tweety van die politie rotterdam man was al bij opsporing verzocht geweest hadden mijn pa en ik gezien.
OMG een agent ook nog notabene!! Hubbie zegt een 26 jarige klootzak :x:x ik kan het niet geloven.. in jouw eigen buurt. Ik weet dat zulke dingen eerder gebeuren met mensen die je kent etc maar toch blijf het schokerend!
Goedemorgen allemaal, Ik ben gisteren niet meer hier geweest, ik mocht de laptop niet mee naar de wc nemen . Mensenlief, wat een avond was dat. Maar goed, ik voel me al iets beter. Ik heb vanmiddag lekker vrij gepakt. Als het beter gaat (lees: niet elke 10 min. toiletbezoek), dan ga ik vanmiddag een stuk wandelen. Verder niet zoveel spannends te melden. Fijne dag allemaal!
Mogge. 06.00 Levi wakker, 07.00 hem er maar uit gehaald ( ik was tussendoor nog in slaap gevallen ), in mijn kamer laten spelen en om 08.00 uur er uit. Ikke moe ! Milly Arm kind, en zo erg voor die familie. Verdorie gewoon een buurman die nog politieagent is ook Heb haar tante ( oud collega van mij ) gelijk even een mailtje gestuurd om haar sterkte te wensen Pisum Zat gisteravond nog eens te denken he ( ja ik denk aan jou in bed haha ) , ipv opgestaan en weggelopen had ik geloof ik eerder mijn scheur open getrokken en eens goed duidelijk gemaakt wat ik er van vind. CB is er om je te helpen, advies te geven indien nodig en niet om jouw ( en je cultuur ) af te zeiken Pupke , gelukkig gaat het nu iets beter.
Goedemorgen, Ook hier toch wel behoorlijk geschokt over het nieuws van Milly Jeetje wat erg voor die familie en wat een gruwelijke daad van die politieagent :x Snap niet wat zo'n mensen bezielt. Kyano was vanochtend echt te vroeg wakker, iets over half 6 al . Ik vraag me af waar dat nu ineens vandaan komt. Hij is dan echt gewoon klaarwakker en no way dat hij weer gaat slapen. En hij ligt er toch echt pas tegen 19.30 in 's avonds dus daar kan het ook niet aan liggen. Pff ik hoop een fase die gauw overgaat. Pupke oh jee wat een vervelende avond zeg. Hopelijk vandaag wat minder toiletbezoekjes. Knuff!
Wupje, Ferry denkt dat Levi misschien wakker wordt van de vogeltjes, zal dat bij Kyano ook niet zo kunnen zijn'?
Goedemorgen.... Pfff hier een butnacht gehad. Aimar werd om 23:30 wakker, om 0:05 sliep hij weer. Vervolgens werd hij om 1:30 weer wakker. Huilen...huilen...dus er naast gaan liggen. Meneertje werd vrijwel meteen rustig maar ging niet slapen. Hij leek wel klaarwakker maar zodra ik wegliep weer hard krijsen. Uiteindelijk om 2:30 bij bij ons in bed genomen, maar ook daar duurde het lang voor hij sliep. Ik heb het zelfs nog 3:30 zien worden. Waar het nou aan lag? Hij had gistermiddag ook maar 45 min geslapen.... Hij gaat dus vandaag 2 keer slapen. Vandaag veel wasgoed te doen en wat huishoudelijke klusjes. Ook nog boodschappen halen. Vanavond komen mijn zus en zwager eten, gezellig!
Oh daar heb ik nog niet aan gedacht. Wij hebben rolluiken en zelf hoor ik eigenlijk nog geen vogeltjes als ik wakker wordt maar Kyano slaapt wel onder een schuin dak en dat is gehoriger als onze kamer. Dus het zou wel kunnen. Hmm dan moeten we zorgen dat die vogeltjes pas vanaf 7 uur beginnen te fluiten
@ Pisum: ik zou zeker een klacht in gaan dienen. Schriftelijk en letterlijk er in zetten hoe de CB dame jou behandeld heeft! Ik kan er gewoon weer opnieuw boos om worden :x Het slaat gewoon nergens op! Zoals Jannes zei, ze is totaal niet objectief en dus niet professioneel :x:x:x:x:x:x:x:x:x
Eva, zware nacht dus Wupje, ja kan ook geen andere verklaring bedenken. Voorheen was hij altijd pas rond 9 uur wakker. Of hij wordt wakker van het buurjongetje, die is ook altijd rond 6 uur wakker.
