoor, je hebt nu eindelijk wat je zo lang wou!! Hup, positieve energie en genieten van deze prachtkans! Je hebt bijna je doel bereikt :)
    (maar snap wel dat het heel heftig is om zo met de dood bezig te zijn.. knuff lieverd!)

Sannemart: hmm dat klinkt niet echt als een relaxte werkplek :( en moeilijk om dat soort dingen te veranderen denk ik. Denk heel goed dat hij een ander plekkie gaat zoeken.
    Wat lekker dat Teun zich zo goed vermaakt! Julian vermaakte zich ook altijd heel goed, maar de laatste weekjes wil hij alleen maar bij mama hangen. Is er een sprongetje rond deze tijd eigenlijk?
    Hoe is het met je zwangerschap?

Tweety: leuke taart! Oh en je gebak vind ik ook erg mooi!:p

Yule: auw bikkel inderdaad zeg...

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou hier in Weert is het gewoon bij de apotheek te krijgen hoor. Betaal je wel de hoofdprijs, dus hebben daar 1 flesje gehaald en de rest online besteld.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo goedemorgen,

Isabel heeft tot de laatste voeding van 23.00 uur lopen miepen. Was bij dat S. thuiskwam, want ik was er een beetje klaar mee. Voordeel dat ze daarna sliep tot bijna half 5, die fles leegdronk en weer verder sliep. Helaas kreeg S een hoestbui van een half uur, dus ben toch veel wakker geweest. Gelukkig werd Sara pas om 8.00 uur wakker vanochtend en heb ik Isabel wakker moeten maken.

@Ingeltje: nog leuke dingen op de planning in je verlof?

@Queen: succes vandaag.

@Kaatje: fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Doet een mens goed!

@Parr: ik was echt compleet vergeten dat de WVK aan huis zou komen. En ze had het ook niet gezegd, vandaar dat wij de hele familie naar het cons.bureau hebben gesleept.

@Sannemart: wat vervelend voor je man! En ontzettend onaardig van zijn collega.

Vandaag voor het eerst alleen met de dametjes. Isabel ligt in bed, dus ik ga zo Sara in bad doen, mezelf aankleden en dan gaan we even naar de supermarkt. S. zou vanmiddag thuis komen lunchen met collega's die Isabel willen zien, dus ff lekkere broodjes halen.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd vrouwen dus :x Mannen zijn meer to the point en niet zo. Vind het erg jammer voor hem en vind het ook terecht dat hij nu naar de teamleider stapt!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, vandaag voor het eerst met de meiden. Komt vast goed !

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee eigenlijk niet whahaha, ik ben gewoon lekker rondom het huis bezig met van die kleine klusjes die lang zijn blijven liggen.
    Gisteren even de Ikea ingesjeesd voor wat spulletjes.
    Ga nog wel volgende week naar mijn zus waarschijnlijk (Lwarden) en ik krijg Roshi nog op visite en ga ook ff date met Parr plannen en de rest laat ik helemaal open.
    Ik ben wel van het rommelein in en om het huis, boekjes lezen en lekker in bad :)

Ga nu zo ook even slapen, heerlijk!

Gezellig, vanmiddag collega's op visite. Succes met boodschappen doen! Zal toch even anders zijn met 2 kindjes!

Deel Deze Pagina