@eva zware nacht *knuff* hier een onrustige nacht gehad. paar keer wakker en steeds de gedachten over milly in me hoofd. vind het zo erg. je verwacht niet dat het in je eigen buurt gebeurd in de wijk die je zo goed kent waar je al zo lang komt. en die ouders alles ia hun afgenomen hun kind hun vertrouwen en hun huis. ik kan me niet voor stellen dat je nog terug kan keren in je huis waar zo vlakbij je eigen kind is vermoord wat een schoft is die vent. straks om 11 uur naar de persconferentie kijken. waarom komt zo'n man bij zo'n daad en dan na bijna een week verteld ie het uiteindelijk. ongeloof en afschuuw bah.
Goedemorgen! Hier globaal wat teruggelezen @Miracle: gecondoleerd met je opa, knuf. @Pisum: naja wat een achtelijk mens bij CB. @Eva: jammer van de soli. En wat een butnacht pff. Vroeg wakker worden: gaan deze kindjes zich al naar de zomertijd zetten soms? Milly: wat verschrikkelijk zeg, ik zat met tranen in mijn ogen het nieuws te kijken. Ego: weer 2 drukke lange werkdagen achter de rug en erg slechte onrustige nachten met Teun. Was dus total loss en ben telkens vroeg naar bed gegaan. Gelukkig vannacht weer eens door kunnen slapen. Ik heb pilletjes van VSM gekocht voor onrustige slapers voor Teun, het lijkt te helpen. Gisteren had ik ineens wat bloedverlies (zonder krampen) op mijn werk dus ik schrok best wel. Maar het zette gelukkig niet door en bleef bij oud bruin bloed. Teun is gisteren op het KDV op zijn neus gevallen en het bovenste velletje is er vanaf op het puntje van zijn neus. Hij lijkt nu net een clowntje Doet gelukkig geen pijn. Straks naar CB voor de inenting. Hopelijk kunnen ze hem ook even wegen en meten. Hij weegt ook zeker 12,5 kilo. Zo nu even aankleden en hier wat opruimen. Doeiii
Oh nee zeg, dat meen je niet... Hoezo vooroordelen... Vanaf het moment dat je naar binnen liep kon je al per definitie niets meer goed doen he... Vince wil trouwens ook nooit die dingen doen die ze daar net moeten doen... Tsja je kan moeilijk van een dreumesje verwachten dat hij snapt dat het op dat moment de bedoeling is dat hij een blokje ergens in gooit of op legt ofzo. Dus laat je maar niet gek maken! Mij lijkt Rayyan gewoon een normaal gezond kereltje.
Goedemorgen! @eva oef wat een butnacht knuffs @wupje wow dat is zeker vroeg! @sannemart ik had ook rond 6/7 weken oud bloed. bij een 2e is dit veel vaker voorkomend. maar leuk is anders hier goed geslapen maar toch weer moe uit bed gestapt.. maaaaar zonnetje schijnt!
@Pisum: jeetje, wat een horkerig mens zeg! Wat meent ze zich wel niet... En even ter vergelijk: Quinten is zelfs nog zwaarder en op ons cb zeggen ze er niks van. Hij zit ver boven het gemiddelde maar volgt deze lijn al sinds zijn geboorte. Ze vinden dat hij het super goed doet. En om het op 'jullie cultuur' te gooien: echt belachelijk. Ook erg dat ze gewoon niet naar je luisterde. Zo krijg je echt verdeeldheid tussen de culturen. @Sannemart: oei, dat is even schrikken. Gelukkig is het alweer opgehouden. @Parr: hoera, het zonnetje schijnt! @Wupje: misschien kun je een brief bij jullie huis hangen met de vraag aan de vogeltjes om pas na 08.00 uur te fluiten. Helpt vast! @Eva: zware nacht dus... ik hoop dat het komende nacht beter gaat. @Kaatje: jij ook al moe. Wellicht kun je nog wat bijslapen vandaag. Maar het zonnetje en de lente-achtige temperaturen doen ook vast wonderen!
eva zware nacht hier zo ff aanbiedingen inslaan en het eten halen voor vandaag en morgen. verder straks maar fietsen als zo mooi weer blijft